بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی امیلیا کلارک

افزایش بازدید در گوگل

امیلیا کلارک کیست؟

امیلیا کلارک بازیگر بریتانیایی است که مخاطبان و طرفدارانش او را با سریال بی نظیر “بازی تاج و تخت” به یاد دارند. پدرش مهندس صدای تئاتر بود و همین موضوع باعث شد از همان کودکی در معرض دنیای بازیگری قرار بگیرد.

نخستین بار در سال ۲۰۰۹ برای یک قسمت از سریال “دکترها” مقابل دوربین ظاهر شد و پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۰ اولین نقش خود را در فیلم تلویزیونی “حمله تریاسیک” دریافت کرد.

کلارک با ورود به سینما نیز در تعدادی آثار سینمایی از جمله: “Terminator Genisys”، “Me Before You ” و “Voice from the Stone” بازی کرده است. او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در سریال GOT نقش دنریس تارگرین را ایفا کرد وعملکرد وی نظرات مثبتی را به همراه داشت.

امیلیا کلارک علاوه بر زیبایی و استعداد، یک خانم مستحکم و مستقل است که طرفدار فمینیسم می باشد. ما در این مقاله می خواهیم به ۱۰ حقیقت درباره زندگینامه امیلیا کلارک این بازیگر محبوب بپردازیم.

حقایق زندگی امیلیا کلارک,حقیقت زندگی امیلیا کلارک,زندگینامه امیلیا کلارک

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی امیلیا کلارک

  • امیلیا کلارک نه از یک، بلکه از دو آنوریسم مغزی خطرناک جان سالم به در برده و هر دو در سال هایی که مشغول فیلمبرداری بازی تاج و تخت بود، جراحی شدند.
  • امیلیا دارای هتروکروماتیک مرکزی است، به این معنی که هر دو عنبیه او در لبه خارجی خاکستری هستند، اما روی لبه داخلی آنها فندقی می باشد.
  • او دومین بازیگر «بازی تاج و تخت» است که نقش سارا کانر را در فیلم Terminator Genisys بازی کرده است. اولین بار لنا هادلی بازیگر نقش سرسی لنیستر در بازی تاج و تخت این نقش را برعهده گرفت.
  • چیزی که طرفداران معمولاً از امیلیا کلارک نمی دانند این است که او یک نوازنده شگفت انگیز و با استعداد می باشد و می تواند پیانو، فلوت و گیتار بنوازد.
  • علاوه بر زبان دوتراکی می تواند به فرانسه، آلمانی و هندی نیز صحبت کند.
  • در سال ۲۰۱۵ شرکت کالاهای لوکس Dior برای جواهرات Rose des Vents و سال ۲۰۱۸ دولچه و گابانا برای تبلیغ عطر The Only One با امیلیا کلارک قرارداد تبلیغاتی بستند.
  • کلارک پیش از آنکه نقش خود را در Game of Thrones را ایفا کند، به عنوان سرور در رستوران، متصدی بار و در یک آژانس املاک دارای مجوز فعالیت می کرد.
  • مادربزرگ او از طرف مادرش در هند استعماری در استان لاکنو متولد شد، که به کلارک یک هشتم نژاد هندی می دهد.
  • هنگامی که فیلمبرداری در فصل آخر سریال Game of Thrones به پایان رسید، او برای ادای احترام به نقش خود در نقش دنریس تارگرین، سه اژدها را روی مچ دستش خالکوبی کرد.
  • در سال ۲۰۱۵ مجله GQ لقب جذاب ترین زن زنده دنیا را به وی اختصاص داد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا