گردشگری

10 تا از بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا

افزایش بازدید در گوگل

لیست جاذبه های گردشگری استرالیا

استرالیا از کشورهای بسیار زیبا و دیدنی است که جاذبه ‌های توریستی بسیار زیادی را دارد به‌ نحوی که بازدید از تمامی آن‌ ها به چند ماه زمان نیاز دارد. بسیاری از جاذبه‌ های این کشور در طبیعت بکر آن واقع شده که برای جذب توریست دارای اقامتگاه‌ های مجهزی است. در ادامه مطالب قصد داریم به معرفی ۱۰ جاذبه متفاوت استرالیا بپردازیم.

بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا,جاذبه توریستی استرالیا,جاذبه های تفریحی استرالیا

۱۰. کشف زندگی شبانه مرغ کیوی در ولینگتون

اگر به شهر ولینگتون راهی شوید مناطق دیدنی زیادی پیش روی شما قرار می گیرد. در واقع ده دقیقه بیرون از شهر با منطقه حفاظت شده ای رو به رو خواهید بود که زیلاندیا نام دارد.

این منطقه مساحتی حدود ۱ مایل را در بر می‌ گیرد که گونه‌ های مختلفی از پرندگان، خزندگان، حشره‌ های کمیاب و … در آن جا وجود دارد. در این منطقه می‌ توانید شب‌ هایی پر از هیجان و عجیب و غریب را پشت سرم بگذارید.

در این منطقه که به عنوان جاذبه طبیعی استرالیا معرفی می شود، انواع کرم‌ های شب‌ تاب، مرغ کیوی و طوی را مشاهده کرد که شب ها برای پیدا کردن غذا وارد منطقه محافظت شده می‌ شوند.

۹. پرش از بالای برج بسیار بلند در آکلند

افرادی که علاقه زیادی به تفریحات هیجانی دارند باید حتما پرش از بالای برج ۱۹۲ متری را هم تجربه کند. این برج در نیوزیلند واقع شده که پریدن از بالای آن به سمت زمین هیجان بسیار زیادی را ایجاد می‌ کند.

زمانی‌ که آماده‌ پرش می‌ شوید چیزی به شما وصل نیست تنها با یک کابل از فاصله ۱۹۲ متری زمین با سرعت باد باید سقوط را انجام دهید. از طرفی اگر به بازی ‌های آبی هم علاقه زیادی دارید می ‌توانید در این شهر تجربه‌ موج‌ سواری هم داشته باشید.

جاذبه گردشگری استرالیا,بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا,جاذبه توریستی استرالیا

۸. پل نوردی در سیدنی

بزرگ‌ ترین پل خمیده و فلزی در دنیا که از ارتفاع استان ۱۳۴ متری از خلیج واقع شده که پل سیدنی نام دارد. این پل به‌ عنوان بهترین جاذبه استرالیا معرفی می شود که جشن ۸۰ سالگی آن را در سال ۲۰۱۲ میلادی برپا کردند. شما برای تفریح در این منطقه می‌ توانید هنگام غروب از بلندترین قسمت آن بالا روید و به مشاهده سالن اپرای سیدنی و آب‌ های خلیج بپردازید.

۷. اوج گرفتن در میانه زمین در کوئینزتاون

با سفر به استرالیا می توانید به کوئینزتاون سفر کنید و با استفاده از یک هلی‌ کوپتر بر فراز کوه‌های میستی و جنگل‌ های سرسبز آن جا بروید و مکان های مختلفی را مشاهده نمایید، همچنین برج اوتانک و کوهستان آلفرد در کوئینزتان از مکان‌ های مشهور در این منطقه هستند که می‌ توانید نهایت لذت را با دیدن آن ها ببرید.

بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا,جاذبه توریستی استرالیا,جاذبه های تفریحی استرالیا

۶. بغل کردن کوآلا در بریزبن

از مشهورترین جاذبه توریستی استرالیا می توان بریزبن را نام برد که از تفرجگاه‌ های زیبا و طبیعی بسیار زیادی برخوردار است. منطقه محافظت شده را برای کوآلاها آماده کرده‌ اند که می ‌توانید با مراجعه به آن‌ جا کوآلا را مشاهده و لمس کنید، همچنین کانگورو، لوری کیت و  مارهای بزرگی در این منطقه وجود دارد که می‌ توانید آن ها را از نزدیک ببینید.

۵. زیرآبی در کنار صخره‌ های مرجانی در کرنز

اگر شما هم از افرادی هستید که به ورزش‌ و تفریحات آبی علاقه زیادی دارید، می‌ توانید به مکان بسیار زیبایی در کرنز مراجعه کنید که در سایت یونسکو به ثبت جهانی رسیده و از سه هزار صخره مرجانی برخوردار است.

با رفتن به آن‌ جا می‌ توانید به تماشای مرجان‌ ها بپردازید، همچنین با استفاده از قایق‌ های دو بدنه می توانید به بازدید از زیباترین صخره‌ های مرجانی زندگی پر از رمز و راز زیر آب بپردازید.

بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا,جاذبه توریستی استرالیا,جاذبه های تفریحی استرالیا

۴. خوابیدن در اقیانوس جنوبی در تاهیتی

از بهترین مکان‌ های گردشگری استرالیا که زوج‌ های جوان می‌ توانند ماه عسل خود را در آن ‌جا پشت سر بگذارند جزیره فرانسوی پولی نزی می‌ باشد که یکی از جاذبه های گردشگری استرالیا و مناطق گران‌ قیمت و خاص برای ریلکس کردن است.

در واقع استراحت در ویلاهای شناور این منطقه بر روی آب لذت خاصی دارد، از طرفی شما می‌ توانید شب را در ویلاهای خاصی بگذرانید و در آن‌ جا منظره زیبای طلوع آفتاب را بر روی اقیانوس آرام تجربه کنید.

۳. درک هنر در ملبورن

یکی از قدیمی‌ ترین گالری‌ های عمومی استرالیا ویکتوریا نام دارد که از آن به‌ عنوان خانه بزرگ مجموعه‌ های هنری در دنیا یاد می ‌شود. در این گالری می ‌توان مجسمه‌ های بومی ساکنان ابدی این کشور را مشاهده کرد، همچنین اینستال های فراواقعی ران میوئک در این گالری قابل ‌مشاهده است.

بهترین جاذبه های گردشگری استرالیا,جاذبه توریستی استرالیا,جاذبه های تفریحی استرالیا

۲. شنا کردن با لاک‌ پشت‌ ها در ساموئا

از دیگر جاذبه های توریستی استرالیا می توان لاک‌ پشت ‌هایی که در ساموئا زندگی می‌ کنند را نام برد که ساکنین بومی دریاچه‌ های آن‌ جا می باشند. شاید با خود بگویید که می‌ توان در کشورهای دیگر در کنار لاک ‌پشت ‌ها شنا کرد، اما شنا در کنار لاک‌ پشت ‌های این منطقه تفاوت زیادی با مناطق دیگر دارد.

۱. صید ماهی‌ های بزرگ در جزایر کوک

جزایری میان جزایر هاوایی و نیوزلند واقع شده‌ اند که کاملا دست‌ نخورده باقی مانده‌ و به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ ترین مناطق در دنیا برای صید ماهی‌ ها معرفی می‌ شود که برای راهی شدن به آن ‌جا در ابتدا باید به راروتونگا مراجعه کنید و بعد از آن به جستجوی ماهی‌ های بزرگ بپردازید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا