گردشگری

بهترین زمان سفر به نیویورک

افزایش بازدید در گوگل

راهنمای سفر به نیویورک

نیویورک کجاست؟ نیویورک بدون اغراق شهری بی مانند است. حتی اگر فکر می کنید شهر نیویورک را با موزه ها، غذاها و مناظر فراموش نشدنی اش می شناسید، کاملا در اشتباهید؛ چرا که همیشه در این شهر چیزهای جدید و هیجان انگیزی برای کشف وجود دارد. نمایش ها، کنسرت ها، خریدها و ورزش های درجه یک، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به نیویورک، پایتخت سرگرمی دنیا، می کشاند.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

نیویورک با معماری عالی و پارک های منحصر به فرد، در رتبه شماره ۱ زیباترین شهرهای آمریکا قرار دارد. شکوه و عظمت این شهر در ساختمان امپایر، پل بروکلین و تفرجگاه بروکلین هیتز قابل مشاهده است. مرکز جدید تجارت جهانی نیز در این شهر قرار گرفته که بلندترین ساختمان در نیمکره غربی زمین است. اخیرا این ساختمان به عنوان بهترین جاذبه جدید گردشگری دنیا معرفی شده است.
از برادوی تا باغ وحش برونکس، همه چیز برای همه کس وجود دارد. بازدید از ورزشگاه یانکی ها، تور آبجوسازی بروکلین، سلفی گرفتن با مجسمه آزادی و قایق سواری در استاتن آیلند بخش کوچکی از تفریحات شما در نیویورک خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا بهترین زمان برای سفر به نیویورک را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

خاطرات سفر به نیویورک,راهنمای سفر به نیویورک,سفر به نیویورک

آب و هوای نیویورک

آب و هوای نیویورک می تواند از روز به روز و حتی ساعت به ساعت متفاوت باشد؛ اما داشتن اطلاعات در مورد فصل های این شهر می تواند برای برنامه ریزی سفر به شما کمک کند تا مطمئن شوید در هر زمان از سال می توانید از مسافرت خود به نیویورک لذت ببرید. به طور کلی بهترین و معتدل ترین دما در ماه های سپتامبر، اکتبر ، مه و ژوئن اتفاق می افتد. زمستان های این شهر برفی و تابستان هایش بسیار گرم است. این که شما می خواهید آتش بازی های تعطیلات سال نو و یا چهارم ژوئیه را در این شهر تماشا کنید، بسیار وابسته به شرایط آب و هوایی است.
گرم ترین ماه سال در نیویورک، ماه ژوئیه است که دما به ۲۵ درجه سانتیگراد نیز می رسد. سردترین ماه سال نیز ژانویه است که دمای هوا معمولا زیر صفر درجه است. ماه مه نیز پربارندگی ترین ماه سال در نیویورک است.

هزینه سفر به نیویورک,بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک

بهترین فصل سفر به نیویورک

در هر فصل، نیویورک دلایل زیادی برای بازدید گردشگران ارائه می دهد؛ اما اگر تنها آب و هوا را در نظر بگیریم، باید گفت بهار و پاییز بهترین فصل سفر به نیویورک می باشند. اوایل پاییز هوای نیویورک با وزش ملایم نسیم، آفتاب درخشان و درجه حرارت بسیار متعادل، زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از این شهر است. در بهار نیز نیویورک یک شهر بسیار باشکوه است. هوای ملایم، شکوفه های بهاری، زنده شدن طبیعت، جنب و جوش خرید در بازارهای روباز و قدم زدن در سنترال پارک از حداقل ویژگی های سفر به نیویورک در بهار است.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

سفر به نیویورک در فصل بهار

در اواخر بهار شهر نیویورک بسیار زیبا می شود. ماه آوریل و مه دو ماه بارانی سال هستند که در هر دوی آن ها معمولا حدود ۱۵ روز بارندگی وجود دارد. میزان بارندگی در این ماه ها نیز چیزی حدود ۱۰ سانتی متر است. از اوایل بهار (اواسط مارس) تا اواخر بهار (مه)، دمای هوا از زیر صفر درجه تا ۲۰ درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

اگر می خواهید در اواخر مارس و یا اوایل آوریل از یک استراحت بهاری در نیویورک لذت ببرید، باید بدانید که ممکن است شرایطی مانند زمستان را تجربه کنید. به عنوان مثال بارش سبک برف و سرد شدن ناگهانی هوا در این ماه ها می تواند شما را غافلگیر کند.
از آن جا که بهار مرطوب ترین فصل در نیویورک است، هنگام سفر به نیویورک حداقل یک جفت چکمه، یک بارانی و شال گردن در چمدان خود قرار دهید؛ اما به دلیل وزش بادهای شدید، عموما استفاده از چتر، کاری بی فایده است. در نهایت باید گفت که انواع لباس های گرم و خنک را برای آب و هوای متغیر نیویورک در فصل بهار با خود به همراه داشته باشید.

سفر به نیویورک در فصل تابستان

بسیاری از گردشگران دوست دارند که در فصل تابستان به شهر نیویورک سفر کنند؛ اما هوای گرم این شهر در کنار مترو و خیابان های پر رفت و آمد، بسیار اذیت کننده است. با این حال، در ماه ژوئن هوا نسبتا خشک و معتدل است. میانگین دما نیز حدود ۲۱ درجه سانتیگراد است.
در تابستان های نیویورک، گرمای هوا بین ساختمان های بتنی سطح شهر به دام می افتد و عدم وزش باد نیز به بیشتر شدن این گرما کمک می کند. در مناطق ساحلی نیز رطوبت زیاد می تواند آزار دهنده باشد. خوشبختانه روش های زیادی مانند شنا کردن وجود دارد که می توانید برای خنک کردن خود استفاده کنید.
در هنگام سفر به شهر نیویورک در فصل تابستان بهتر است که شلوارک، دامن، تاپ و سایر لباس های نخی خود را جمع آوری کنید. بهتر است که به جای استفاده از صندل، یک جفت کفش راحتی سبک برای پیاده روی های خود انتخاب کنید. استفاده از کلاه و عینک آفتابی نیز بسیار توصیه می شود، این فصل می تواند خاطرات سفر به نیویورک را برای شما ماندگار کند.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

سفر به نیویورک در فصل پاییز

از اوایل ماه سپتامبر دمای هوا رو به کاهش می گذارد، اما احتمالا تا اواخر ماه اکتبر هوای سردی را در نیویورک تجربه نخواهید کرد. همین مسئله باعث می شود که فصل پاییز هم بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک باشد. در طول پاییز، اوج دما حدود ۲۳ درجه سانتیگراد و پایین ترین دما حدود ۵ درجه سانتیگراد است.
اکتبر و نوامبر از خشک ترین ماه های سال هستند که این فرصت را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند که از شاخ و برگ پاییزی درختان در سنترال پارک لذت کافی ببرند. البته در اواخر پاییز وزش باد شدت می گیرد و در ماه نوامبر سرعت وزش باد به حدود ۹.۴ مایل در ساعت نیز می رسد.
در فصل پاییز بهتر است که لباس هایی را به همراه داشته باشید که سبک و کمی گرم باشند و در زمان پیاده روی شما را اذیت نکنند. بهتر است که تاپ و شلوارک های خود را کنار گذاشته و شلوار بلند، ژاکت و یک پلیور سبک به همراه داشته باشید. حتی اگر در ماه های گرم پاییز نیز از این شهر دیدن می کنید، یک دست لباس پاییزی با خود به همراه داشته باشید تا سرد شدن هوا شما را غافلگیر نکند.

سفر به نیویورک در فصل زمستان

با آن که زمستان های نیویورک سرد و برفی است اما باز هم بازدیدکنندگان دسته دسته به این شهر سفر می کنند تا از هیجان روزهای کریسمس و شب سال نو در این شهر بی بهره نمانند. دمای هوا در ماه دسامبر رو به کاهش می گذارد و در ماه های ژانویه و فوریه میزان بارش برف می تواند به بیش از ۷.۵ سانتیمتر نیز برسد. وزش باد شدید نیز در بین ساختمان های نیویورک تا سرعت ۱۰ مایل بر ساعت نیز در این فصل وجود دارد.
در هنگام سفر به این شهر در فصل زمستان، تعداد کافی لباس گرم از جمله کت های ضد آب، شلوار بلند، ژاکت، چکمه، شال یا کلاه، دستکش و جوراب زمستانی را فراموش نکنید. اهمیت جوراب به این دلیل است که در سرمای منجمد کننده نیویورک باید پاهای خود را گرم و خشک نگه دارید.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

بهترین غذاهای نیویورک

رستوران های نیویورک تنوع آشپزی بسیار زیادی دارند. سنت های آشپزی از سراسر دنیا و مواد اولیه مرغوب از مزارع و باغات این شهر، شگفت انگیزترین طعم ها را برای شما فراهم می کند. بیش از ۲۰ هزار رستوران متنوع با بهترین سرآشپزهای دنیا، خوشمزه ترین غذاها را برای همه سلیقه ها سرو می کنند.
تنوع غذایی در این شهر هرگز متوقف نمی شود. حجم زیادی از محصولات تازه مزرعه، از توت فرنگی تا کدوتنبل در مغازه های این شهر یافت می شوند. در حالی که ماست های تازه و پنیر، آبنبات ها، کیک های انگور و شیرینی های معروف این شهر اشتهای شما را بیش از پیش تحریک می کنند. در ادامه چند مورد از غذاهای معروف این شهر را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

پیتزا

ما قطعا در مورد پیتزاهای معمولی که در هر جایی از دنیا می توانید آن ها را تجربه کنید، صحبت نمی کنیم. ما از پیتزاهای معروف شهر نیویورک می گوییم که حتی در کل آمریکا جزء بهترین پیتزاها محسوب می شوند. بنابراین فرقی نمی کند کدام نوع، اما حداقل یکی از پیتزاهای این شهر را امتحان کنید.

مینه تا تاورن

یکی از گران قیمت ترین ساندویچ های برگر شهر نیویورک، مینه تا تاورن نام دارد که از استیک گوشت دنده گوسفند تهیه می شود. این ساندویچ طرفداران بسیار زیادی دارد.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

سوپ نودل

نودل های ارزان قیمت و بدون مزه ای را که در خوابگاه های دانشجویی تجربه کرده اید، به کلی فراموش کنید و در رستوران های نیویورک به دنبال انواع نودل های خوشمزه و منحصر به فرد باشید. این نودل ها با سبزیجات و حتی گوشت و حبوبات، پخته و سرو می شوند.

تاکو

تاکو در اصل نوعی غذای مکزیکی است که با گوشت، سبزیجاتی مانند پیاز، فلفل، جعفری و گوجه در نان های نازک پیچیده و سرو می شود. تاکوها از محبوب ترین غذاها در نیویورک هستند.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

بهترین زمان خرید در نیویورک

در تمام طول سال می توانید در شهر نیویورک به خرید بپردازید. البته بوتیک ها و فروشگاه های سطح بالای این شهر، دو بار در سال در حد فاصل ماه های نوامبر تا دسامبر و آوریل تا مه تخفیف های بسیار خوبی ارائه می کنند.
سایر خرده فروشان، در فصل های پاییز و زمستان، لباس و تجهیزات زمستانی را با تخفیف های خوبی عرضه می کنند. پوشاک بهاری نیز در ماه های آوریل و مه و پوشاک تابستانی از چهارم ژوئیه به بعد، با تخفیف ارائه می شوند. مسافران خارجی نیز در تمام طول سال می توانند از برندهای لرد اند تایلر، بلومینگ دیلز و میسی با ارائه گذرنامه خود، ۱۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

ارزان ترین زمان سفر به نیویورک

فصل های بهار و تابستان گران ترین زمان سفر به نیویورک است. رزرو هتل ها و بلیط های هواپیما در این فصل بیشترین قیمت را دارند و گردشگران زیادی نیز در شهر حضور دارند. فصل های پاییز و زمستان به دلیل کاهش مسافرت ها، عموما ارزان ترین زمان برای سفر به نیویورک هستند. در این زمان معمولا تور سفر به نیویورک و بلیط های هواپیما را با قیمت بسیار کمتری می توانید رزرو کنید. هتل ها نیز معمولا تخفیف های خوبی ارائه می دهند.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

معرفی جشنواره ها و فستیوال های معروف نیویورک

NYC Pride Fest

این جشن شامل رویدادهای یک هفته ای از ۲۳ تا ۳۰ ام ماه ژوئن است که با هیجان انگیزترین رژه سال به اوج خود می رسد. رویدادهای متنوعی در این یک هفته وجود دارد که برای اطلاع از آن ها می توانید به وب سایت رسمی هفته پراید مراجعه کنید. این مراسم شامل رقص بر روی اسکله، راهپیمایی های عظیم و روزها و شب های فراموش نشدنی است.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

جشنواره فیلم تریبکا

این جشنواره با همکاری موسسه فیلم تریبکا و هنرمندانی مانند رابرت دنیرو از سال ۲۰۰۲ شروع به فعالیت کرده است. این جشنواره برای تجلیل از شهر نیویورک به عنوان یک مرکز مهم فیلم سازی تاسیس شده است.

جشنواره موزه مایل

دومین سه شنبه ماه ژوئن، جشنواره سالانه موزه مایل برگزار می شود. این جشن با موسیقی، سرگرمی های خیابانی و تخفیفات متنوع موسسات فرهنگی همراه است.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

جاذبه های گردشگری نیویورک

مجسمه آزادی | Statue of Liberty

مجسمه آزادی هدیه فرانسه به آمریکا بود. این مجسمه در سال ۱۸۸۶ به عنوان سمبل آزادی در دنیا و نماد آمریکا به این کشور اهدا شد. ارتفاع این مجسمه ۱۵۲ فوت است. شما می توانید مجسمه را از روی زمین در جنوب منهتن مشاهده کنید. با این حال بهتر است که با یک قایق کوچک به جزیره آزادی رفته و مجسمه را از نزدیک ببینید.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

سنترال پارک | Central Park

سنترال پارک که به فارسی به معنی پارک مرکزی است، یک پارک بزرگ و زیبا برای پیاده روی، کالسکه سواری و عکاسی است. در زمستان نیز می توانید از اسکیت بر روی یخ در این پارک لذت ببرید. این پارک عظیم از جمله جاذبه های دوست داشتنی شهر نیویورک است.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

مرکز راکفلر | Rockefeller Center

وقتی صحبت از جاذبه های نیویورک می شود، مرکز راکفلر تقریبا در همه برنامه های توریستی قرار دارد. این مجموعه بزرگ تفریحی، در وسط منهتن قرار گرفته است. ساختمان راکفلر به شکل پلازا ساخته شده است. تفریحات زیادی از جمله اسکیت در این برج برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

بهترین زمان برای سفر به نیویورک,بهترین زمان برای مسافرت به نیویورک,بهترین فصل سفر به نیویورک

موزه هنر مترو پولیتن | Metropolitan Museum of Art

موزه هنر متروپلیتن در سال ۱۸۷۰ تاسیس شده است و یکی از معروف ترین موزه های ایالات متحده به شمار می رود. این مجموعه شامل بیش از دو میلیون اثر هنری از ۵۰۰۰ سال پیش تاکنون است. این اثرها شامل هنرهای تزئینی، سلاح و زره پوش، لباس، هنرهای مصری، آلات موسیقی، عکس ها و موارد دیگر است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا