گردشگری

10 تا از بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا

افزایش بازدید در گوگل

بهترین بهترین مقصد ماه عسل در آسیا

آسیا به‌ عنوان بزرگ ‌ترین قاره بر روی زمین شناخته می ‌شود که برترین مقاصد را برای گردشگری دارا است. با انتخاب یکی از کشورهای آسیایی می‌ توانید مقاصد مقرون به صرفه و شهرهای سوپر لوکس را برای ماه عسل خود انتخاب نمایید.

اگر صرفا به دلیل بودجه‌ ای که دارید نمی‌ توانید مقصد مختلفی را برای ماه عسل خود انتخاب کنید با راهی شدن به سوی کشورهای آسیایی مشکل شما حل خواهد شد، بنابراین در ادامه‌ مطالب ۱۰ مورد از بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۱۰. کامبوج | Cambodia

بهترین و مهیج ترین مناطقی که در آسیا می ‌توانید برای ماه عسل خود انتخاب کنید تا فرصت‌ های بسیاری را برای تجربه‌ های جدید زندگی در اختیار شما قرار می‌ دهد کامبوج می‌ باشد که از بهترین و مقرون‌ به ‌صرفه ‌ترین مقصدهای ماه عسل در جهان بشمار می ‌رود که شما را با کمترین هزینه‌ ای رو به رو خواهد کرد.

با توجه به این‌ که زیبایی ‌های بی‌ نظیری در این کشور وجود دارند، می‌ تواند گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب کند. عر فردی با راهی شدن به سوی این کشور می ‌تواند بهترین مکان را برای ثبت بهترین خاطرات در زندگی خود انتخاب نماید.

ماه عسل در آسیا,بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل

۹. سریلانکا | Sri Lanka

جزیره کوچکی که کمترین مخارج را برای ماه عسل شما ایجاد می‌ کند و به عنوان یکی از زیباترین مقاصد ماه عسل در آسیا معرفی می شود سریلانکا می‌ باشد که مملو از صخره ‌ها و جنگل های بارانی و حیات وحش بی نظیری است.

با راهی شدن به سوی سریلانکا می ‌توانید به مرتفع ترین کوه آن‌ جا صعود کنید و از طبیعت رنگارنگ و بی‌ پایان آن نهایت لذت را ببرید.

از طرفی با توجه به این ‌که در ماه آوریل بهترین موقعیت آب ‌و هوایی در سواحل شرقی سریلانکا حاکم می شود، می توانید سفر خود را در همین ماه انجام دهید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۸. ویتنام | Vietnam

یکی دیگر از کشورهایی که در جنوب شرق آسیا واقع شده ویتنام منام دارد که دارای سواحل شگفت ‌انگیز آرامی است و رودخانه‌ های خروشان آن با زیبایی تمام چشم هر گردشگری را به سوی خود جلب می ‌کند.

با توجه به بودجه‌ ای که دارید می ‌توانید مکان ‌های مختلفی را در این کشور برای بازدید انتخاب نمایید. شما در ماه عسل بهترین لحظات را در ویتنام به ثبت خواهید رساند، به عنوان مثال گشت و گذار دریایی، قایق سواری و گشت‌ و گذار با دوچرخه های محلی بهترین تجربه را برای شما ایجاد می ‌کند.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۷. لائوس | Laos

لائوس به عنوان یکی از بهترین مقاصد ماه‌ عسل در آسیا معرفی می ‌شود که سرشار از هیجان و شادی می ‌باشد. شما می‌ توانید با رفتن به این کشور از زیارتگاه‌ های مختلفی بازدید کنید و با مناطق باستانی رمزآلود آن‌ جا آشنا شوید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۶. هونولولو | Honolulu

اگر شما هم به‌ دنبال انتخاب بهترین مقاصد بین‌ المللی برای ماه عسل خود هستید، باید بگوییم که هونولولو گزینه بسیار مناسبی می ‌باشد، چرا که از سواحل بی ‌نظیر، نخل‌ ها، پیناکلادا و … برخوردار است که می ‌توانند ماه عسل شما را به یک جشن به‌ یادماندنی تبدیل می کنند.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۵. پراگ | Prague

زوج ‌هایی که به مکان‌ های قدیمی و ساختمان‌ های سبک قدیم علاقه بسیار زیادی دارند می‌ توانند پراگ را به‌ عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب کنند، چرا که در این شهر ساختمان‌ هایی را به سبک باروک و کلیساهای مربوط به قرون وسطی می ‌توان مشاهده کرد.

سفر به پراگ شما را به چندین سال قبل بر می ‌گرداند و تجربه‌ ای بی‌ نظیر را برای زوجین به ثبت می ‌رساند، هنگام مسافرت به این شهر می ‌توانید با توجه به بودجه‌ ای که در دارید به خرید ارزان‌ ترین اجناس یا  لوکس ‌ترین جواهرات بپردازید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۴. جزیره موریس رئونیون | Reunion Island

یکی از بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا جزیره موریس می ‌باشد که شما را با ساحل‌ های آرام و دل‌ انگیزی مواجه می ‌کند. زوج‌ های جوان هنگام انتخاب این منطقه برای ماه عسل خود می‌ توانند به تماشای دلفین ها و نهنگ ‌ها بپردازند و سفر دریایی عاشقانه را تجربه کنند، همچنین اجازه پرواز به‌ صورت رایگان با پاراگلایدر را به آن ها می دهند.

برای داشتن یک ماه عسل پرهیجان می‌ توانند به مشاهده دهانه‌ های آتشفشان فعال در این جزیره بپردازند. در کشور تایلند بناهای تاریخی بسیاری وجود دارد و مهمانی‌ های مجلل و زیبایی را در آن‌ جا برگزار می‌ کنند.

این کشور از جزایر زیبا و آرامش ‌بخشی برخوردار است که نیازی نیست برای رفتن به آن ‌جا هزینه زیادی را پرداخت کنید. در واقع تایلند به‌ عنوان یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل در آسیا معرفی می ‌شود.

شما می ‌توانید با راهی شدن به جزیره موریس به بازدید از ساختمان های لوکس و مجلل آن ‌جا بپردازید، همچنین بازدید از سواحل زیبای منطقه خالی از لطف نیست.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۳. مالدیو | Maldives

از زیباترین و بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا می توان مالدیو را نام برد که به‌عچ عنوان یکی از مقاصد مقرون به‌ صرفه معرفی می ‌شود و با کمترین هزینه می ‌توانید به این کشور سفر کنید.

زوج‌ های جوان هنگام انتخاب مالدیو برای ماه عسل می‌ توانند با لباس ‌های مخصوصی که به آن ‌ها داده می‌ شود در زیر آب شنا کنند و یک تجربه‌ بی‌ نظیر را به دست آورند.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۲. مالزی | Malaysia

مالزی یکی از مقاصد برتر ماه‌ عسل در آسیا به شمار می‌ رود که از یک جزیره‌ ای مشترک با اندونزی برخوردار است و اگر راهی این کشور شوید برای گشت ‌و گذار خود می توانید به بازدید از برج ‌های دو قلو بپردازید.

بهترین مقاصد برای ماه عسل,بهترین مقاصد ماه عسل,بهترین مقصد ماه عسل

۱. سنگاپور | Singapore

سنگاپور یکی از شگفت‌ انگیزترین مقاصد ماه عسل در آسیا می ‌باشد که از معماری ‌های بی‌ نظیر برخوردار است و شما با رفتن به این کشور می‌ توانید ساختمان ‌های مدرنی را مشاهده کنید، همچنین اگر عاشق طبیعت و گل ‌و گیاه هستید، از طرفی باغ‌ های بزرگی در این کشور وجود دارد که می ‌توانید از آن ‌ها بازدید نمایید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا