تکنولوژی

۱۰ مورد که هنگام خرید فلش مموری باید بدانید

افزایش بازدید در گوگل

هنگام خرید فلش مموری باید به چه نکاتی توجه داشت؟

برخی ممکن است در زندگی شخصی خود تجربه‌ ای چون گم کردن اطلاعات و حذف شدن آن‌ ها را داشته باشد، بنابراین اهمیت ذخیره اطلاعات در حافظه هایی چون فلش مموری زیاد می شود.

شما می ‌توانید از انواع فلش مموری در اندازه‌ های مختلف برای انتقال داده‌ ها به  تلویزیون و تلفن‌ های همراه استفاده کنید. فلش‌ ها بر اساس کاربردی که دارند کاملا قابل تغییر هستند و بهتر است نکات زیادی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید خرید درستی داشته باشید، به‌ همین علت در ادامه‌ مطالب قصد داریم  ۱۰ نکته خرید فلش مموری را برای شما بیان کنیم.

۱۰. سرعت

از ویژگی های یک فلش مموری مناسب می‌ توان سرعت انتقال اطلاعات را نام برد. شاید شما هم هنگام استفاده از فلش زمان زیادی را برای انتقال داده ها اختصاص دهید، اما باید بگوییم که این نوع از فلش‌ ها برای افرادی مناسب اند که از وقت کافی برخوردار هستند.

در نظر داشته باشید که اگر حافظه فلش زیاد باشد، سرعت انتقال اطلاعات در آن‌ کمتر است، بنابراین باید از لحاظ سازگار بودن فلش را با سیستم خود چک نمایید.

۹. ظرفیت حافظه

همان‌ گونه که متوجه هستید فلش مموری ها با توجه به ظرفیتی که دارند اطلاعات را درون خود جای می ‌دهند و ظرفیت آن ها از ۶۴ مگابایت تا ۱۲۸ مگابایت متغیر می‌ باشد. با توجه به این‌ که هر فلش را بر اساس میزان ظرفیت ذخیره آن ها قیمت ‌گذاری می‌ کنند، باید از حجم و هزینه فلش مموری ها اطلاعات کامل داشته باشید.

خرید فلش مموری,راهنما خرید فلش مموری,خرید فلش مموری

۸. کیفیت حافظه فلش مموری

فلش مموری ها علاوه ‌بر این‌ که از نظر ظرفیت و حافظه با هم تفاوت دارند بر اساس کیفیت هم از انواع مختلفی برخوردار هستند که در راهنما خرید فلش مموری اطلاعاتی در این خصوص وجود دارد.

لازم به ذکر است که بگوییم تعداد قابل ‌توجهی از فلش‌ ها با کیفیت بسیار پایین ارائه می‌ شود و از قیمت کمی هم برخوردار هستند که به‌ راحتی می ‌توانید در سایت‌ های نا معتبر آن ها را خریداری کنید، اما دقت داشته باشید که این نوع از فلش ‌ها به اطلاعات شما آسیب می ‌رسانند.

۷. امنیت اطلاعات

بسیاری از افراد اطلاعات مهمی را درون کامپیوتر یا گوشی خود دارند که در این شرایط باید آن ها را جایی نگه ‌دارند تا اگر گوشی یا هارد کامپیوتر آن ها خراب شد، بتوانند به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. لازم به ذکر است که بگوییم این اطلاعات را می ‌توانید در فلش مموری هایی ذخیره کنید که تنها به وسیله اثر انگشت شما قابل انتقال هستند.

۶. ضد آب بودن فلش

یکی از نکات مهم خرید فلش مموری ضد آب بودن آن‌ ها می‌ باشد، اما این موضوع به این منظور نیست که اگر فلش را داخل آب بیندازید خراب نمی‌ شود، بلکه فلش هایی که امروزه بفروش می‌ رسد از ویژگی‌ هایی برخوردار هستند که اگر در فضای نمدار قرار بگیرند اطلاعات موجود بر روی آن ها از بین نمی ‌رود، بنابراین هیچ‌ گاه به‌ اشتباه فلش خود را داخل ماشین لباسشویی نیندازید.

خرید فلش مموری,راهنما خرید فلش مموری,خرید فلش مموری

۵. اندازه فلش

فلش مموری هایی که از اندازه کوچکی برخوردار هستند از ساختار مناسبی برخوردار نیستند و با توجه به اندازه‌ کوچکی که دارند ممکن است به‌ راحتی آن‌ ها را گم کنید، بنابراین هرگز فکر نکنید که فلش مموری های کوچک جدیدتر و کاربردی تر هستند.

۴. گارانتی

تمامی وسایل الکترونیکی که در بازار به فروش می‌ رسند از گارانتی برخوردار هستند که فلش ها هم از این حیث مستثنی نیستند و در راهنمای خرید فلش مموری صحبت از گارانتی آن ها به میان می آید و برندهایی چون سامسونگ فلش های خود را با ضمانت یک ‌ساله به مشتریان عرضه می ‌کنند.

۳. ظاهر فلش

شکل ظاهری فلش هایی که در بازار به فروش می‌ رسند بسیار متنوع می باشد، اما دقت کنید که اگر به ماندگاری داده‌ های خود اهمیت زیادی می‌ دهید باید فلش مموری را انتخاب کنید که از اندازه متوسط و روکش‌ پلاستیکی برخوردار است.

خرید فلش مموری,راهنما خرید فلش مموری,خرید فلش مموری

۲. بدنه محکم

زمانی که برای خرید فلش اقدام می کنید قبل از هر کاری باید راهنمای خرید فلش را مطالعه کنید تا با ویژگی های یک فلش خوب آشنا شوید که در این راهنما در مورد مستحکم بودن بدنه فلش صحبت می شود.

گاهی اوقات ضربه‌ های محکمی به بدنه فلش مموری وارد می ‌شود که اطلاعات روی آن از بین می روند، بنابراین سعی کنید فلش‌ هایی را خریداری کنید از روکش پلاستیکی و درب محکمی برخوردار هستند تا از حذف شدن اطلاعات شما جلوگیری شود.

۱. قابلیت otg

یکی از ویژگی های مهم فلش مموری ها قابلیت otg  آن ها است، این قابلیت برای افرادی که قصد دارند اطلاعات گوشی خود بر روی فلش انتقال دهند بسیار مهم می باشد. هر فردی با تهیه این نوع از فلش ها می تواند بدون نیاز به لب تاپ اطلاعات گوشی را به راحتی انتقال دهد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا