مد و زیبایی

10 ترند برتر زیورآلات تابستان ۱۴۰۳

افزایش بازدید در گوگل

از جواهرات با طرح حیوانات تا حلقه های کوکتل

زیورآلات در تابستان می تواند روی زیبایی استایل تاثیر داشته باشد که از میان ترندهای سال ۱۴۰۳ می توان کاف و بنگل بزرگ، مروارید، بوهمن، زیورآلات چوبی و … را نام برد.

در فصل تابستان بیشتر افراد از لباس‌ های ساده و راحتی استفاده می‌ کنند. زیورآلاتی که استفاده می ‌کنید بسیار بر ظاهر شما تاثیر گذار هستند. بیشتر ترندهای زیورآلات امسال را با توجه به زیبایی‌ های دنیای طبیعی ساخته ‌اند مثل اشکال جسورانه، رنگ ‌های اشباع شده و… که در ادامه مطالب ۱۰ زیورآلات در تابستان ۱۴۰۳ را برای شما معرفی می کنیم.

زیورآلات تابستان,زیورآلات تابستانی,زیورآلات مناسب تابستان

۱۰. زیورآلات مرواریدی

مرواریدها از دسته اکسسوری ‌هایی هستند که افراد زیادی به آن ‌ها علاقه‌مند هستند. این گردنبند هم در دسته ای قرار دارد که برای استفاده روزانه مناسب هستند و باعث می‌ شوند که استایل شما جذاب ‌تر به ‌نظر برسد.

۹. گنجینه دریا

از ترندهای امسال  می ‌توان اکسسوری هایی را نام برد که با توجه به اقیانوس‌ ها ساخته شده‌ اند. این زیورآلات با توجه به قطعات مختلفی که در دریاها و اقیانوس ‌ها وجود دارد درست می شوند.

به طور کلی زیورآلات گنجینه دریا با هر سبک و استایلی که مورد نظر شما باشد می ‌تواند ترکیب شود و وسایل شما را زیبا تر نشان دهد، بنابراین می ‌توان گفت این زیورالات از دسته اکسسوری هایی هستند که از کاربرد بسیاری برخوردار همی باشند.

۸. کاف و بنگل بزرگ

از ترندهای جواهرات امروزی می ‌توان کاف النگوهای بنگل بزرگ را نام برد که افراد زیادی به آن‌ ها علاقه‌ مند هستند. این النگوها به هر میزان شکل تندیسی تری داشته باشند جذابیت بیشتری هم دارند.

برای داشتن استایلی زیبا بهتر است کاف بزرگی که انتخاب کرده‌ اید را همراه دست‌ بند نازکی استفاده کنید تا ظاهر زیباتری داشته باشد. اگر می‌ خواهید استایل شما توجه بیشتری را به خود جلب کند می‌ توانید النگوهای خود را با یک نیم ‌تنه و لباس‌ های لینن ترکیب کنید تا جذابیت استایل شما را افزایش دهد.

۷. گردن‌ بندهای بزرگ مهره ای

گردنبندهای مهره‌ ای بزرگ که از رنگ‌ های شادی ساخته شده اند افراد زیادی را به خود جذب می کنند که در انواع مختلفی به بازار ارائه شده اند. به طور کلی این گردنبندها در دسته گردنبندهای مهره‌ ای شیشه ای، چوبی، سنگی و… قرار دارند. از طرفی این گردنبندها را از زمان های قدیم الگو برداری کرده اند، بنابراین هر فردی به هر سبکی که علاقه داشته باشد می‌ تواند با استفاده از این گردنبندها استایل خود را زیباتر کند.

۶. زیورآلات چوبی

اکسسوری هایی که با الهام از چوب‌ ها ساخته می‌ شوند اغلب رنگ تیره ای دارند و از یک طراحی خاص و پیچیده برخوردار هستند که با استفاده از آن می ‌توانید به زیبایی استایل خود بیفزایید، همچنین برای این‌ که اکسسوری هایی که استفاده می ‌کنید زیباتر به‌ نظر برسد و تاثیر بیشتری داشته باشند می‌ توانید زیورآلات چوبی را در کنار سنگ‌ های قیمتی استفاده کنید.

۵. انگشترهای کوکتل

حلقه‌ های کوکتل سایز بزرگی دارند و از دسته انگشترهایی هستند که به شکل خاصی طراحی شده‌ اند و داخل یک سنگ ارزشمند یا یک الماس قرار گرفته ‌اند. این حلقه ها در گذشته از انگشترهای ترند بوده‌ اند که امروزه هم طرفداران زیادی دارد و با آن ها می توانید تاثیر زیورآلات در استایل را ببینید. این انگشتر را می‌ توانید برای زیباتر شدن در کنار چند انگشتر دیگر هم استفاده کنید.

۴. بوهمین مدرن

از ترندهای تابستان امسال می‌ توان بوهمین را نام برد که از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. به این نکته دقت داشته باشید که زیورآلات بوهمین در فصل تابستان برای استفاده روزانه گزینه مناسبی هستند.

۳. نقش و نگار حیوانات

افرادی که به حیوانات علاقه دارند می‌ توانند از زیورآلاتی استفاده کنند که از دنیای حیوانات الهام گرفته شده‌ است. بعضی از افراد به حیوان خانگی خود بسیار احترام می ‌گذارند و به آن ها توجه می ‌کنند، بنابراین می‌ توانند از این زیورآلات استفاده کنند.

اکسسوری هایی که با توجه به دنیای حیوانات ساخته‌ شده اند بسیار متنوع هستند که انواع مختلفی از آن عبارت است از:  قورباغه ‌های میناکاری شده، پرندگان شیشه‌ ای و…

زیورآلات تابستان,زیورآلات تابستانی,زیورآلات مناسب تابستان

۲. زنجیرهای بزرگ

زنجیرها کاربرد بسیاری دارند به نحوی که می‌ توانید آن‌ ها را در مکان‌ های غیررسمی استفاده کنید. این زنجیرها سایز بزرگ و جنس براقی دارند. از آنجایی ‌که اغلب افراد در فصل تابستان ترجیح می ‌دهند از لباس‌ های سبک و راحت استفاده کنند با استفاده از این اکسسوری ها می ‌توانید یک استایل جذاب داشته باشید.

۱. نقش گلبرگ ‌ها

دسته‌ ای از اکسسوری ها هستند که با توجه به دنیای گل‌ ها طراحی می ‌شوند و برای استفاده در فصل تابستان می‌ تواند یک انتخاب مناسب باشند. زیورآلاتی که از دنیای گل‌ ها الهام گرفته می‌ شوند عبارتند از انگورهای پیچ‌ در پیچ، گلبرگ ‌های زیبا و… که باعث می‌ شود استایل شما جذاب ‌تر به‌ نظر برسد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا