مد و زیبایی

10 کرم پودر برتر بازار ایران

افزایش بازدید در گوگل

راهنمای خرید بهترین کرم پودر بازار

برخلاف تصور عده زیادی از افراد، تنها کرم پودرهای خارجی کیفیت بالایی ندارند و محصولات ایرانی نیز توانسته اند سطح بالایی از استانداردها را در تولیدات خود به وجود آورند. علاوه بر آن، تولیدات داخلی نسبت به سایر کشورها، قیمت مناسب تری نیز دارند.

در ادامه، با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کرم پودر موجود در بازار ایران بپردازیم.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۱۰. با یک تیر چند نشان بزنید!

اگر به دنبال محصولی هستید که علاوه بر پوشش دهی مناسب، از روند پیر شدن صورت جلوگیری کند و مواد مغذی مورد نیاز را به پوست تان برساند، بهترین انتخاب برای شما، برند Estee Lauder است.

مدل Double Wear آن، ماندگاری بالایی دارد و ساعت ها همانند کیفیت اولیه خود بر روی پوست باقی می ماند. این محصول از قابلیت Oil Free نیز برخوردار است و با SPF 10 خود، از شما در برابر آفتاب حفاظت می کند.

معرفی بهترین کرم پودر,معرفی بهترین کرم پودر,بهترین کرم پودر

۹. برند Wet N Wild را از دست ندهید

در فصل تابستان، به دلیل دمای بیش از حد هوا، امکان چرب شدن پوست صورت بیش تر از هر زمان دیگری وجود دارد. در این شرایط، کرم پود انتخابی شما باید مات باشد و از چرب شدن صورت جلوگیری کند.

مدل Photo Focus برند وت ان وایلد، با وجود عدم برخورداری از SPF، پوست شما را در حالت طبیعی نگه داشته و مانع بروز چربی و براق شدن آن می شود.

این کرم پودر، ساخت کشور آمریکا است و در ۳۰ میلی لیتر حجم پمپی در بازار وجود دارد.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۸. به تولیدات داخلی توجه کنید

کرم پودر Inlay را می توان یکی از بهترین کرم های تولید شده در ایران دانست. اگر تا کنون به دکتر پوست مراجعه نکرده اید و از نوع پوست خود اطلاعات دقیقی ندارید، این کرم برای شما مناسب می باشد!

کرم این لی، برای هر مدل آب و هوا، به خصوص روزهای گرم تابستان ساخته شده و از قابلیت مقاومت در برابر رطوبت برخوردار است. این کرم پودر، به پوست شما حالت کیکی نمی دهد و با حجم بالای خود، برای مدت زمان زیادی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۷. درباره کرم پودرهای ایتالیایی چه می دانید؟

کرم Deborah و به خصوص مدل ۲۴Ore Perfect آن، به عنوان یکی از بهترین محصولات حوزه زیبایی ایتالیا شناخته می شود.

این کرم پودر، بیش تر برای پوست های حساس تولید شده است و از بروز مشکلات مختلف برای این دسته از افراد جلوگیری می کند. کرم پودر دبورا، بافتی سبک دارد و منافذ صورت را کاملا می پوشاند.

علاوه بر موارد ذکر شده، میزان SPF 10 آن، ماندگاری بالا، عدم ایجاد چربی اضافه بر روی پوست و … باعث شناخته شدن این کرم پودر در سطح جهان شده است.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۶. با این کرم از ضد آفتاب بی نیاز شوید!

ضد آفتاب یکی از مهم ترین رکن های محافظت از پوست است و طبق توصیه متخصصان، در صورت عدم استفاده از ضد آفتاب، به مرور لکه های مختلفی بر روی پوست به وجود می آیند.

کرم پودر فرانسوی بورژوا، SPF نرمالی دارد و شما را از خرید ضد آفتاب بی نیاز می کند. مدل Air Mat این کرم، بر اساس پوست های چرب ساخته شده و تا ساعات زیادی بدون کم ترین تغییر باقی می ماند.

در صورت استفاده از این کرم، جوانی پوست تان را تامین و از کیکی و براق شدن پوست خود جلوگیری کرده اید.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۵. Catrice، برندی برای خانم های شاغل!

اگر شاغل هستید و یا هرروز از خانه بیرون می روید، استفاده از کرم پودر Liquid Coverage HD کاتریس که اکثر مواد تشکیل دهنده آن گیاهی هستند، برای شما توصیه شده است.

این کرم پودر پس از قرار گرفتن بر روی پوست، به شما احساس سنگینی نمی دهد و به خوبی اثر خود را حفظ می کند.

البته اگر پوست خشکی دارید بهتر است از این مدل کاتریس صرف نظر کرده و سری های دیگر را مورد امتحان قرار دهید.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۴. با این کرم پودر، کانسیلر را کنار بگذارید!

معمولا کانسیلرها برای محو کردن تیرگی زیر چشم ها و جوش ها خریداری می شوند. کرم پودر میبلین، با مدل Super Stay خود، بافت یکسانی را در پوست به وجود آورده و شما را از صرف پول برای خرید کانسیلرهای مختلف پشیمان می کند!

این کرم پودر، در کشور آمریکا ساخته شده و فاقد چربی است. علاوه بر آن، با همه پوست ها سازگاری دارد و با توجه به اسم خود، تا ۲۴ ساعت، باعث حفظ حالت اولیه می شود.

کرم میبلین، می تواند پیشنهاد خوبی برای آبرسانی پوست و طراوت آن باشد. بنابراین، هرچه زودتر آن را به خود هدیه دهید!

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۳. کرم پودری اقتصادی بخرید!

متاسفانه، اخیرا قیمت کرم پودرها بسیار بالا رفته و برخی از خانم ها، نمی توانند با قیمتی معقول از برند مورد علاقه شان استفاده کنند.

کرم پودر کالیستا، محصول ایران بوده و با وجود کیفیت مطلوب خود، از قیمتی معقول برخوردار است. این کرم، بیش تر برای پوست های چرب مناسب توصیه شده، اما بر روی سایر پوست ها نیز اثری مشابه دارد.

با خرید مدل Long Lasting And Matt کالیستا، دیگر با مشکل براق شدن کرم پودر بر روی صورت تان مواجه نمی شوید و از لذت پوشش یکسان منافذ باز خود لذت می برید!

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۲. کرمی مناسب برای افراد حساس به SPF

از جمله سایر مدل های برند میبلین، می توان به Fit Me اشاره کرد که در بین همه کرم پودرها، بالاتری میزان SPF ( 18) را دارد.

این مدل، برای استفاده روزانه اختصاص داده شده است و بر روی پوست های چرب بهتر عمل می کند. با یک بار امتحان این کرم، شاهد پوشش دهی، نرم شدن و عدم براقی پوست خود خواهید بود و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می دهید.

بهترین کرم پودر,خرید بهترین کرم پودر,مارک بهترین کرم پودر

۱. اگر پوست خشکی دارید، از این کرم پودر استفاده کنید

کرم پودر بورژوا، در فرانسه تولید شده که علاوه بر مدل Air Mat، مدل Healthy Mix آن نیز توانسته است جایگاه خود را در لیست بهترین کرم پودرهای جهان حفظ کند.

این کرم پودر، با فرمولاسیون مخصوص پوست های خشک طراحی شده و به مرور، پوست را تغذیه کرده و طراوت را به آن بازمی گرداند.

Healthy Mix، در شیشه های پمپی ۳۰ میلی لیتری عرضه شده و حاوی ویتامین های ضروری پوست مانند E، C و B5 است. به دلیل این ویژگی ها، علاوه بر ثابت ماندن کرم برای مدت زمان طولانی، مشکلات پوستی شما نیز درمان می شوند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا