سرگرمی

10 نمونه شخصیت های کارتونی

نمونه های زنده

افزایش بازدید در گوگل

معرفی نمونه های زنده شخصیت های کارتونی

ممکن است شما هم در اطراف خود شخصی را دیده باشید که شباهت زیادی به یک بازیگر فیلم یا انیمیشن داشته باشد؛ اما امروز می خواهیم اشخاصی را به شما معرفی کنیم که برخی شخصیت های کارتونی مستقیما از آن ها الهام گرفته شده و ظاهر کاراکتر فیلم، کاملا شبیه به آن شخص است.

اگر روی آثار انیمیشنی کمی مطالعه داشته باشید حتما متوجه خواهید شد که سازندگان این کاراکترها ویژگی افراد مختلف و صفات آن ها را به شخصیت های کارتونی نسبت می دهند، سپس یک کاراکتر را بدین گونه خلق می کنند.
در مقاله ای که پیش رو دارید قصد داریم ده شخصیت کارتونی مختلف را که شباهت زیادی به یک سری افراد واقعی دارند معرفی کنیم. شما هم از دیدن این شباهت متعجب خواهید شد. در ابتدا بازیگران خانمی که به کاراکترهای کارتونی شبیه هستند معرفی می کنیم و پس از آن به معرفی بازیگران مرد می پردازیم.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۱۰. اورسولا  – هریس گلن | Divine – Ursula

اورسولا کاراکتری بود که در انیمیشن پری کوچک دریا شخصیتی شیطانی داشت که از هریس گلن بازیگر آمریکایی گرفته شده بود. او یک نقش دیدنی به نام بانوی طلایی (Divine) داشت که اورسولا بر طبق آن به وجود آمد.

عکس شخصیت کارتونی,نمونه شخصیت های کارتونی,نمونه شخصیت کارتونی

۹. آریل – آلیسا میلان | Alyssa Milano – Ariel

ابتدا طرح آریل از روی همسر گلن کین که نویسنده و کارتونیست آمریکایی است گرفته شد. سرانجام ورژن نهایی این کاراکتر بر اساس شخصیت آلیسا میلان، نمونه واقعی شخصیت های کارتونی نوشته شد که هم خودش و هم نقش کارتونی اش آن زمان ۱۶ ساله بودند.

نمونه واقعی شخصیت های کارتونی,زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی

۸. سفید برفی – مارج چامپیون | Marge Champion – Snow White

سفید برفی تمامی حرکات و مشخصات ظاهری اش از Marge Champion بازیگری که نقش مکمل در طراح رقص حاشیه داشت، الهام گرفته شد. در گذشته کارتون ها به طور معمول از سبک Rotoscoping پیروی می کردند و ساخته می شدند. در این روش ابتدا تک تک حرکات بازیگران روی فیلم گرفته می شد و پس از آن به صورت متحرک در می آمد. برای نقش سفید برفی Marge می بایست یک کلاه بسکتبال روی سر خود می گذاشت چرا که این کاراکتر سرش نسبت به یک انسان واقعی بزرگتر بود.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۷. طراح مد ادنا – ادیس هد | Edith Head – Edna Mode

ادنا یک کاراکتر تخیلی در انیمیشن شگفت انگیزان بود که توسط شرکت پیکسار ساخته شد. ادنا شخصیتش را از Edith Head که یک طراح حرفه ای مد می باشد گرفت. این خانم در زمینه طراحی لباس و صحنه هشت بار جایزه اسکار دریافت کرد که در نوع خودش بی نظیر بوده و تا کنون برای خانم های کمی این اتفاق افتاده است.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۶. ملیفی سنت – النور آئودلی | Eleanor Audley – Maleficent

همانند سفید برفی کاراکتر ملیفی سنت نیز از روش Rotoscoping ساخته شد. ملیفی که از Eleanor Audley الهام گرفت، در انیمیشن زیبای خفته نقشی خبیثانه و بدجنس را بازی کرد. النور آئودلی بازیگر رادیو صدای بخصوصی داشت و چهره او به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص، معمولا در فیلم های خشن مورد استفاده قرار می گرفت. نقش هایی مانند بانو ترمین و نامادری سیندرلا در کارنامه کاری او دیده می شود.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۵. بو از هیولاها – نامشخص | Boo from Monsters

تصاویر دختر بچه ای در فضای اینترنت منتشر شده که شباهت بسیار زیادی به مری از هیولاها دارد. واضح است که مری شخصیتش را از این دختر بچه نگرفته؛ اما به قدری این شباهت زیاد است که در دنیای واقعی می توان کودک را دو قلوی انسانی Bo دانست.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۴. مونتگومری برنز – بارون یعقوب روچیلد | Baron Jacob Rothschild – Montgomery Burns

از مونتگومری می توان اشخاص ثروتمند را تجسم نمود. یکی از افرادی که از نظر چهره و ویژگی های ظاهری اش به آقای برنز بسیار نزدیک است، بارون یعقوب روچیلد می باشد. سایر کسانی که به برنز شباهت دارند، تاجرهای اهل نروژ مانند اولاوتوون و اولسن هستند.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۳. شرک – موریس تیلت | Maurice Tillet – Shrek

تیلت معروف به فرشته فرانسوی کشتی گیری با اصلیت روسی است که برخی معتقدند برای ایجاد نقش شرک از چهره او الهام گرفته اند زیرا شباهت خیلی زیادی به او دارد. موریس تیلت زمانی که دوران کودکی را پشت سر می گذاشت چهره ای طبیعی داشت و واقعا مانند فرشته ها بود. هنگامی که به سن ۱۹ سالگی رسید دچار مشکل اکرومگالی شد و استخوان های بدنش به سرعت و به طرز غیر عادی بزرگ شدند. این مسئله باعث شد چهره او تغییرات بخصوصی کند؛ اما این مشکلات نه تنها نتوانست روحیه موریس را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه از او مجسمه ای ساختند و در موزه قرار دادند.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۲. علاءالدین – تام کروز | Tom Cruise – Aladdin

زمانی که از چهره کاراکتر علاءالدین رونمایی شد شاید خیلی ها باورشان بر این بود که او شبیه به مایکل جکس فاکس است، اما دیری نگذشت که این قرعه به نام بازیگر معروف، تام کروز افتاد و کاملا هم درست بود. شلوارهایی که علاءالدین در کارتون به تن داشت از روی شلوار مشهور MC Hammer طراحی شد.

زیباترین شخصیت کارتونی,شخصیت های کارتونی,شخصیت کارتونی

۱. جن – رابین ویلیامز | Robin Williams – Genie

تهیه کننده کارتون وظیفه ایجاد یک کاراکتر جن با شخصیتی طنزآمیز را به رون کلمنتس و جان ماسکر سپرده بود. این دو نفر کاری انجام دادند که شاید هیچ وقت به ذهن هیچ کس خطور نمی کرد. آن ها رابین ویلیامز را برای این کار انتخاب کردند که بسیار هوشمندانه، دقیق و در واقع یک تیر درست به هدف بود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا