رپورتاژ

دستگاه جوراب بافی یک راه حل برای افزایش درآمد شما!

دستگاه جوراب بافی یکی از راه‌ حل‌ های مناسب برای افزایش درآمد به شمار می‌ آید. راه‌اندازی کارخانه معمولاً با هزینه‌ی بسیار زیادی همراه است اما راه‌اندازی تولید جوراب با یک دستگاه جوراب بافی و چند وسیله‌ی جانبی، نه تنها هزینه‌ی چندانی ندارد بلکه نسبت به هزینه‌ای که برای‌تان خواهد داشت، احتمالاً با سودآوری بیشتری همراه خواهد بود (به‌خصوص اگر دستگاه جوراب بافی کامپیوتری را انتخاب نمایید).

در این مقاله سعی داریم تا در رابطه با دستگاه جوراب بافی صحبت کنیم. بنابراین اگر قصد دارید تا یک کارگاه کوچک جوراب بافی راه‌اندازی کنید پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات جامعی را در مورد خرید، آموزش و راه‌اندازی دستگاه جوراب بافی کسب نمایید.

سود و درآمد تولید جوراب برای شما چقدر است؟

جوراب یکی از کالاهایی است که در چهار فصل سال خریداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و این کالا مورد استفاده‌ی همه‌ی اقشار در تمام سنین می‌باشد. از این رو، می‌توان با راه‌اندازی خط تولید جوراب و دارا بودن کمی خلاقیت در دراز مدت، به سودآوری رسید.

با توجه به این که عمر مفید دستگاه جوراب بافی تا ۱۵ سال هم می‌رسد، می‌توان با رسیدگی به موقع به دستگاه جورای بافی، درآمد زایی این دستگاه را پیش بینی نمود. نحوه‌ی کار به این صورت است که نخ را می‌دهید و جوراب را تحویل می‌گیرید و آن را سر دوزی می‌کنید. سپس جوراب را اتو می‌کشید و  با مارک‌دوز، کاغذ سر کارتی جوراب را به آن وصل می‌کنید (در واقع روی این کاغذ، نام برندتان چاپ شده است). به همین سادگی این محصول پس از بسته‌بندی با سلفون، آماده‌ی فروش در بازار است.

از کجا دستگاه جوراب بافی و لوازم آن را بخرم؟

خرید دستگاه جوراب بافی، کاری تخصصی است. خرید این دستگاه از فروشنده‌های معتبر و وارد کنندگان موفق ماشین آلات صنعتی، موفق‌ترین خرید را برای شما به همراه خواهد داشت. برای خرید مطمئن دستگاه جوراب بافی کامپیوتری، کافیست با مشاوران شرکت دامون مبنا مشورت و بهترین دستگاه جوراب بافی را انتخاب نمایید.

در کنار دستگاه جوراب بافی به چه لوازم جانبی دیگر احتیاج دارم؟

برای تکمیل کار جوراب بافی، در کنار دستگاه جوراب بافی باید از لوازم جانبی دیگری استفاده نمود. این لوازم جانبی عبارتند از:

  • سر دوز زیگزال (یک عدد برای یک تا ۱۰ دستگاه جوراب بافی کافی است)
  • پمپ باد (یک عدد پمپ باد ۲۵۰ لیتری برای دو دستگاه جوراب بافی لازم است)
  • مارک دوز (یک عدد برای یک الی ۱۲ عدد دستگاه جوراب بافی کافی است)
  • اتو (دو جفت برای یک تا ۱۰ دستگاه جوراب بافی لازم است و یک جفت برای جوراب زنانه و یک جفت برای جوراب مردانه در نظر گرفته می‌شود)

عمر دستگاه های جوراب بافی چقدر است؟

عمر هر دستگاهی در گرو رسیدگی به آن است. بیشتر ایراداتی که در دستگاه جوراب بافی به وجود می‌آید با سفت و شل کردن پیچ‌هایی قابل رفع هستند. کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده است و در کلاس‌های آموزشی دستگاه جوراب بافی، نحوه‌ی رفع بعضی عیوب دستگاه جوراب بافی، آموزش داده می‌شود.

اگر کار با دستگاه به طور معمول صورت و به موقع به آن رسیدگی لازم صورت گیرد، عمر مفید  آن از ۱۰ الی ۱۵ سال خواهد بود. در صورتی که سرویس کاری دستگاه جوراب بافی به موقع انجام نشود، دستگاه قادر نخواهد بود که بیش از ۵ سال به کار ادامه دهد.

انواع دستگاه جوراب بافی

خرید دستگاه جوراب بافی,دستگاه جوراب بافی,دستگاه جوراب بافی کامپیوتری

دستگاه‌ جوراب بافی در انواع مختلفی به بازار ارائه می‌شود. نوع کامپیوتری آن از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشد. به طور کلی انواع دستگاه جوراب بافی عبارتند از:

دستگاه جوراب بافی کامپیوتری

دستگاه جوراب بافی کامپیوتری از دستگاه‌های محبوب جوراب بافی است. خریداران بیش‌تری متقاضی خرید این نوع دستگاه جوراب بافی هستند. از جمله ویژگی‌های دستگاه جوراب بافی کامپیوتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه جوراب بافی کامپیوتری قادر است تا انواع مختلفی از جوراب‌ها را تولید نماید.
  • ساختار دستگاه جوراب بافی کامپیوتری، ساده است.
  • با کمک دستگاه جوراب بافی کامپیوتری، ضخامت‌های متفاوتی را می‌توان برای جوراب در نظر گرفت.
  • آموزش این دستگاه بسیار ساده است.
  • با دستگاه جوراب بافی کامپیوتری می‌توان تعداد زیادی جوراب را تولید نمود.

دستگاه جوراب بافی کامپیوتری در چهار نوع تولید و به بازار ارائه می‌شود:

دستگاه کامپیوتری حوله باف

تهیه‌ی جوراب ورزشی و جوراب‌های داخل پرزدار، توسط این نوع دستگاه جوراب بافی کامپیوتری صورت می‌گیرد.

دستگاه کالج باف دوفس

این دستگاه قادر است علاوه بر جوراب ساده، جوراب کالج هم تولید کند. البته تولید جوراب کالج در حال حاضر با استقبال مشتریان رو‌به‌رو نمی‌شود.

دستگاه دوفس

این دستگاه جوراب بافی کامپیوتری به تولید جوراب‌های پر طرح می‌پردازد.

دستگاه ساده باف

این دستگاه مناسب‌ترین دستگاه جوراب بافی کامپیوتری به شمار می‌آید. دستگاه جوراب بافی کامپیوتری مدل ساده باف، می‌تواند هر نوع جورابی را با هر طرحی تولید نماید.

دستگاه جوراب بافی مکانیکی

دستگاه جوراب بافی مکانیکی دارای ویژگی‌های زیر است:

  • قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه جوراب بافی کامپیوتری ارزان‌تر است.
  • راه‌اندازی این نوع دستگاه مشکل است.
  • آموزش دستگاه جوراب بافی مکانیکی، کمی پیچیده می‌باشد.

جمع بندی

برای راه اندازی تولید جوراب، باید دقت داشته باشید که هر چه دستگاه به‌روزتر باشد، با سودآوری بیشتری همراه خواهد بود.

در هنگام خرید دستگاه جوراب بافی باید به موارد متعددی دقت کنید. به عنوان مثال باید در نظر بگیرید که بازگشت سرمایه برای شما چقدر به طول می‌انجامد. یا به عنوان مثال کار جوراب بافی قرار است در چه مکانی و نظارت بر آن توسط چه فردی انجام شود. هم‌چنین لازم است که بازار‌های فروش جوراب را نیز در نظر بگیرید. محصول تولید شده توسط شما قرار است در چه بازاری به فروش برسد؟ آیا پس از تولید محصول، در صورت عدم فروش توانایی انبار نمودن کالا بدون آسیب به آن برای شما وجود خواهد داشت؟

از طرفی توجه به قیمت، یکی از اصولی است که در راهنمای خرید، حرف اول را می‌زند. اما باید گفت، اگر هنگام خرید دستگاه جوراب بافی، به جای خرید دستگاه جوراب بافی کامپیوتری، اقدام به خرید دستگاه جوراب بافی مکانیکی نمایید، قطعاً پول کم‌تری برای خرید خود خرج خواهید کرد، اما با سود‌آوری کم‌تری هم مواجه خواهید شد.

برای خرید دستگاه جوراب بافی می‌ توانید از تجربه‌ی مشاوران شرکت معتبر دامون مبنا کمک بگیرید. با چنین مشورتی شما قادر خواهید بود مناسب‌ترین دستگاه جوراب بافی را با نازل‌ترین قیمت تهیه نمایید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا