بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی دیوید بکهام

افزایش بازدید در گوگل

دیوید بکهام کیست؟

در مورد فوتبال، مد، تجارت و بازیگری، نام های زیادی به ذهن ما نمی رسد، اما دیوید بکهام بدون شک یکی از آنهاست. دیوید روبرت جوزف بکهام، معروف به دیوید بکهام، به طور گسترده ای یکی از بهترین های دنیای فوتبال در ۱۰ سال گذشته بشمار می رود.

او در ۲ مه ۱۹۷۵ متولد شد و فوتبال را با پیوستن به ریج وی روورز در ۱۹۸۵ شروع کرد، جایی که پدرش مربی بود و در آنجا برای مدت دو سال پا به توپ شد. بعداً او به باشگاه های جوانان تاتنهام و بریمس داونز پیوست و قبل از رفتن به منچستریونایتد به عنوان کارآموز در سال ۱۹۹۱، در سن ۱۷ سالگی، در این تیم ماند.

از آن به بعد بکهام سابقه بازی در منچستریونایتد، پرستون نورث اند، رئال مادرید، میلان، LA گلکسی، پاری سن ژرمن و تیم ملی انگلیس را در اختیار داشت. او مشهورترین بازیکنی بود که در ایالات متحده بازی کرد و با ۳۲.۵ میلیون دلار، قرارداد بست.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان به اندازه حضورش در زمین خارج از زمین نیز شهرت دارد و حتی پس از بازنشستگی از بازی در سال ۲۰۱۳، یک نماد ورزشی باقی ماند. او یکی از ثروتمندترین چهره های دنیای ورزشی است.

ما در این مقاله می خواهیم به ۱۰ حقیقت درباره زندگینامه دیوید بکهام این اسطوره جذاب فوتبال بپردازیم.

حقایق زندگی دیوید بکهام,حقیقت زندگی دیوید بکهام,زندگینامه دیوید بکهام

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی دیوید بکهام

  • هنگامی که دیوید بکهام ۱۱ ساله بود، برنده مسابقه ملی مهارت های بابی چارلتون فوتبال مدارس شد که منجر به سفر به بارسلونا گردید، جایی که او توجه یک استعدادیاب فوتبال منچستریونایتد را جلب کرد.
  • در سال ۱۹۹۹، دیوید و ویکتوریا مشهورترین خانه خود را در هرتفوردشایر، که به طور غیر رسمی “قصر بکینگهام” لقب گرفته بود، خریداری کردند که ارزش آن ۷.۵ میلیون پوند برآورد شده است.
  • در سال ۲۰۰۳، این بازیکن ۱۲۵ میلیون پوند قرارداد مادام العمر با آدیداس امضا کرد.
  • بکهام اولین فوتبالیست انگلیسی بود که در سه تورنمنت متوالی جام جهانی گل زد.
  • قبل از انتقال او به LA Galaxy در سال ۲۰۰۷، این تیم قبل از امضای قرارداد هافبک خود بیش از ۲۵۰،۰۰۰ پیراهن او را پیش فروش کرد.
  • دیوید بیش از ۵۰ خالکوبی دارد که بسیاری از آنها به احترام خانواده اش است.
  • این اسطوره، اولین فوتبالیست انگلیسی بود که ۱۰۰ بازی لیگ قهرمانان را انجام داد.
  • او از اختلال وسواس فکری- عملی (OCD) رنج می برد. همه چیز باید دقیق سازماندهی شود و در صورت امکان، به صورت جفت باشد.
  • دیوید بکهام در سال ۲۰۱۳ با قراردادی پنج ماهه به PSG پیوست و کل حقوق خود را که گفته می شود حدود ۲۰۰،۰۰۰ یورو در هفته بود به یک خیریه برای کودکان اهدا کرد.
  • او در سال ۱۹۹۹ نایب قهرمان توپ طلا شد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا