بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی عثمان دمبله

افزایش بازدید در گوگل

عثمان دمبله کیست؟

عثمان دمبله یک فوتبالیست حرفه ای فرانسوی است که به عنوان وینگر در باشگاه بارسلونا و تیم ملی فرانسه بازی می کند. از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشت و والدینش نیز به او اجازه دادند تا به رویاهایش ادامه دهد.

در پایان سال ۲۰۱۴ دمبله اولین قرارداد حرفه ای خود با باشگاه فرانسوی رن را امضا کرد. این بازیکن نخستین بازی خود در لیگ ۱ را در ۱۷ سالگی انجام داد و اولین گل را مقابل ژیروندینز به ثمر رساند.

پیشرفت او توجه بوروسیا دورتموند را جلب کرد و در تابستان ۲۰۱۶ با باشگاه بوندسلیگا قرارداد بست. عثمان دمبله به سرعت با فوتبال آلمان سازگار شد و در اولین فصل خود ۱۲ گل به ثمر رساند و ۲۰ پاس گل داد.

در تابستان ۲۰۱۷ با باشگاه بارسلونا قرارداد ۵ ساله امضا کرد. گزارش های متناقضی در مورد مبلغ انتقال دمبله برای خرید جدید بارسلونا وجود دارد، اما اعتقاد بر این است که این مبلغ در حدود ۱۳۸ میلیون پوند می باشد.

ما در این مقاله می خواهیم به ۱۰ حقیقت درباره زندگینامه عثمان دمبله این نابغه فوتبال بپردازیم.

حقایق زندگی عثمان دمبله,حقیقت زندگی عثمان دمبله,زندگینامه عثمان دمبله

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی عثمان دمبله

  • عثمان دمبله واجد شرایط بازی برای ۴ کشور است، مادر دمبله از نژاد موریتانی و سنگالی بوده، در حالی که پدرش اهل مالی می باشد، اما خودش نمایندگی فرانسه را انتخاب کرد.
  • او تنها عضو خانواده بود که از تحصیل امتناع ورزید.
  • سال ۲۰۱۸ با ۱۰۵ میلیون یورو به بارسلونا منتقل شد که او را به دومین خرید گران قیمت تاریخ تبدیل کرد.
  • اولین هتریک خود را در پیروزی ۴-۱ مقابل نانت در دربی برتون انجام داد. در آن فصل آمار قابل توجهی برای رن داشت، او در آن فصل ۱۲ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل برای رن به ثمر آورد.
  • در اولین فصل حضورش در رن، با میانگین ۴.۱ دریبل در هر بازی، سومین رکورد در لیگ یک بود. در دورتموند، دمبله به طور متوسط ​​۳.۱ دریبل در هر بازی در تک فصل خود در آنجا داشت.
  • دمبله اولین گل خود در لیگ قهرمانان را در شکست ۸-۴ لژیا ورشو به ثمر رساند. او در لیگ قهرمانان ۲ گل زد و ۶ پاس گل داد.
  • در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷، در پیروزی دوستانه ۳-۲ مقابل انگلستان نخستین گل حرفه ای خود را برای فرانسه به ثمر رساند.
  • تنها جام قهرمانی عثمان دمبله، DFB-Pokal است. دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت ۲-۱ پیروز شد. پس از آن دمبله به عنوان مرد مسابقه انتخاب گردید.
  • او بهترین بازیکن لیگ برتر UNFP لیگ ۱ در سال ۲۰۱۶ و بازیکن تازه کار فصل بوندسلیگا در سال ۲۰۱۷ بود.
  • این فوتبالیست در سال ۲۰۱۸ نشان لژیون دونور را دریافت کرد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا