بیوگرافی

زندگینامه فلورانس اسکاول شین تصویرگر کتاب و هنرمند آمریکایی

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی فلورانس اسکاول شین (زندگینامه بزرگان)

فلورانس اسکاول شین یکی از هنرمندان محبوب آمریکایی و تصویرگر کتاب های مختلف معرفی می شود  که از سن ۳۰ سالگی به بعد فرقه اندیشه نو را برای خود انتخاب کرد و کتاب‌ های مختلفی را به‌ عنوان نویسنده‌ ای متافیزیکی در مورد این دیدگاه نوشت.

بیشترین شهرت اسکاول شین به نوشتن کتاب چهار اثر بر می ‌گردد، اما به‌ صورت کلی فلورانس با توجه به سخنان تاثیرگذاری که برای انتخاب فرقه اندیشه نو دارد مشهور شده است.

این نویسنده قدرت کلام خود را به‌ وضوح در تمامی کتاب ‌ها به‌ خصوص کتاب ۴ اثر نشان می ‌دهد. در ادامه‌ مطالب قصد داریم به زندگی نامه فلورانس اسکاول شین این هنرمند آمریکایی بپردازیم.

عکس فلورانس اسکاول شین

بیوگرافی فلورانس اسکاول شین,زندگی نامه فلورانس اسکاول شین,زندگینامه فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین کیست؟ فلورانس اسکاول شین از نویسندگان مشهور فیلادلفیایی است که خانواده مادری او همگی شخصیت‌ های مهم دولتی را عهده دار بوده اند و خود او هم شخصیت ساده ای داشته و از ریا و دورویی متنفر بوده‌ است، از طرفی در زندگی اسکاول شین رفتار و سادگی و صداقت، نقش بسیار مهمی داشته‌ اند.

لازم به ذکر است که بگوییم اسکاول شین توانایی بسیار زیادی در سخنرانی‌ های پر معنا با زبانی بسیار ساده داشته است. او به ‌قدری از کلمات ساده در سخنرانی ‌های خود استفاده می‌ کرد که مردم به علمی بودن سخنان او شک می‌ کردند، اما باید بگوییم که این موضوع تنها یک شک بود و واقعیت نداشت.

با توجه به سادگی که در گفتار فلورانس وجود دارد، حتی بعد از مرگش هم کتاب های او فروش زیادی داشته‌ اند و همه اقشار جامعه از آن استفاده می ‌کنند. فلورانس اسکاول شین در ابتدا به تفکرات فمینیستی گرایش داشت و آن ‌ها را برای حمایت از حقوق زنان همواره ترغیب می ‌کرد.

اسکاول شین به قدری به تفکرات فمینیستی اهمیت می داد که حتی در مجالس حمایت از زنان هم شرکت می‌ کرد و از خانم‌ های بی‌ دفاع به طور واضح حمایت خود را نشان می ‌داد، اما بعد از مدتی گرایش خود را به تفکر نو تغییر داد.

فلورانس اسکاول شین علاوه ‌بر طراحی و نقاشی علاقه زیادی به تصویرگری هنگام مشاهده‌ پدیده‌ های روزانه داشت و هر چیزی را که می دید بر روی کاغذ پیاده می ‌کرد و از قوه تخیل فوق ‌العاده‌ ای هم برخوردار بود.

دوران کودکی فلورانس اسکاول شین

در زندگینامه فلورانس اسکاول شین آمده است که: فلورانس اسکاول شین در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی به دنیا آمد و خانواده ای اصیل و کهن فیلادلفیایی داشت. پدربزرگ وی عضو کنگره شورای تصمیم‌ گیری قاره‌ ای و استقلال بخش ‌های خاص بود، از طرفی دایی اسکاول شین از افرادی بود که برای طراحی پرچم آمریکا نقش بسزایی داشت و خود او هم از همان کودکی نقاشی‌ های بسیار زیبایی می ‌کشید به نحوی که احساسات خود را به وسیله نقاشی نشان می داد.

اسکاول شین تحصیلات خود را در سال ‌های ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در مرکز هنرهای تجسمی پنسیلوانیا پشت سر گذاشت که در آن‌ جا رشته طراحی و نقاشی را برای خود انتخاب کرد.

بیوگرافی فلورانس اسکاول شین,زندگی نامه فلورانس اسکاول شین,زندگینامه فلورانس اسکاول شین

زندگی شخصی فلورانس اسکاول شین

اسکاول شین همان طور که گفته شد در مرکز هنرهای تجسمی تحصیلات خود را به اتمام رساند و در همان‌ جا هم با همسر خود اورت شین  آشنا شد که نقاشی بسیار چیره دست می ‌باشد و مدت زمان کمی که از آشنایی آن ها گذشت در نهایت با هم ازدواج کردند.

همسر اسکاول شین در سال ۱۹۰۸ گروهی را به اسم هشت دور هم جمع کرد که متشکل از نقاشان و طراحان حرفه‌ ای بود، اما بعد از مدتی از سرپرستی این گروه استعفا داد و اسکاول شین بر جای او نشست.

فلورانس اسکاول شین در نهایت به ‌علت بیماری چشم در سال ۱۹۴۰ از دنیا رفت، اما با توجه به تدریس ‌ها و آموزش ‌های دوس داشتنی که انجام داده بود در بین مردم محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد به نحوی که حتی بعد از مرگ او کتاب ‌هایش را به چاپ رساندند. قدرت نفوذ اسکاول شین به‌ قدری در بین مردم زیاد بود که بسیاری از طرفدارانش بعد از مرگ او به سوگ نشستند.

زندگی حرفه ‌ای فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین همراه همسرش به نیویورک مهاجرت کرد سالن تئاتری را در آن جا احداث کردند، از طرفی سه نمایشنامه بسیار جذاب و عالی اجرا کردند. مدت زمان زیادی طول نکشید که این دو به شهرت رسیدند و از طریق گالری نقاشی و تئاترهایی که انجام دادند محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کردند.

شهرت اسکاول شین به‌ جایی رسید که کنگره‌ های مختلفی هم از آن دعوت می ‌کردند، از طرفی شبکه ‌های خبری و تلویزیون هم از اسکاول شین دعوت به عمل آوردند و مصاحبه‌ های زیادی را با وی انجام دادند.

فلورانس که پایین نقاشی‌ ها امضای خود و همسرش را قرار می داد بعد از جنگ جهانی اول اسم همسرش را پاک کرد، البته کسی نمی ‌داند که علت این کار او چیست، اما بسیاری از تحلیلگران علت را حمایت از حقوق زنان در نظر می ‌گرفتند

در سال ۱۹۱۲ بعد از ۱۴ سال زندگی در نهایت اسکاول شین و اورت شین جدا شد و تغییرات بسیاری در زندگی فلورانس رخ داد. بدین ترتیب اسکاول شین در سال ۱۹۲۸ کتاب‌ های خود را آماده چاپ کرد و کتابی به اسم کلام تو عصای معجزه‌ گر توست را به انتشار رساند.

چهار اثر فلورانس برگرفته از ۴ کتاب است که همگی در یک کتاب توسط فلورانس اسکاول شین گردآوری شده اند و به چند زبان دنیا آن را ترجمه کرده‌ اند.

آثار اسکاول شین

  • بازی زندگی و شیوه آن (۱۹۲۵)
  • کلام تو عصای معجزه گر تو است (۱۹۲۸)
  • در مخفی توفیق(۱۹۴۰)

آثار منتشر شده بعد از مرگ

  • نفوذ کلام (۱۹۵۹)
  • چهار اثر از اسکاول شین (۱۹۸۹)
  • افسون گذرگاه شهود

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا