مد و زیبایی

10 نکته مهم برای خرید کفش زمستانی زنانه

افزایش بازدید در گوگل

راهنمای بهترین خرید کفش زنانه زمستانی

با شروع فصل پاییز و زمستان، فروش البسه و کفش های زمستانی بازار داغی پیدا می کنند. بسیاری از ما برای خرید کفش های زمستانی مشکل داریم و نمی دانیم که چگونه و چه مدل کفشی را باید انتخاب نماییم. پا عضوی حیاتی و مهم در بدن به شمار می رود تا جاییکه آن را قلب دوم می نامند.

از همین رو نباید پاهای خود را دست کم بگیرید. پوشیدن کفش نامناسب به راحتی می تواند بیماری هایی از قبیل کم کاری کلیه، صافی کف پا، سندروم انگشت کج، خارپاشنه، آسیب تاندون آشیل و تورم مفصل مچ را به وجود آورد. پس برای خرید یک کفش راحت و استاندارد باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید، ما در این مقاله سعی کرده ایم ۱۰ تا از مهم ترین ویژگی های کفش زمستانی ایده آل را برای شما بانوان شیک پوش گردآوری نماییم، لطفا هم پای ما باشید.

خرید اینترنتی کفش زمستانی زنانه,خرید کفش زمستانه زنانه,خرید کفش زمستانی زنانه

۱۰. کیفیت به ظاهر شیک ارجحیت دارد

فراموش نکنید ظاهر شیک و زیبا نمی تواند تنها شرط انتخاب یک کفش زنانه زمستانی مناسب باشد. خیلی از کفش ها نمایی دلفریب دارند اما از مواد با کیفیت و استاندارد ساخته نشده اند. البته که شما حق دارید خوش پوش به نظر برسید اما نباید از جنس و مرغوبیت جنسی که خریداری می کنید غافل شوید. کفش های زمستانی وظیفه محافظت از پاهای ما در برابر سرما، ضربه و رطوبت را دارند، پس نوع مواد اولیه در ساخت کفش ها بسیاربا اهمیت است.

۹. کفی های خارجی و داخلی کفش را به دقت بررسی کنید

کفی های کفش زمستانی زنانه نیز یکی از مهم ترین قسمت های آن به شمار می روند. کفی خارجی کفش باید از شیار های اصطحکاکی که مانع از لیز خوردن شما در مسیرهای لغزنده می شوند، تشکیل شود. قسمت کفی به شیوه پرسی به تنه بچسبد، تا از ورود رطوبت به داخل کفش جلوگیری نماید. کفی داخلی نیز از جنس نرم و استاندارد باشد، ضمن اینکه داخل کفش باید با تامین گرما پای شما را از سرما محافظت کند. بهتر است کفی داخلی در قسمت گودی کف پا یک برآمدگی کوچک برای متعادل نگه داشتن ماهیچه ها دارا باشد.

خرید کفش زنانه زمستانی,کفش زنانه زمستانی,خرید اینترنتی کفش زمستانی زنانه

۸. کفش های ضد آب انتخابی مناسب ترند

چنانچه در مناطق پر بارش زندگی می کنید، مهمترین نکته برای انتخاب یک کفش زمستانی زنانه مناسب ضد آب بودن آن می باشد. نفوذ رطوبت به داخل کفش ضمن سرمازدگی پاها بسیار ناخوشایند است و ممکن است موجب بروز بیماری های قارچی شود، پس دقت کنید که جنس به کار رفته در تولید کفش را به خوبی بررسی نمایید.

۷. وزن کفش نباید از حد نرمال سنگین تر باشد

پوشیدن کفش های سنگین به پا و کمر شما آسیب می زند. چنانچه در طول روز مسیری را پیاده روی می کنید، نباید وزن کفش شما از حد استاندارد سنگین تر باشد. وزن زیاد آن ها فشار مستقیمی به مهره های کمر و دیسک وارد می کند. پس یکی دیگر از ویژگی های یک خرید مناسب این است که به وزن کفش زمستانی توجه نمایید.

خرید اینترنتی کفش زمستانی زنانه,خرید کفش زمستانه زنانه,خرید کفش زمستانی زنانه

۶. سرمای هوا بر سایز کفش های زمستانی تاثیر دارد

یک نکته مهم در خرید کفش زمستانی زنانه توجه به سایز آن است. از آن جا که جنس کفش های زمستانی از چرم های مصنوعی، چرم طبیعی و فومپلاست می باشد، در سرما منقبض شده و سایزش کوچک تر خواهد گردید. به همین خاطر در زمان خرید سعی کنید یک سایز از پای شمابزرگتر بوده تا موقع پوشیدن احساس راحتی نمایید.

۵. جوراب پشمی را فراموش نکنید

همه ما می دانیم که جنس جوراب هایی که می پوشیم در فصول مختلف سال متفاوت هستند. در فصل زمستان استفاده از جوراب های پشمی کاری معمول خواهد بود. پس بهتر است در زمان خرید کفش زمستانی یک جفت جوراب ضخیم همراه ببرید تا در زمان انتخاب سایز، دچار مشکل نشوید.

خرید اینترنتی کفش زمستانی زنانه,خرید کفش زمستانه زنانه,خرید کفش زمستانی زنانه

۴. نوع فعالیت روزانه خودرا در نظر بگیرید

نوع فعالیت روزانه شما در انتخاب کفش زنانه زمستانی مناسب بسیار با اهمیت می باشد. اگر شما در طول روز مدت زمان زیادی کفش به پا دارید و یا مسیر طولانی را با آن پیاده روی می نمایید، باید مقاومت، ضد رطوبت، راحتی و تامین گرمای پاهای خود را در وهله اول قرار دهید. اما اگر زیاد از محل زندگی خود خارج نمی شوید و یا نیازی به پیمون مسیربا پا ندارید، نیاز نیست خیلی سخت گیرانه انتخاب کنید.

۳. فصل ها شرایط بازار را تعیین می کنند

اگر نمی خواهید مبالغ هنگفت را بابت خرید کفش زمستانی هزینه نمایید، توصیه می کنیم حراج های فصلی را از دست ندهید. همه ما دوست داریم بهترین ها را انتخاب و خریداری کنیم، اما خرید ایده آل ها معمولا قیمت های زیادی نیز به همراه دارد، پس برای صرفه جویی هزینه ها،  در زمینه البسه و کفش زمستانی فصل بهار و تابستان بهترین گزینه ها می باشند. در بازار هر اندازه تقاضا بالا برود، به تبع آن عرضه با بیشترین قیمت نیز ایجاد خواهد شد.

خرید اینترنتی کفش زمستانی زنانه,خرید کفش زمستانه زنانه,خرید کفش زمستانی زنانه

۲. حفاظت از مچ پا اهمیت فراوانی دارد

کفش های زمستانی باید به گونه ای طراحی شوند که ساق بلند تری نسبت به نوع تابستانی داشته باشند. ساق کفش با نگه داشتن مچ و قسمت های بالاتر، علاوه بر گرم کردن پاها، از آسیب رسیدن به ماهیچه ها نیز ممانعت به عمل می آورد. ممکن است وزن سنگین کفش ها به مچ فشار وارد کند و بعد از طی یک مسیر نسبتا طولانی درد و خستگی در عضلات را ایجاد نماید، که همین امر ضعف رباط و تاندون های مچ را به همراه داشته و موجب پیچ خوردگی های مکرر پا می گردد.

۱. قیمت های گزاف دلیل بالا بودن کیفیت نیست

شاید خیلی از ما گمان کنیم هر چیزی که قیمت بالایی دارد پس از مرغوبیت خوبی نیز برخوردار می باشد. فراموش نکنید، خیلی از سودجویان بازار با استفاده از مواد اوایه بی کیفیت، اقدام به تولید کفش هایی با ظاهری فوق العاده شیک اما کیفیتی بسیار پایین، می کنند. حتما در زمان خرید به جنس، مقاومت و کفی که ضد لغزندگی باشد توجه داشته باشید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا