بیوگرافی

زندگینامه رضا بهرام خواننده

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی رضا بهرام (زندگینامه هنرمندان)

رضا بهرام، آهنگساز و خواننده محبوب سبک پاپ ایرانی است که توانسته با صدای دلنشینش در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی در بین جوانان برای خود پیدا کند. بهرام که قبل خوانندگی به سراغ ورزش فوتبال رفته بود، این روزها صدایش را در هر گوشه ای از شهر می توان شنید.

او با تک آهنگ «از عشق بگو» به شهرت رسید و پس‌ از آن تحت حمایت مؤسسه هنری ققنوس قرار گرفت. اگر از طرفداران مجموعه‌ های شبکه نمایش خانگی باشید بی ‌شک صدای رضا بهرام را در تیتراژ پایانی سریال‌ «ممنوعه» شنیده ‌اید، که اتفاقاً در بین مخاطبان این سبک غوغایی به پا کرد.

این خواننده تا کنون آلبومی منتشر نکرده، اما با این حال اکثر تک آهنگ های او به محض انتشار با استقبال وسیعی از سوی جوانان و هواداران روبه رو می شود. ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی زندگی نامه رضا بهرام، این خواننده محبوب پاپ بپردازیم.

عکس رضا بهرام

آلبوم رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرامی بازیگر

رضا بهرام کیست؟ رضا هلاورجانی که همه او را با نام رضا بهرام می ‌شناسند، این روزها در عرصه آهنگسازی و خوانندگی فعالیت می ‌کند. او که در سنین نوجوانی عزم خود را برای حضور حرفه ای در فوتبال جزم کرده بود، با اتفاقاتی که در زندگی اش افتاد به دنیای خوانندگی پرت شد.

رضا مدتی را در دو تیم فوتبالی گذراند، اما با وجود آسیب دیدگی های جدی، مجبور شد از ورزش فاصله بگیرد و در عوض خود را به هنر موسیقی و خواندن نزدیک کند. بهرام در سال های اولیه حضورش در دنیای خوانندگی سعی می کرد شمرده و آهسته قدم بردارد تا از مسیر منحرف نشود.

او هرگز قصد نداشت که پله های موفقیت را چند تا چند تا طی کند، برای همین منظور ابتدا توانایی های خود را در سال ۱۳۹۶ با همخوانی در گروه دو نفره آرش و مسیح عدل پرور (ای پی) در آهنگ «گلی» به نمایش گذاشت.

در ادامه با انتشار سینگل ترک «از عشق بگو» در سال ۱۳۹۷ توانست نظر مخاطبان را جلب کند. اگر بخواهیم در خصوص سبک موسیقی این هنرمند صحبت کنیم؛ باید بگوییم که او از ترکیب موسیقی جذر، فلامنکو و سبک پاپ برای آثارش به خوبی بهره برده و تاکنون از این تلفیق نتیجه مثبت را کسب کرده است.

زندگینامه رضا بهرام,زندگینامه رضا بهرامی,عکس رضا بهرام

دوران کودکی رضا بهرام

در زندگینامه رضا بهرام آمده است که: رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام در ۲۰ دی ‌ماه ۱۳۷۰ در شهر یزد و در یک خانواده پنج‌ نفره به دنیا آمد. رضا فرزند دوم بوده و دو خواهر دیگر دارد که در زمینه ‌های ورزشی حضورمشغول هستند.

خواهر بزرگش سوارکار و خواهر کوچکترش در قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند. خودش می گوید: “بزرگترین و اصلی ترین مشوق من برای قدم گذاشتن در مسیر خوانندگی پدرم بود”.

آن هنگام که او نوجوانی ۱۴ ساله بود پدرش را از دست داد و همین موضوع باعث گوشه گیر شدن این هنرمند و از بین رفتن علاقه او نسبت به آواز گردید.

آلبوم رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرامی بازیگر

پس از مدتی به سمت رشته فوتبال کشیده شد و سعی کرد این ورزش را ادامه دهد، از همین ‌رو در تیم‌ های فولاد یزد و فولاد خوزستان حضور پیدا کرد. زمانی ‌که در تیم فولاد خوزستان بود دچار مصدومیت شد و سه سال بعد جراحی کرد.

این آسیب دیدگی و دور ماندن از ورزش او را مجدداً به خوانندگی نزدیکتر کرد و رسماً فوتبال را کنار گذاشت تا تمام ‌وقت خود را صرف موسیقی و خوانندگی کند. بهرام سال ۱۳۸۹ وارد دانشگاه علوم و فرهنگ یزد شد و تحصیلات خود در رشته مدیریت مالی را آغاز نمود و از همین دانشگاه مدرک کارشناسی را اخذ نمود.

در تمام این دوران مادرش حامی او بود و رضا را برای رسیدن به موفقیت تشویق می‌ کرد.

آلبوم رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرامی بازیگر

زندگی حرفه ای رضا بهرام

نخستین آهنگ رسمی رضا بهرام با عنوان “از عشق بگو” در تیر ماه ۱۳۹۷ منتشر شد. شعر و ملودی این آهنگ برعهده حامد دهقانی و تنظیم آن بر عهده مسعود جهانی آهنگ ساز معروف کشور بود.

پس از تلاش های بسیار در سال ۱۳۹۸ توانست برای اجرای اولین کنسرت خود در تالار پرشین جزیره کیش، مجوزهای لازم را کسب کند. او موفق شد سه روز بعد، یعنی در ۱۶ تیر ماه همان سال دومین کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرا در آورد.

از آن پس بهرام در شهرهای مختلفی از کشور به برپایی کنسرت پرداخت. تهیه کنندگی آهنگ های وی برعهده آقای محمد حسین توتونچیان، مدیر موسسه هنری ققنوس می باشد که از همان سال نخست فعالیت رسمی بهرام، او را همراهی کرده اند.

آلبوم رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرامی بازیگر

سال ۱۳۹۷ برنامه “یک و یک” با اجرای علی ضیا از این هنرمند دعوت به عمل آورد و این اولین حضور او در تلویزیون محسوب می شد. سال بعد مجددا در تلویزیون حاظر شد ولی این بار در ویژه برنامه “عیدانه” با اجرای احسان علیخانی که در آن یک آهنگ را به صورت زنده برای مخاطبان خواند.

رضا در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، مصادف با جمعه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ حضور داشت و در بخش های مختلفی به هنرنمایی پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بهرام در جشنواره موسیقی پاپ چند آهنگ را تقدیم مخاطبان خود نمود و قسمت هایی از ترانه “مو به مو” را به طور زنده برای آنها اجرا کرد. نخستین تجربه او در اجرای تیتراژه به ترانه “مو به مو” در سریال نمایش خانگی ممنوعه بر می گردد.

به جرات می توان گفت که یکی از امتیازات مثبت این فیلم حضور صدای بهرام در تیتراژ پایانی و بعضاً در قسمت های مختلفی از آن بود. جالب اینکه بسیاری از هوادارن این خواننده، او را با این فیلم و تیتراژ می شناسند.

سریال ممنوعه ساخته امیر پورکیان سال ۱۳۹۵ روانه بازار شد و به جز آهنگ مو به مو، ترانه های بیمار، دیوانه، از عشق بگو و شب های بعد با هنرمندی و صدای رضا بهرام در آن پخش گردید. موزیک ویدیو فیلم پیلوت نیز یکی از دستاوردهای اوست.

این فیلم که در ژانر درام منتشر شده ساخته ابراهیم ابراهیمیان می باشد و در آن هنرمندانی همچون: جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان و سعیدآقاخانی بازی کرده اند.

آلبوم رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرامی بازیگر

زندگی شخصی رضا بهرام

رضا بهرام این خواننده ۳۰ ساله سبک پاپ، مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است. اگر به صفحه شخصی او در اینستاگرام سری بزنید، می بینید که لابه لای پست های منتشر شده، گاها ویدئو کلیپ هایی دیده می شود که صدایش به طور خام و بدون هیچ افکتی ضبط شده است.

این نشان می دهد که بهرام در این زمینه استعداد درخشانی دارد و برای ثابت کردن صدایش به افکت های آنچنانی نیازی ندارد.

آلبوم رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرام,بیوگرافی رضا بهرامی بازیگر

آهنگ های رضا بهرام

  • عادلانه نیست
  • دلبر جانم
  • لبخند بزن
  • تا تو از راه رسی
  • بین من و تو
  • هیچ
  • کاش
  • آرامشی دارم
  • گل عشق
  • شبهای بعد از تو
  • آتش
  • دیوانه
  • بیمار
  • از عشق بگو
  • کجایی
  • مو به مو
  • گلی (همخوانی با آرش و مسیح)
شبکه اجتماعی
Reza Bahram Instagram

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا