تکنولوژی

۱۰حقیقت کمتر شنیده‌ شده در مورد بی ام و BMW

درباره کمپانی BMW

کمپانی اصلی این شرکت در مونیخ آلمان واقع‌ شده و برندهای معروفی چون رولزرویس و مینی نیز متعلق به شرکت بی‌ ام‌ و هستند. در ادامه مطالب قصد داریم ۱۰ حقیقت جالب کمپانی BMW را برای شما شرح دهیم.

حقیقت در مورد BMW,حقیقت در مورد بی ام و,کمپانی BMW

۱۰. در سال ۱۹۲۸ شرکت بی ‌ام ‌و کارخانه تولید خودرو Automobilwerk Eisenach این خریداری کرد و توانست اولین خودروی خود را با اسم BMW Dixi DA-1 وارد بازار کند.

۹. جنگ سرد در سال ۱۹۵۹ اثرات جبران ‌ناپذیری را به بار آورد و شرکت بی ‌ام ‌و_ BMW هم تا مرز ورشکستگی پیش رفت که در این زمان تولید کننده ماشین ‌های مرسدس‌ بنز یعنی دایملر بنز برای خرید کمپانی بی‌ ام‌ و پیشنهاد مناسبی را ارائه داد، اما این شرکت با توجه به کمک‌ هایی که یک سرمایه ‌گذار خصوصی انجام داد و پول ‌هایی که از خود کارکنان جمع کردند، جلوی فروش کمپانی را گرفت.

حقیقت در مورد BMW,حقیقت در مورد بی ام و,کمپانی BMW

۸. کمپانی بی ‌ام ‌و علاوه ‌بر تولید ماشین به تولید موتورسیکلت‌ هم می‌ پردازد و در زمینه طراحی قطار و طراحی نمای داخلی هواپیما هم همچنان در حال فعالیت است.

۷. حقیقت جالب کمپانی بی ام و این است که در سال ۱۹۷۲ شرکت BMW یک خودروی الکتریکی را با توجه به مدل ۱۶۰۱ در چرخه تولید قرار داد که از ۱۲ باتری سنگین برخوردار است و با یک‌ بار شارژ تا۳۰ کیلومتر قابلیت استفاده را داشت، اما متأسفانه هیچ ‌گاه وارد بازار نشد.

حقیقت در مورد BMW,حقیقت در مورد بی ام و,کمپانی BMW

۶. دفتر اصلی کمپانی BMW را به‌ صورت یک موتور ۴ سیلندر طراحی کرده‌ اند که از سال ۱۹۷۳ تمامی فعالیت‌ های مربوط به کمپانی را در این محل انجام دادند.

۵. برای اولین‌ بار در سال ۱۹۳۳ توری شبکه معروف کمپانی BMW را که توری کلیه ای نام دارد را بر روی خودروی BMW مورد استفاده قرار دادند.

حقیقت در مورد BMW,حقیقت در مورد بی ام و,کمپانی BMW

۴. در جنگ جهانی دوم کارخانه BMW توانست از ۳۰ هزار اسیر جنگی به‌ عنوان کارگر استفاده نماید.

۳. کارخانه BMW در سال ۱۹۳۷ موتورسیکلتی را تولید کرد که به‌ عنوان یکی از سریع‌ ترین موتورسیکلت ها در جهان تا آن زمان شناخته می ‌شد و سرعتی بالغ‌ بر ۲۷۸ کیلومتر بر ساعت را داشت.

حقیقت در مورد BMW,حقیقت در مورد بی ام و,کمپانی BMW

۲. کارخانه BMW در جنگ جهانی اول با ادغام شدن شرکت ‌های otto werke و Rapp motor افتتاح شد، این کمپانی در ابتدا موتورهای هواپیماهای جنگی را تولید می‌ کرد.

۱. از حقایق جالب کمپانی BMW می توان تغییر و تحولات در تولیدات داخلی خودرو را نام برد، در جنگ جهانی اول بعد از این‌ که آلمان شکست خورد و معاهده ورسای امضا شد، تولید کنندگان آلمانی اجازه تولید خودرو نداشتند؛ به ‌همین‌ علت کمپانی BMW موتور سیکلت و ترمز قطار را در چرخه تولید قرار داد، سپس به تولید خودرو پرداخت.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا