فرهنگ و هنر

10 سریال ترسناک و هیجانی که هرگز نباید به تنهایی ببینید

افزایش بازدید در گوگل

برترین سریال های ترسناک و هیجانی

سریال های ترسناک، برای افرادی به دنبال هیجانات زود گذر هستند بسیار توصیه شده است. البته برخی نیز با تماشای این ژانرها دچار مشکلات مختلفی می شوند که به همین دلیل، باید از چنین سریال هایی دوری کنند.

در ادامه با بست فارسی همراه باشید تا برخی از بهترین سریال های ترسناک و هیجانی را به شما معرفی کنیم. پس از انتخاب شما می توانید این فیلم ها را از بهترین سایت دانلود فیلم ایران تهیه نمایید.

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۱۰. شاهد فراطبیعی | Paranormal Witness

معمولا اکثر سریال های ترسناک بر اساس واقعیت نیستند و موضوع آن ها، طبق تخیلات نویسنده به وجود آمده است.

فصل اول سریال شاهد فراطبیعی، در سال ۲۰۱۱ منتشر شده و هنوز نیز ادامه دارد. برخی از صحنه های این سریال، افسانه ای و بعضی از قسمت های آن نیز واقعی به نظر می رسند و همین امر، باعث جذب تماشاچیان در طی این سال ها شده است.

در هر یک از قسمت ها، یک شخصیت سرگذشت خود را از آزارهای ارواح مطرح می کند و سایر کارکترها نیز به بررسی آن می پردازند.

سریال ترسناک و هیجانی,سریال های ترسناک و هیجانی,بهترین سریال ترسناک

۹. منطقه گرگ و میش | The Twilight Zone

جالب است بدانید، ساخت فیلم و سریال های قدیمی از دیرباز عادی بوده و تنها در این سال ها امری متداول در بین کارگردان ها شده است.

از جمله این سریال ها که طرفداران زیادی هم دارد، می توان به The Twilight Zone اشاره کرد. پس از تماشای سریال منطقه گرگ و میش، دیگر نمی توانید به زندگی عادی خود همانند قبل ادامه دهید!

چرا که با دیدن هر قسمت از آن، نسبت به ساده ترین کارهای روزانه خود نیز دچار ترس می شوید و نیاز به کمک نزدیکان تان دارید!

شخصیت های این سریال ترسناک و هیجانی، عروسک هایی هستند که از توانایی حرف زدن برخوردار اند و در صورت وجود شرایط، دیگران را به راحتی به قتل می رسانند!

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۸. مسافر بین راهی | The Hitchhiker

اعتماد به دیگران، به عنوان یکی از سخت ترین تصمیم های زندگی هر انسانی به شمار می رود و به این منظور، هر فردی معیارهای مختلفی دارد.

سریال مسافر بین راهی، از جمله ترسناک ترین سریال های دهه ۸۰ میلادی شناخته می شود و در ۶ فصل ساخته شده است.

میزان ترس در هر یک از فصل ها، متفاوت است اما به صورت کلی، با تماشای این سریال، علاوه بر تجربه اوقاتی وحشتناک، نمی توانید مجددا اعتماد خود را نسبت به افراد و به خصوص مسافران بین راهی به دست آورید!

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۷. پرونده های مجهول | The X-Files

سریال پرونده های مجهول، علاوه بر ترسناک بودن، علمی و تخیلی و جنایی نیز می باشد و از موجودات و کارهایی فراطبیعی در قسمت های مختلف خود استفاده می کند.

روند ساخت این سریال ترسناک و هیجان انگیز ۹ سال طول کشیده است و یکی از قدیمی ترین های دنیای سریال های ترسناک به شمار می رود.

پس از مشاهده هر صحنه، دچار احساسات مختلف می شوید! به عنوان مثال، با وجود ترسیدن از داستان، مشتاق مشاهده ادامه آن هستید و از طرف دیگر نیز جنایات اعمال شده در آن، خشم شما را برمی انگیزند.

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۶. توین پیکس | Twin Peaks

دیوید لینچ، یکی از کارگردانان پویا در زمینه وحشت به شمار می رود. او در هر یک از سریال ها و فیلم ها، به شیوه مختلفی ترس را به بیننده منتقل می کند و داستان را برخلاف حدس و گمان او پیش می برد.

با توجه به نظرات تماشاچیان، در هر ۳ فصل سریال توین پیکس، قسمت های فوق العاده ترسناکی وجود دارد و به سختی به تنهایی می توان آن را تماشا کرد. بنابراین بهتر است برای این سریال، همراه مناسبی داشته باشید.

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۵. داستان هایی از سرداب | Tales From The Crypt

در سریال ترسناک و هیجانی Tales From The Crypt، مشهورترین بازیگران و کارگردانان همانند بیل پکستون، ریچارد دانر و … نقش داشته اند.

هر یک از این بازیگرها، نقش یک فرد توطئه چین را بازی می کنند که در طول داستان، با عواقب کارهای خود مواجه می شود.

در قسمت های مختلف، از عجیب ترین گریم ها برای ساخت غول و جن ها استفاده شده است که با ظاهر نه چندان دلچسب شان، ترس را به تماشاچیان القا می کنند.

در صورت مشاهده این سریال، تا چند روز از انجام عادی تری کارها ناتوان هستید و نمی توانید احساسات تان را کنترل کنید. به همین خاطر، با یک فرد علاقه مند به این سبک از فیلم ها، تماشای سریال را ادامه دهید.

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۴. واکینگ دد | The Walking Dead

سریال مردگان متحرک یا همان واکینگ دد، از سال ۲۰۱۰ تا کنون پخش شده است و همچنان بهترین سریال ترسناک بوده و طرفداران آن، در انتظار فصل پایانی به سر می برند.

به اعتقاد اکثر بینندگان، این سریال با بقیه سریال های ترسناک دنیا تفاوت دارد و زامبی های آن، که در ابتدای سریال تنها عامل وحشت هستند، به عنوان بی آزارترین عوامل به شمار می روند!

چرا که به مرور، سبک کشتار و رفتار انسان ها با هم دیگر شما را می ترساند و باعث بالا رفتن آدرنالین تان می شود.

علاوه بر همه این موارد، با دیدن این سریال، از شیوه رفتار افراد، از بین رفتن انسانیت و تلاش بیش از حد انسان برای زنده ماندن در آخرالزمان نیز شما را متعجب می کند و در نحوه برخوردتان تاثیر می گذارد.

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۳. کانال صفر | Channel Zero

اکثر ما، به دنبال سریال هایی ترسناک اما با تعداد فصل و قسمت هایی کوتاه هستیم تا بتوانیم در شرایط مختلف، آن را تماشا کنیم.

یکی از این سریال ها، Channel Zero است که هر فصل آن تنها ۶ قسمت دارد. کوتاهی قسمت ها، به علت توانایی نویسنده و بازیگران در به تصویر کشیدن داستان و القای وحشت، نکته ای منفی نیست و در افزایش امتیازهای سریال نیز تاثیر مثبتی داشته است.

بنابراین، اگر تا کنون به تماشای این سریال اقدام نکرده اید، هرچه سریع تر آن را دانلود و از تحلیل قسمت های آن با دوست خود لذت ببرید!

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۲. فرینج | Fringe

در دنیای فیلم و سریال ژانرهای مختلفی روز به روز اضافه می شوند که برخی از آن ها، تنها عده مشخصی از افراد را به خود جذب می کنند.

ژانر ماوراءالطبیعه و داستان هایی درباره موجودات فرازمینی نیز از جمله این ژانرهاست. اگر شما نیز به این موضوعات علاقه ای ندارید، نظر شما با دیدن سریال فرینج به طور کامل تغییر می کند.

داستان این سریال، روایتگر زندگی مامورهای فدرال است که به واسطه شغل شان مجبور به تحقیق درباره عجیب ترین موضوعات مانند موجودات تخیلی و فرازمینی می باشند.

به یاد داشته باشید که فرینج در لیست سریال های ترسناک قرار گرفته و این ژانر متفاوت، چیزی از میزان وحشت آن کم نکرده است!

بهترین سریال ترسناک,ترسناک ترین سریال های,سریال ترسناک و هیجان انگیز

۱. داستان ترسناک آمریکایی | American Horror Story

American Horror Story، از سال ۲۰۱۱ تا کنون ساخته شده و طی این سال ها، نه تنها کیفیت داستان آن نسبت به قبل کاهش نیافته، بلکه طرفداران بیش تری و به خصوص نوجوانان را نیز به خود جذب کرده است.

همه قسمت های این سریال ترسناک نیستند و برخی از صحنه های آن، موضوعی برخلاف داستان اصلی را بیان می کنند.

در هر یک از فصل ها، ترس لباسی متفاوت بر تن کرده و به ناخودآگاه شما راه می یابد. به همین خاطر، تا حد امکان بهتر است این سریال را با یک فرد مطمئن و شجاع تر از خودتان تماشا کنید!

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا