گردشگری

از آکواریوم زیبا تا باغ گیاه شناسی آتلانتا در سفر به گرجستان

افزایش بازدید در گوگل

بازدید از آکواریوم زیبا در تور گرجستان

بزرگترین آکواریوم جهان در تور گرجستان قابل مشاهده است. آکواریوم گرجستان بیش از ۱۰۰۰۰۰ حیوان آبزی را در بیش از ۱۰ میلیون گالن آب تازه و نمکی قرار داده است. در حالی که ممکن است وسعت  بی نظیر این اکواریوم و بازدید از آن وقت گیر به نظر برسد، اما این اکواریوم در قالب نمایشگاه ها به موضوعات مختلفی تقسیم می شوند تا بازدیدها متمرکز و آموزشی تر شود.

آکواریوم گرجستان,باغ گیاه شناسی آتلانتا,بزرگترین آکواریوم جهان

قسمت Cold Water Quest اکواریوم، زندگی آب سرد را در اقیانوس های جهان با موجودات غیرمعمول که شامل اژدهای دریایی استرالیا و خرچنگ های عنکبوتی ژاپنی است، بررسی می کند. در قسمت Under the Boardwalk، مربیان با شیرهای دریایی کالیفرنیا معاشرت تعامل دارند، و در قسمت های دیگر تمساح های آلبینو و پیرانا را می توان از نزدیک دید. این اکواریوم شگفت انگیز، بزرگترین کوسه ها و نهنگ ها را در بین هزاران ماهی قرار داده است و دارای یک تونل اکریلیک به طول ۱۰۰ فوت است که بازدید کنندگان از آن عبور می کنند و می توانند از طریق آن به زیر اکواریوم رفته و شنا کردن این ماهیان و نهنگ ها را ببینند.

آدرس: خیابان ۲۲۵ Baker NW ، آتلانتا ، گرجستان

جنگل ملی Chattahoochee,جنگل ملی چاتاهوچی,گالری جنبش حقوق مدنی

باغ گیاه شناسی آتلانتا

به گزارش سفر باتو، باغ گیاه شناسی به مساحت ۳۰ هکتار در جوار پارک پیمونت، بطور زیبا و با منظره ای شگفت انگیز، درست در میدوتاون آتلانتا قرار دارد. این جاذبه چهار فصل همیشه شکوفا بوده و نمایشگر گیاهان بهاری تا شاخ و برگهای رنگارنگ پاییزی است و در هر زمان از سال اماده پذیرایی و استقبال از بازدیدکنندگان می باشد. مرکز ارکیده Fuqua ارکیده هایی از همه اشکال و رنگ ها را به نمایش می گذارد، در کنار آن انواع حیرت انگیزی از گیاهان بومی مناطق جنگل های ابری آند را نیز وجود دارند. در این باغ بزرگ، برملیادهای عجیب و غریب، خزه ها، سرخسها، تاک های دنباله دار و ارکیده های مینیاتوری، یک آبشار بزرگ داخلی را احاطه کرده اند و اگزوتیک های بیشتری در روتوندا گرمسیری شکوفا می شوند. در بیرون باغ یک رستوران و آشپزخانه در فضای باز قرار دارد که میوه ها و سبزیجات به عنوان گیاهان و چشم انداز آنها در جلوی آنها رشد داده شده اند. باغ گل سرخ در این باغ گیاه شناسی در اواخر بهار و دوباره در اواخر تابستان در اوج خود است و مجموعه گل سرخ هیدرانتا یکی از بهترین مناطق جنوب شرقی می باشد. باغ ژاپنی در این موزه گیاه شناسی دارای یک چای خانه، آبشار، حوضچه،  درختبامبو، افرا های کوتوله ژاپنی که یک قاب عکس ارزشمند و زیبا و طبیعی از جلوه های طبیعت می باشد.

آدرس: ۱۳۴۵ Piedmont Ave NE ، آتلانتا ، گرجستان

گالری جنبش حقوق مدنی

مرکز حقوق مدنی و حقوق بشر که به جنبش حقوق مدنی در ایالات متحده و به طور گسترده تر به مبارزه برای حقوق بشر در سراسر جهان اختصاص یافته است، یک تجربه پویا و قدرتمند است که بازدید کنندگان را با یکی از بزرگترین ابتکارات اجتماعی روبرو می کند. گالری جنبش حقوق مدنی، جنگ برای برابری را در دهه ۵۰ و ۱۹۶۰ به تصویر می کشد. نمایشگاه آزادی سواران در این گالری، اتوبوس دهه ۱۹۵۰ را بازسازی می کند، با تاریخ شفاهی و فیلمی که در داخل اتوبوس ساخته شده است. نمایشگاه Lunch Counter شاید پر تحرکترین قسمت گالری باشد، زیرا بازدید کنندگان در یک پیشخوان ماکت نشسته و با چهره های خشمگین روبرو می شوند. در این گالری از افرادی که در مبارزه برای رسیدن به حقوق برابر جان خود را از دست داده اند، از عکس ها و داستان هایشان تجلیل می شود. گالری جنبش حقوق بشر مبارزات مربوط به حقوق بشر را در سراسر جهان از طریق فناوری تعاملی، اکتشاف حقوق اساسی و ترغیب بازدید کنندگان به مشارکت در این بحث مرتبط می کند.

آدرس: بلوار ۱۰۰ ایوان آلن جونیور NW ، آتلانتا ، گرجستان

آکواریوم گرجستان,باغ گیاه شناسی آتلانتا,بزرگترین آکواریوم جهان

سایت ملی تاریخی مارتین لوتر کینگ جونیور

سایت ملی تاریخی مارتین لوتر کینگ جونیور آتلانتا شامل زادگاه و قبر این رهبر مشهور حقوق مدنی است. در یک  تور گرجستان در این منطقه، می توانید خانه ای را ببینید که دکتر کینگ در آن متولد شده است. در اینجا نیز کلیسای باپتیست ابنزلر وجود دارد که یک مدرک توضیحی جالب درباره نقشی که این کلیسا در محله ایفا کرده است می دهد. مجتمع تالار آزادی در این سایت ملی  شامل نمایشگاه ها است و داوطلبان ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی در مورد جایگاه این ایستگاه در زندگی جامعه بحث می کنند.

آدرس: ۴۰۰ و ۵۰۰ بلوک خیابان آبرن ، NE ، آتلانتا ، گرجستان

آکواریوم گرجستان,باغ گیاه شناسی آتلانتا,بزرگترین آکواریوم جهان

جنگل ملی چاتاهوچی

جنگل ملی Chattahoochee تقریباً ۷۵۰،۰۰۰ هکتار در شمال گرجستان را پوشش می دهد. این منطقه دیدنی، با دریاچه ها، رودخانه ها و آبشارها، مکان بسیار خوبی برای تعقیب در فضای باز یا لذت بردن طبیعت است. در ماه های تابستان این منطقه محبوب برای کمپینگ، پیاده روی، قایق رانی، قایقرانی، شنا، پیک نیک و موارد دیگر است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا