راهنمای سفر به تایلندگردشگری

10 دلیل برای سفر به بانکوک

دلایل جذاب سفر به بانکوک تایلند

هنگام سفر به بانکوک می ‌توانید از معابد تاریخی، بازارهای مختلف، موزه ‌ها، بازارها، فضاهای سبز و … بازدید به عمل آورید که هر کدام ویژگی ‌های خاصی را دارا هستند، در ادامه مطلب قصد داریم ۱۰ دلیل سفر به بانکوک را برای شما بیان می‌ کنیم.

سفر به بانکوک,سفر به بانکوک,سفر به بانکوک تایلند

۱۰. خوراک‌ های خوش ‌مزه

بسیاری از افرادی که به بانکوک سفر می‌ کنند معمولا به تست غذاهای خوش ‌مزه این شهر خواهند پرداخت، چرا که رستوران ها و کافه های بسیار زیادی در این شهر مشغول به فعالیت هستند که انواع غذاهای ژاپنی، اروپایی، تایلندی، دریایی و گیاهی را طبخ خواهند کرد، علاوه‌ بر این غذا خوردن شما را در این شهر شما را با هزینه های بسیار پایینی رو به رو خواهد کرد.

۹. بازدید از مناطق تاریخی

همان طور که گفته شد بانکوک جاذبه های بسیار زیادی چون معابد قدیمی و زیبا را درون خود جای داده که هرکدام ویژگی های بی نظیری را برای بازدید دارا هستند. بازدید از تمامی معابد برای گردشگران قابل دسترس خواهد بود، همچنین بسیاری از آن ها با ایستگاه وسیله نقلیه فاصله بسیار کمی دارند.

سفر به تایلند,سفر به بانکوک,سفر به بانکوک

۸. شهر کافه دوستان

بانکوک کافی ‌شاپ ‌های بسیاری را درون خود جای داده که مسافران به ‌راحتی می‌ توانند به آن ‌ها دسترسی داشته باشند و با سرعت زیاد خود را با شرایط این کشور تطبیق دهند، به‌ همین علت هر محله از یک کافی ‌شاپ منحصر به‌ فرد برخوردار است که کافئین دوستان می ‌توانند قهوه مورد علاقه خود را در آن جا سرو کنند.

۷. بازدید از بازارهای بانکوک

یکی از بهترین دلایل سفر به بانکوک وجود بازارهای متعدد در این شهر می‌ باشد، هنگام مراجعه به این بازارها می توانید سوغاتی های مختلفی را برای خود خریداری کنید و با گروه‌ های موسیقی محلی هم آشنا شوید، بنابراین هنگام رفتن به بانکوک بازدید از بازارهای آن را در برنامه‌ های خود قرار دهید.

سفر به بانکوک,سفر به بانکوک,سفر به بانکوک تایلند

۶. بازدید از فضای سبز

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که تمامی فضای شهر بانکوک از ساختمان ‌ها پر شده اند، اما باید بگوییم فضاهای سبز بسیار زیادی در بانکوک وجود دارد که مسافران می ‌توانند از آن‌ ها بازدید کنند.

به‌ عنوان مثال پارک چاتوچاک به یکی از بزرگ‌ ترین  بازارهای آسیا وصل می ‌شود که گردشگران می توانند بعد از خرید به آن‌ جا رفته و استراحت کنند.

۵. فرهنگ و سنت مردم بانکوک

از دیگر دلایل سفر به بانکوک می‌ توان فرهنگ مردمان تایلندی را نام برد، در واقع این شهر علاوه‌ بر داشتن مکان ‌های فرهنگی و موزه ها برای نشان ‌دادن فرهنگ تایلندی به برگذاری رقص ‌های سنتی، عروسک‌ گردانی، گالری‌ های محلی و … پرداخته است.

سفر به بانکوک,سفر به بانکوک,سفر به بانکوک تایلند

۴. رفت‌ و آمد راحت در بانکوک

ترافیک در بانکوک به دلیل استفاده از وسایل حمل ‌و نقل شخصی ممکن است کمی غیر قابل‌ تحمل باشد، بنابراین هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی به‌ راحتی می‌ توانید به مکان‌ های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید، حتی برای بازدید از جاذبه‌ های مختلف می‌ توانید موتورهایی را کرایه کنید و به بازدید از اطراف بپردازید.

۳. جاذبه های دیدنی بانکوک

هنگام برشمردن دلایل سفر به بانکوک به جاذبه‌ های دیدنی آن خواهیم رسید، چرا که در این شهر از موزه‌ مرگ تا قبرستان هواپیماها همگی ویژگی ‌های بسیار جالبی را دارا هستند و هر گردشگری می ‌تواند هنگام بازدید از آن ها خاطره‌ ای به ‌یاد ماندنی را برای خود ثبت کند.

سفر به بانکوک,سفر به بانکوک,سفر به بانکوک تایلند

۲. بزرگ‌ ترین محله‌ چینی ‌ها در بانکوک

محصولات چینی‌ ها در تمامی کشورهای جهان رسوخ پیدا کرده‌ است، در واقع در شهر بانکوک می‌ توانید فرهنگ و سنت مردمان چینی را هم ببینید. در شهرهای مختلف کشور تایلند بخصوص در شهر بانکوک بزرگ‌ ترین محله‌ چینی ‌ها را مشاهده خواهید کرد که انواع کالاهای چینی، غذا، مراسم های مذهبی و دیگر سرگرمی ‌ها را در آن‌ جا به نمایش می‌ گذارند.

۱. برگزاری فستیوال‌ ها

در شهر بانکوک فیستوال های زیادی در ماه های مختلف سال برگزار می‌ شود که بسیاری از آن‌ ها از تقویم قمری و رویدادهای مذهبی برگرفته می ‌شوند و گردشگران می ‌توانند برنامه‌ ریزی‌ هایی را انجام دهند تا از این فستیوال دیدن کنند. یکی از مشهورترین فستیوال های این شهر فستیوال songkran می ‌باشد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا