فرهنگ و هنر

10 تا از بهترین سوغاتی های استرالیا

افزایش بازدید در گوگل

سوغات معروف استرالیا کدامند؟

خرید سوغاتی همیشه یکی از بخش های دوست داشتنی در سفر می باشد که نه تنها برای اطرافیان ما خوشایند خواهد بود، بلکه خاطره سفر ما را هم به بهترین شکل در ذهن ها ثبت می کنند.

استرالیا و پایتخت آن، شهر زیبا و زنده سیدنی، از دیدنی ترین و توریستی ترین شهر های جهان می باشند. این کشور مدرن هنوز هم در بخش های محلی و کوچکش سنت و آداب و رسوم مخصوصش را به زیبایی تمام حفظ کرده است.

اگر شما هم از مسافران این مقصد دوست داشتنی و دیدنی هستید، می توانید با خرید سوغاتی های خاص استرالیایی سفرتان را به یاد ماندنی تر کنید. اما اگر در مورد محصولات محبوب این کشور هیچ ایده ای ندارید؛ جای هیچ نگرانی نیست. با ما همراه باشید تا بهترین سوغاتی های استرالیا را به شما معرفی کنیم.

در مطالب پیش برترین سایت فروش سوغاتی را به شما معرفی کرده ایم.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۱۰. نقاشی های بومیان؛ میراث غنی استرالیا | Indigenous Paintings

اگر به دادن کادوها و سوغاتی های خاص و پر مفهوم علاقه دارید، تابلوهای نقاشی بومیان یکی از بهترین انتخاب های شما هستند.

از زیباترین حقیقت هایی که در مورد هنر بومیان استرالیا وجود دارد، داستان پردازی با استفاده از هنرشان می باشد و آن ها با استفاده از این موهبت داستان های متفاوتی در باره سرزمین ها، حیوانات و گیاهان تعریف می کنند.

این تابلو ها نمادی حقیقی از استرالیا هستند که با رنگ های طبیعی رنگ آمیزی شده اند و از پوست درخت به عنوان بوم در آن ها استفاده شده است.

بنابراین درعین خاص بودن، بسیار زیبا و جذاب می باشند و بهترین سوغاتی استرالیا به حساب می آیند.

سوغات کشور استرالیا,سوغاتی های استرالیا,سوغاتی کشور استرالیا

۹. بومرنگ؛ فرهنگ اصیل استرالیا! | Boomerang

همه ما با بومرنگ و شکل آن آشنایی داریم. این وسیله به علت طراحی منحصر به فردی که دارد پس از پرتاب به سمت شما باز می گردد و هزاران سال پیش یکی از ابزار مورد استفاده در شکار محسوب می شده است.

بومرنگ های استرالیایی به نقش ها و طراحی های رنگارنگ و زیبای شان شهرت دارند که معمولا با به کارگیری متد نقطه ای طراحی شده اند و جلوه خاصی دارند. بنابراین یکی از گزینه های پیش روی شما برای انتخاب هدیه ای کلاسیک هستند.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۸. ماکادمیا؛ فندق استرالیایی! | Macadamia

ماکادمیا از سوغاتی های خوشمزه استرالیایی محسوب می شود که شرط می بندیم عاشق طعم بی نظیر این فندق ها خواهید شد.

مزه بسیار ملایم و شیرین در کنار ته مزه کره ای، این آجیل را به یکی از محبوب ترین خوراکی های استرالیایی تبدیل کرده است، به طوری که می توانید آن را با انواع مختلفی از روکش ها مانند روکش شکلاتی، عسلی و یا حتی فلفلی پیدا کنید.

علاوه بر نوع خام این آجیل، می توانید مشتقات آن را هم که شامل کره و روغن ماکادمیا هستند را به عنوان هدیه ای کمیاب تهیه کنید. ماکادمیا علاوه بر طعم منحصر به فرد و ویژه اش، به علت وجود مواد مغذی در آن، بسیار مفید می باشد و مصرف آن بر سلامت پوست تان هم تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۷. زیور آلات اکالیپتوس؛ نماد هنر و ظرافت! | Eucalyptus Ornaments

همانطور که احتمالا شنیده اید، درخت اکالیپتوس از گیاهان بومی استرالیا به شمار می رود که با زیبایی تمام، شهر سیدنی را احاطه کرده اند و قدمتی باستانی دارند.

یکی از سوغاتی های استرالیا زیور آلاتی است که با نقش اکالیپتوس و الهام از برگ های آن طراحی شده اند و با روکشی از طلا در عین  ظرافت، نشان دهنده استرالیا و یکی از نماد های معروف آن می باشند.

اگر به دنبال یکی از بهترین کمپانی های سازنده این گونه زیور آلات هستید، بوش آرت استرالیا یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که انواع مختلفی از این طراحی های خلاقانه را در اختیار تان خواهد گذاشت.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۶. چکمه های آگ؛ گرم و با کیفیت! | Ugg

به عنوان یکی از لاکچری ترین و بهترین سوغاتی های استرالیا می توانیم به چکمه های Ugg اشاره کنیم که از پوست طبیعی گوسفند و با بالاترین کیفیت و استاندارد های ممکن تولید شده اند.

استرالیا دارای زمستان های بسیار سردی می باشد که این چکمه ها به علت گرم نگه داشتن پا همواره مورد استفاده مردم بوده است.

جالب است بدانید که این چکمه در ابتدا فقط برای پوشیدن در منزل تولید شدند اما بعدها با راه یافتن شان به صنعت مد و استفاده سلبریتی های متفاوت از آن ها، به یکی از مشهور ترین چکمه ها تبدیل شده اند و از سوغاتی های لوکس برای هدیه دادن به شمار می روند.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۵. اوپال؛ ظریف و ارزشمند! | Opal

اوپال سنگی بسیار زیبا و قیمتی می باشد که از مرغوب ترین انواع آن در استرالیا یافت می شود، بنابراین تعجبی ندارد که اوپال و زیور آلاتی با تزئینات سنگ اوپال از محبوب ترین و زیباترین سوغاتی های این کشور به شمار روند.

یکی از ویژگی های اوپال که آن را به سنگی خاص تبدیل کرده است، قابلیت تغییر رنگ آن به هنگام تابش نور می باشد که باعث می شود رنگ های درخشان و خیره کننده ای از آن بازتاب کند.

بنابراین اگر به دنبال هدیه ای خاص و لوکس هستید، گوشواره و یا گردنبند های ظریفی که با سنگ اوپال تزئین شده اند، از بهترین انتخاب های شما خواهند بود.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۴. تخته برش های استرالیایی؛ خاص و مرغوب! | Cutting Boards

اگر از دسته طرفداران کمپانی وود لایف هستید احتمالا می دانید که این شرکت یکی از شرکت های تولید کننده لوازم چوبی با بالاترین کیفیت می باشد که در سیدنی مشغول به فعالیت است.

به همین دلیل تخته برش های استرالیایی یکی از معروف ترین سوغات سیدنی استرالیا و لوازم چوبی در این کشور هستند که از چوب مرغوب کافور تهیه شده اند.

این جنس چوب باعث شده است تا این تخته ها علاوه بر جلوه زیبا و خاصی که دارند، ضد قارچ و ضد میکروب هم هستند و همین ویژگی آن ها را به محصولات منحصر به فردی تبدیل کرده است که می توانند یکی از بهترین گزینه های موجود برای سوغاتی باشند.

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۳. کوالا؛ تنبل اما دوست داشتنی! | Koala Dolls

احتمالا بیشتر ما استرالیا را با محیط زیست خاص و کوالاها و کانگوروهای دوست داشتنی اش می شناسیم.

کوالا از آن دسته حیوانات تنبلی هستند که حسابی بین مردم محبوب شده اند و یکی از خاص ترین سوغاتی هایی که می توانید از استرالیا تهیه کنید، خرید وسایل تزئینی و یا لباس هایی با استفاده از عکس های این حیوان است.

به هر حال انتظار نداشتید که به شما بگوییم یک کوالا با خودتان از استرالیا بیاورید! بنابراین یکی از سوغات معروف استرالیا که بامزه و دوست داشتنی هستند، عروسک و یا سایر محصولات کوالایی است!

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۲. تیم تام؛ خوشمزه و به یادماندنی! | Tim Tam

یکی دیگر از سوغاتی های خوشمزه استرالیا، بیسکوییت های تیم تام هستند که قدمتی طولانی در استرالیا دارند.

این بیسکوییت های شکلاتی به قدری محبوب و خوشمزه اند که در همه فروشگاه های استرالیا می توانید آن ها را با انواع مختلفی از طعم ها پیدا کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید آن ها به عنوان سوغاتی، طعم های مختلف شان را تست کنید و حسابی از مزه شگفت انگیزشان لذت ببرید.

بد نیست بدانید که در اکثر حراجی های استرالیایی می توانید این شکلات ها را در تعداد زیاد و با قیمت به صرفه تهیه کنید تا این طعم فوق العاده را با تمام دوستان ونزدیکان تان به اشتراک بگذارید. فقط حواس تان باشد که پیش از رسیدن آن ها به مقصد در چمدان له و لورده شان نکرده باشید!

بهترین سوغاتی استرالیا,سوغات سیدنی استرالیا,سوغات معروف استرالیا

۱. تی تو؛ چای با عطر و طعم استرالیا! | T2

اگر شما هم از عاشقان چای هستید و دوستان و آشنایان تان هم شیفته این نوشیدنی گرم هستند برای تان پیشنهاد ویژه ای داریم!

T2 یکی از معروف ترین فروشگاه های زنجیره ای چای هستند که انواع مختلفی از چای های با کیفیت، با عطر و طعم های مختلف را در طول سال عرضه می کنند.

بنابراین یکی از سوغاتی های خاص که به مذاق ما ایرانی ها هم خوش می آید چای های استرالیایی هستند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا