گردشگری

10 کشور شاد جهان برای سفر و گردشگری

افزایش بازدید در گوگل

لیست کشورهای شاد جهان

در این کشورها، عواملی مانند وضعیت اقتصادی و سیاسی، آب و هوا، تاریخ و … سبب بالا رفتن میزان رضایت شهروندان و در نتیجه شناخته شدن آن ها به عنوان شادترین مردم دنیا، تاثیر گذار بوده است.

آوازه این مناطق و کنجکاوی ساکنان بقیه کشورها را می توان دلیل اصلی افزایش آمار مسافرت دانست.

با بست فارسی همراه باشید تا در ادامه ۱۰ کشور شاد جهان را به شما معرفی کنیم.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۱۰. طبیعت نروژ را از دست ندهید.

از جمله کشورهای شمال اروپا و ده کشور شاد جهان می توان به نروژ اشاره کرد که به علت آب و هوا و طبیعت منحصر به فرد خود مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است.

زبان اصلی این کشور سردسیری، به ترتیب اهمیت نروژی، فنلاندی و سامی انتخاب شده ولی مانند هر ناحیه دیگری زبان انگلیسی نیز بیش تر توسط توریست ها استفاده می شود.

در صورت سفر به نروژ در فصل تابستان، می توانید از کوه سکالا و منطقه گیرانگرفیورد که هردو به علت یخچال های طبیعی شان معروف شده اند بازدید کنید.

کشورهای شاد جهان,۱۰ کشور شاد جهان,ده کشور شاد جهان

۹. سالم ترین مردم جهان در چه کشوری زندگی می کنند؟

در هلند همه افراد، فارغ از سن و جنسیت، دوچرخه سواری و پیاده روی را به استفاده از ماشین ها ترجیح می دهند. در جاده ها نیز؛ مسیرهای مشخصی را برای امنیت دوچرخه سواران اختصاص داده اند.

گردشگران نیز می توانند با پرداخت هزینه، برای مدت دلخواه خود رفت و آمد با دوچرخه را در این کشور شاد دنیا تجربه کنند.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۸. نیوزلند، کشوری با خاص ترین گونه های جانوری!

اگر به حیوانات و جاذبه های طبیعی علاقه زیادی دارید، پیشنهاد ما به شما، سفر به نیوزلند است!

کوهستان و آبشارهای طبیعی، این کشور جزیره مانند را احاطه کرده اند و این جاذبه ها، علاوه بر مردم بومی این کشور، مورد توجه گردشگران نیز قرار می گیرند.

به دلیل آب و هوای مناسب نیوزلند، حیوانات تقریبا نادری همچون پنگوئن های وحشی در نقاط مختلف آن زندگی می کنند. با کمی جستجو، می توانید سایر مکان های حضور حیوانات دیگر را نیز بیابید.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۷. بزرگ ترین کشور جهان را بشناسید

کانادا در سال های اخیر به علت موقعیت مناسب خود، انتخاب بسیاری از مهاجران بوده و همین عامل؛ آن را به یکی از بزرگ ترین کشورها و ۱۰ کشور شاد جهان تبدیل کرده است.

حضور ملیت های متفاوت در این کشور، تنوع عظیمی از فرهنگ، نژاد، اعتقادات دینی و … را پدید آورده که زندگی مسالمت آمیز این افراد با هم دیگر، باعث حیرت سایر جوامع می شود.

بخش های شمالی کانادا، در اکثر مواقع بسیار سرد می باشند. البته این موضوع، تاثیری بر میزان سرگرمی مردم نداشته و آن ها با فعالیت هایی مانند اسکیت و سورتمه بر روی برف، اوقات خود را می گذرانند.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۶. آیا سرزمین یخ ها بر رفتار شهروندان خود تاثیری داشته است؟

جالب است بدانید طبق لیست سازمان ملل، کشور ایسلند، برای ۱۳ سال متوالی در صدر کشورهای شاد جهان قرار داشته و مردم آن، در برابر تغییر ذات خود بر اساس نام کشورشان خودداری کرده اند!

وضعیت خوب اقتصادی، تفریحی و تجاری این کشور، هرساله باعث جذب گردشگران متعددی می شود. به عنوان مثال، آتشفشان های آیسلند که در جاده کمربندی آن واقع شده اند، به عنوان یکی از ناحیه های توریستی محبوب به شمار می روند.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۵. دلیل شاد بودن مردم دانمارک چیست؟

از جمله کشورهایی که اکثر مردم آن از رفاه کامل برخوردار هستند، می توان به دانمارک اشاره کرد.

ساکنان این کشور، روحیه شاد بالایی دارند و برخلاف برخی از نقاط دنیا، با گردشگران و یا مهاجران بد رفتاری نمی کنند و به سرعت آن ها را در جمع های خود قرار می دهند.

طبق تحقیقات صورت گرفته، وضعیت ارائه خدمات تحصیلی، بهداشتی و اجتماعی، در این کشور مطلوب است و مردم از عملکرد دولت خوشنود اند.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۴. کشوری مخصوص علاقه مندان به شکلات!

شکلات یکی از محبوب ترین خوراکی های جهان است و در هر سنی طرفدار دارد. بنابراین، یکی از اصلی ترین دلایل شاد بودن مردم سوئیس را می توان شکلات های خاص این کشور دانست!

علاوه بر آن، طبیعت و وضعیت جوی سوئیس، نقش مهمی در میزان رضایت افراد داشته است. سیستم حمل و نقل این کشور نیز معروف می باشد. به طوری که برای بازدید از یک جاذبه، می توان از بین قایق، کایاک و پاراگلایدر به دلخواه انتخاب کرد.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۳. سفر به فنلاند، پایانی برای نگرانی های شما!

دور شدن از عوامل استرس زا، دلیل اصلی سفر بیش تر ماست. فنلاند که اکثر افراد نام آن را در بین شادترین کشورهای جهان شنیده اند، می تواند مقصد خوبی برای به دست آوردن دوباره آرامش باشد.

به اعتقاد مردم قدیمی این کشور، استفاده از سونا نقش مهمی در کاهش عصبانیت و استرس دارد. به همین خاطر، سوناهای زیادی در نقاط مختلف کشور به فاصله های کمی از هم دیگر ساخته شده اند.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۲. در استرالیا دوستان جدیدی پیدا کنید!

استرالیا نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان شناخته می شود. در این کشور، مردم فارغ از نژاد و دین، رابطه بسیار نزدیکی باهم دارند و با رفتار صمیمانه خود، حس خوبی را به گردشگران غربیه منتقل می کنند.

آلودگی کم استرالیا، در رشد صنعت گردشگری این کشور نقش اساسی داشته است. به گونه ای که بیش تر خانواده ها تعطیلات خود را در پارک ها و رستوران هایی با فضای باز می گذرانند.

ده کشور شاد جهان,کشور شاد جهان,کشور شاد دنیا

۱. راز قهوه سوئد چیست؟

قهوه نوشیدنی مورد علاقه عده فراوانی از مردم جهان است. در سوئد، مردم تمایلی به نوشیدن قهوه به صورت تنها ندارند و اکثر اوقات، در وعده ای به نام Fika، همراه با دوستان خود قهوه را مصرف می کنند.

در این زمان، درباره موضوعات متنوعی بین افراد بحث می شود و همین امر، تعاملات اجتماعی بالای این کشور را نشان می دهد.

همان طور که می دانید، سوئد جایگاه خود را در لیست شادترین کشورها، برای طولانی مدت حفظ کرده است و در این موفقیت، فیکا به عنوان عامل اصلی شناخته می شود!

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا