رپورتاژ

جذب بک لینک معتبر و مرتبط از طریق نت چین

با توجه به اینکه سال‌هاست از معرفی بک لینک می‌گذرد اما همچنان یکی از بهترین شیوه‌ها برای رتبه گرفته سایت و همچنین شناخته شدن آن به شمار می‌رود. البته این روزها لینک‌های بی کیفیت و غیر مرتبط بسیاری در سطح وب دیده می‌شود که یا بی تاثیر هستند و یا ممکن است تاثیر منفی روی سایت بگذارند.

در این مقاله قصد دارم خدماتی به شما معرفی کنم تا بتوانید بک‌لینک‌هایی معتبر و مرتبط با صفحات هدف خود دریافت کنید.

چرا دریافت بک لینک از نت چین

یکی از اصلی ترین دلایل برای تاثیرگذاری عالی بک لینک این است که سایت ارائه دهنده لینک با کسب و کار شما ارتباطی داشته باشد. ما در نت چین به عنوان معرف سایت‌های ایرانی، دسته بندی‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم و از این نظر شرایط مرتبط بودن را فراهم کرده‌ایم. همچنین این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا صفحه‌ای اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. در این صفحه می‌توانید اطلاعاتی مانند آدرس سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، توضیحات کسب‌وکار، شماره تماس، آدرس فیزیکی و بسیاری موارد دیگر را به مخاطبین بالقوه خود معرفی کنید.

بهترین شرکت‌های طراحی سایت,نت چین,بهترین شرکت‌های طراحی سایت

به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید، ما یک دسته بندی ایجاد کردیم که برای معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی از آن استفاده می‌کنیم و بیش از ۲۰۰ سایت را در آن معرفی کرده‌ایم.

یا به عنوان مثال دیگر اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید ما دسته بندی مانند بهترین شرکت‌های طراحی سایت را ایجاد کرده‌ایم تا در این زمینه نیز بتوانیم تاثیری در رشد کسب و کار شما داشته باشیم.

تفاوتی ندارد در چه زمینه‌ای فعالیت دارید؛ ما در نت چین می‌توانیم بک لینکی مرتبط با صفحه شما ارائه کنیم. در واقع باید بدانید که این لینک‌ها اعتبار بالایی دارند و الگوریتم‌های موتورهای جستجو نیز نمی‌توانند با آنها مقابله کنند. به این دلیل که بسیار کمک کننده هستند و در راهنمایی کاربر به صفحه مورد نیازش تاثیر بالایی دارند.

دریافت بک لینک از مقالات نت چین

با توجه به گسترده بودن خدمات و محصولات کسب‌وکارهای متنوع، امکان ساخت دسته بندی برای تمامی آنها وجود ندارد. به عنوان مثال، فروشگاه‌های اینترنتی را در نظر بگیرید. تا فردا می‌توان درباره فروشگاه‌های مختلف صحبت کرد و از فروش قهوه گرفته تا گل و گیاه و شیرینی را شامل می‌شود. به همین دلیل ما سایر کسب‌وکارها را در مقالات نت چین معرفی می‌کنیم.

بنابراین به جای ایجاد یک دسته بندی برای سایت‌های قهوه، در یک مقاله با عنوان بهترین سایت های خرید قهوه آنها را معرفی می‌کنیم. در این شرایط موقعیتی ایجاد می‌شود که به سایت‌های مرتبط بتوانیم بک لینک فالو معتبر و مرتبط ارائه کنیم. به این صورت که سایت‌‌های فروش قهوه می‌توانند با انکر تکست‌هایی مانند “خرید قهوه” یا “خرید قهوه اسپرسو” و از این قبیل کلمات از سایت ما بک لینک بگیرند.

موضوعی که لازم است به آن اشاره کنم این است که حتما صفحه مورد نظر باید رتبه خوبی با کلمات مرتبط خود گرفته باشد. در غیر این صورت ممکن است آن بک لینک اعتبار خیلی بالایی نداشته باشد؛ به این دلیل که مورد توجه کاربران و البته کراولرهای موتورهای جستجو قرار نگرفته. به طور کلی بک لینکی که از صفحه‌ای با ترافیک بالا ارائه شده باشد تاثیر بیشتری خواهد داشت به نسبت صفحه‌ای که با کلمات مرتبط رتبه نگرفته.

علاوه بر لینک، ما شرایط دیگری در مقالات ایجاد کرده‌ایم تا تاثیر بیشتری روی کسب و کار شما داشته باشیم. در صورت دریافت بک لینک فالو از سایت ما، اطلاعات کسب و کار شما در مقاله در بالاترین جایگاه قرار می‌گیرد. به این ترتیب شانس بیشتری برای ارتباط با مخاطبین بالقوه کسب و کار خود را خواهید داشت. همچنین به صورت رایگان یک بنر متحرک (Gif) برای کسب و کار شما ایجاد می‌کنیم تا نظر مخاطبین بیش از پیش به کسب و کار شما جلب شود.

سایر خدمات ما در نت چین

فارغ از ارائه بک لینک، ما خدمات دیگری نیز در نت چین ارائه می‌کنیم که شامل بنرهای مرتبط با خدمات یا محصولات کسب و کار شما می‌شوند.

به طور کلی در صفحه دسته بندی مربوط به کسب و کار شما این امکان وجود دارد تا بنری متحرک یا معمولی ایجاد کرده و به مخاطبین بالقوه خود نمایش دهید. مانند تصویر زیر:

بهترین شرکت‌های طراحی سایت,نت چین,بهترین شرکت‌های طراحی سایت

همچنین آدرس صفحه فرود خود را می‌توانید در بنر قرار داده تا در صورتی که کاربران علاقه‌ای به آن محتوا داشتند بتوانند اطلاعات سایت شما را ببینند. لازم به ذکر است که این بنر فقط در صفحه دسته بندی مربوط به خدمات یا محصولات شما نمایش داده می‌شود. به این دلیل که ما اعتقادی به ترافیک زیاد و بی هدف نداریم. ما باور داریم ترافیک مرتبط ارزش بیشتری برای کسب و کارهای آنلاین دارد.

بنر اونت یا رویداد (تمامی صفحات)

مدل بنری دیگری نیز در نت چین ارائه می‌کنیم و در این پلن تبلیغاتی نیز در نظر گرفته‌ایم تا محتوای مرتبط به مخاطبین ارائه کنیم.

بنر اونت یا رویداد به طور خلاصه مرتبط با یک رویدادی است که مخاطبین بسیاری از آن اطلاع دارند. مانند عید نوروز، یلدا، روز پدر، ثبت نام لاتاری، هفته کتاب و …

در نظر بگیرید در زمان ثبت نام لاتاری وارد سایت ما می‌شوید و یک بنر تبلیغاتی برای ثبت نام لاتاری می‌بینید. در صورتی که از آن رویداد اطلاعی نداشته باشید شاید برای شما موضوع جذابیت نداشته باشد؛ اما اگر کوچک‌ترین علاقه‌ای داشته باشید حتما از آن استفاده می‌کنید.

این مدل تبلیغات با توجه به نیاز زمانی است که به مخاطبین و کسب و کارها ارائه می‌شود.

حرف نهایی

ما در نت چین تلاش می‌کنیم تا خدماتی مناسب با نیاز کسب و کارهای آنلاین ایجاد کنیم. در حال راه اندازی خدمات دیگری نیز هستیم تا کمک کنیم کسب و کارهای ایرانی رشد بیشتری داشته باشند و به صورت روزانه نیاز کاربران آنلاین ساده تر از گذشته برطرف شود.

از شما ممنونیم که زمان گذاشتید و تا انتهای این صفحه همراه ما بودید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا