فرهنگ و هنر

10 فیلم عاشقانه جذاب و احساسی

افزایش بازدید در گوگل

فیلم عاشقانه احساسی که زن عاشق مرد جوانی می شود

همان طور که گفته شد فیلم‌ های بسیاری وجود دارد که یک رابطه عاشقانه بین اشخاص می‌ باشد، اما زمانی‌ که صحبت از فیلم‌ هایی می شود که در آن خانم‌ ها جوان ‌تر از مردها هستند و رابطه عاشقانه‌ ای را ایجاد می ‌کنند فیلم‌ های بسیار کمی وجود دارد که این ‌گونه روابط را نشان می دهد.

کارگردانان می‌ توانند بدون این‌ که تم های کلیشه‌ ای را ایجاد کنند شکست خواهند خورد، اما همیشه با این روال پیش نمی‌ روند، زیرا گاهی فیلم ‌هایی ساخته می ‌شوند که از داستان‌ های عاشقانه برخوردار هستند و با احترام با آن‌ ها برخورد می ‌شود.

از طرفی در این داستان‌ ها دو طرف به‌ هیچ ‌وجه داستان عاشقانه را شرمنده نخواهند کرد و می ‌توانند معانی زیادی را به عشق ببخشند.

زمانی ‌که به بررسی فیلم های عاشقانه می‌ پردازید معمولا مردان جوان و زنان سن بال به تصویر کشیده می ‌شوند و از نظر سنی گاهی اوقات شخصیت‌ هایی را در نظر می‌ گیرند که به داستان بسیار شبیه هستند.

از طرفی در بسیاری از فیلم ها داستان هایی را نمایش می‌ دهند که فاصله سنی بین دو شخصیت بسیار زیاد می ‌شود و بینندگان فیلمی را مشاهده می کنند که به‌ دنبال جنسی کردن آن هستند و اختلافات سنی را مشاهده می کنند. در این مواقع به فیلم‌ هایی اشاره می شود که رابطه‌ های عاشقانه را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارند، بنابراین در ادامه مطالب قصد داریم ده فیلم عاشقانه جذاب و رمانتیک که فاصله سنی بین دو شخصیت را نشان می دهد برای شما معرفی کنیم. برای دانلود فیلم های معرفی شده میتوانید به بهترین سایت های دانلود فیلم ایران رفته آنها را دانلود نمایید.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۱۰. فیلم بول دورهام | Bull Durham (1988)

فیلم Bull Durham درباره عشق و عاشقی دو نفر که هم سن هستند به نمایش گذاشته می شود. در این داستان کراش دیویس که بازیکنی با سابقه است به لیگ های کوچک راهی می شود تا با یک پرتابگر جوان هم‌ بازی شود، این مورد باعث می‌ شود که دیویس در دهه ۳۰ زندگی خود با فردی به اسم آنی آشنا شود.

در این داستان سارا آندون نقش زن مسن را ایفا می کند و در هر فصل بازیکنی را به عنوان شاگرد خود انتخاب می کند که هنگام بازی در این فیلم ۴۲ سال سن دارد که داستان عاشقانه ای را با پرتابگر جوان شروع می کند. در این فیلم قرار بود دیویس یک تازه کار جوان باشد که آنی وی را به یک مرد پخته تبدیل می کند.

فیلم عاشقانه که دختر عاشق پسر میشه,فیلم‌ عاشقانه جذاب و احساسی,فیلم عاشقانه

۹. فیلم How Stella Got Her Groove Back (1998)

فیلم How Stella Got Her Groove Back در سال ۱۹۹۸ منتشر شد به عنوان یک فیلم عاشقانه جذاب و احساسی معرفی می شود که آنجلا بست در آن به ایفای نقش پرداخت و از مضمونی کمدی،  درام و رمانتیک برخوردار است که براساس رمانی به‌ همین اسم آن را ساخته‌ اند.

در این فیلم آنجلا نقش استلا پین را بازی می‌ کند که مادری چهل‌ ساله و مجرد است و پسرش را به‌ تنهایی بزرگ کرد که باید به اطرافیان خود جواب دهد چرا تا این مدت زمان از روابط عاشقانه دور بوده، اما در همین زمان به جامائیکا راهی می‌ شود و با فردی به اسم وینستون شکسپیر آشنا می‌ شود که تمام زندگی او را تغییر می ‌دهد.

بسیاری از مردم این فیلم را توصیه می ‌کنند و آن را به ‌عنوان یکی از با کیفیت ترین و جذاب ‌ترین فیلم‌ ها معرفی می‌ کنند که در این داستان وینستون حدود ۲۰ سال از استلا جوان‌ تر است.

وینستون در این داستان دستیار آشپزی است که عاشق خانمی بزرگ‌ تر از خود خواهد شد و به ‌دلیل عشقی که دارند می‌ توانند راه خود را بیابند برای این دو نفر سن تنها یک عدد است که هیچ‌ گونه تاثیری بر رابطه‌ آن ‌ها ندارد.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۸. فیلم قصر سفید | White Palace (1990)

فیلم عاشقانه جذاب و رمانتیک white Place در ابتدای داستان این ‌گونه معرفی می شود که فیلمی کلیشه‌ ای و عاشقانه با اختلاف سنی بین دو شخصیت اصلی است. با این‌ حال قبل ‌از این‌ که به عنوان داستان کلیشه‌ ای در اختیار مردم قرار گیرد توانست توجه بینندگان را به سوی خود جلب کند.

در داستان این فیلم مکس و نورا  برای اولین‌ بار با هم ملاقات می‌ کنند و احساس کشش متقابلی دارند که سریعا شیفتگی کاملا عمقی  بین آن دو رقم می خورد. داستان بسیار عاشقانه و خوبی درون این فیلم مشاهده می‌ شود که ممکن است مردم تا به‌ حال آن را ندیده باشند، در واقع گفتگویی را نشان می‌ دهد که بی میلی جنسی میان افراد مسن را کاملا نقض می ‌کند و از بازگویی رابطه‌ های پیچیده خانم‌ های مسن با نقشه‌ های شیطانی برای مردهای جوان دوری می‌ کند.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۷. فیلم مرد پولادین | (۲۰۱۶) Man Of steel

بعد از این ‌که فیلم Man Of steel اکران شد تمامی گریم و آرایش شخصیت‌ ها در دنیای سینمایی کاملا تغییر کرد، اما با وجود این امر توانست توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است که بگوییم شخصیت‌ های این داستان به ‌نحوی انتخاب شده ‌اند که حتی طرفداران سرسخت هم قادر به تشخیص فاصله سنی بین سوپرمن و لوئیس نبودند و مثل تمامی فیلم‌ های ابر قهرمانی دیگر، قهرمان داستان از دختر مراقبت خواهد کرد و رابطه عاشقانه ای بین این دو نفر شکل می ‌گیرد که از چالش ‌ها و دشواری‌ های زیادی برخوردار است، اما در این فیلم می ‌توان نشان داد که عشق همیشه پیروز میدان است.

در فیلم Man of steel چندان به سن‌ و سال شخصیت ‌ها توجه نشده است، اما بسیاری از طرفداران به این موضوع هم اشاره هایی داشته‌ اند که لوئیس لین با توجه به این‌ که در دهه‌ ۳۰ زندگی به سر می‌ برد کلارک تازه کار خود را با عنوان یک سوپرمن شروع کرده و این تفاوت سنی می ‌تواند عناصر دیگری را از رابطه‌ های عاشقانه به داستان فیلم اضافه نماید.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۶. فیلم من هرگز نمی‌ تونم همسر تو باشم  | (۲۰۰۷) I Could Never Be Your Woman

فیلم I Could Never Be Your Woman که در سال ۲۰۱۷ ساخته ‌شده است یک فیلم عاشقانه جذاب و احساسی است که کمدی رمانتیک خنده‌ داری را نشان می‌ دهد که هم‌ زمان به نشان‌ دادن روابط بین خانم های مسن ‌تر با مردهای جوان می پردازد و شخصیت ‌ها را دچار وحشت و آزار می ‌کند. در داستان این فیلم آدام شخصیتی دارد که به صحبت‌ های دیگران توجهی نشان نمی ‌دهد و یکی از مواردی است که رابطه‌ ای سالم را بین دو شخصیت اصلی داستان فیلم ایجاد می‌ کند.

این موضوع باعث می‌ شود که رزی در مورد رابطه‌ ای که دارد تفکر متفاوتی داشته باشد در واقع درونی فیلم می ‌توانید محدودیت‌ هایی که عشق ایجاد می‌ کند را کاملا مشاهده می‌ کنید که به‌ راحتی از بین می ‌رود و داستان آن کاملا دلگرم‌ کننده و بامزه و بی ‌عیب و نقص است.

بسیاری بر این عقیده هستند که میشل فایفر و پل راد برای بازی در این فیلم کاملا بی ‌عیب ‌و نقص هستند، همچنین این فیلم با توجه به مضمونی که دارد توانسته نظر بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۵. فیلم خواستگاری | The Proposal (2009)

اندرو پکستون در فیلم The Proposal به ایفای نقش پرداخته است که یکی از بهترین بازی ‌های خود را تا به امروز ایفا کرده است و در آن صحنه‌ های به‌ شدت خنده‌ دار و بامزه را نشان می ‌دهد و در مقابل کلیشه‌ های قرار عاشقانه را به نمایش می‌ گذارد، اما می ‌توان گفت که بین دو شخصیت اصلی داستان کشش متقابلی به وجود می ‌آید که نظر طرفداران را به سوی خود جلب می ‌کند.

در واقع باید بگوییم که فیلم نام‌ برده در مورد فاصله سنی که این دو شخصیت دارند سکانس های خاصی را نشان نمی دهد، اما بینندگان خود متوجه خواهند شد که فاصله سن زیادی بین دو شخصیت عاشق و معشوق فیلم وجود دارد و شخصیت خانم حدود ۱۰ سال بزرگ‌ تر از شخصیت مرد می باشد.

در این فیلم عاشقانه جذاب و رمانتیک با توجه به این ‌که مارگارت منطقی ‌تر و بالغ ‌تر از اندرو فکر می ‌کند بسیار زیرکانه اختلاف سنی را مشاهده نشان می ‌دهند، اما تمام مواردی که قرار بود وی را در برابر عاشق شدن حفظ کند کاملا از بین می‌ رود و کشش متقابلی را می توان مشاهده کرد.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۴. فیلم هارولد و ماد | Harold And Maude (1972)

در فیلم Harold And Maude  دو شخصیت به اسم هارولد و ماود به ایفای یک رابطه عاشقانه و جذاب می‌ پردازد که نشان می ‌دهد یک زن خیلی مسن با مردی جوان ‌تر از خود در ارتباط است.

از همان لحظه ای که این دو نفر برای اولین ‌بار یکدیگر را می بینند کششی را حس می کنند و از طریق محبت شخصی که به یکدیگر دارند و بدون توجه به فاصله زیاد سنی به یکدیگر عشق می ‌ورزند، همین مورد می ‌تواند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند و نشان ‌دهنده یک رابطه سالم است.

هارلود زندگی خسته‌ کننده و کسالت باری دارد که ماود به او کمک می ‌کند از این وضعیت دور شود و دوباره جوانی خود را بدست آورد،  درنهایت فیلم با تراژدی غمگینی رو به رو می ‌شود، اما مدت زمانی را که این دو باهم در ارتباط هستند روابط عاشقانه‌ زیادی را به نمایش می‌ گذارند. بسیاری از افراد معتقد هستند که هر کسی که  قصد دارد به تماشای فیلم‌ های عاشقانه بپردازد باید این فیلم را حداقل یک ‌بار ببیند.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۳. روزگار آدلین | (۲۰۱۵) The Age Of Adaline

اگر قصد دارید به تماشای یک فیلم عاشقانه جذاب و احساسی و فانتزی بپردازید تا بتواند قلب شما  را به وجد آورد بهترین انتخاب The Age Of Adaline می ‌باشد که در سال ۲۰۱۵ آن را رونمایی کردند.

در این فیلم می ‌توان رابطه ‌ای را بین الیس و آدالین را عادات مشاهده کرد که به‌ ظاهر هم ‌سن به‌ نظر می‌ رسند، اما آدالین فردی است که ۱۰۰ سال سن دارد و عاشق و الیس می شود، اما به این نکته دقت داشته باشید که قبلا پدر الیس عاشق آدالین بوده است.

رابطه بسیار زیادی بین این دو نفر شکل می‌ گیرد و صحنه هایی را به نمایش می ‌گذارد که مردم از فیلم های هالیوودی انتظار دارند، در واقع عشق ادالین به آلیس به قدری زیبا و قشنگ است که قوانین عشق و عاشقی را در هم می ‌شکند و همین موضوع می ‌تواند صحنه های تاثیرگذاری را برای بیننده خلق کند. با وجود اختلاف سنی زیادی که بین این دو شخصیت وجود دارد یک داستان عاشقانه‌ بسیار تاثیر گذار نمایش داده می شود، اما به‌ اندازه‌ کافی مورد توجه قرار نگرفت.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۲. فیلم کتاب خوان | The Reader (2008)

یکی از داستان هایی که عشق و خیانت را نشان می دهد The Reader  نام دارد که به نمایش ‌داستلنی عاشقانه بین هانا و مایکل می پردازد و توجه افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است، اما زمانی‌ که هانا رابطه خود را با مایکل خیانتکار به اتمام می‌ رساند می ‌تواند با صحنه ‌هایی که ارائه می‌ دهد بر روی مخاطبان تاثیر زیادی بگذارد.

عشق که بین این دو وجود دارد به الگویی برای آن‌ ها تبدیل شده، در واقع هانا زندگی خود را به همان نحوی که هست می ‌پذیرد و هیچ‌ گونه شکایتی ندارد، از طرفی رفته رفته در طول رابطه مایکل بالغ ‌تر می‌ شود‌ در این فیلم کیت وینسلت نقش هانا را ایفا می ‌کند که بهترین نقش ‌آفرینی وی تا آن زمان بوده، اما پایان خوشی برای بینندگان به‌ دنبال ندارد و داستانی غم‌ انگیز و تاثیرگذار را ارائه می دهد.

فیلم عاشقانه,فیلم عاشقانه احساساتی,فیلم عاشقانه خارجی

۱. فارغ‌ التحصیل | The Graduate (۱۹۶۷)

یکی از پیچیده ‌ترین مثلث ‌های عشقی تاریخ سینما The Graduated نام دارند که تماشای آن بسیار لذت ‌بخش است. در واقع رابطه‌ بین بن و رابینسون به‌ نحوی در این فیلم عاشقانه جذاب و احساسی نشان داده می ‌شود که رابینسون تمام قدرت رابطه را در اختیار دارد، اما این فیلم به ‌وضوح کلیشه های یک رابطه را که به دلیل فاصله سنی بین دو طرف به وجود می آید را  به‌ راحتی بازگو می کند و به شکلی هوشمندانه در مورد فاصله سنی بین دو شخصیت فیلم در این‌ رابطه صحبت می‌کنند.

این فیلم درمورد رابطه‌ های عاشقانه ‌ای که اختلاف سنی بین آن‌ ها زیاد است سکانس‌ های فوق‌ العاده ‌ای را به نمایش می ‌گذارد که نشان می ‌دهد در مرحله های متفاوت از زندگی مسئله سن تأثیر دارد و درگیری ‌های شخصیت زیادی بین خانم رابینسون و بن به وجود می ‌آید که دیالوگ های بسیار جالبی را در مورد رابطه ‌های کارآمد بین دو نفر و سبک زندگی متضاد نشان خواهد داد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا