سرگرمی

10 تا از مشهور ترین رمان های عاشقانه جهان

افزایش بازدید در گوگل

معروف ترین رمان های عاشقانه دنیا کدامند؟

هنر داستان نویسی و نگارش رمان های مختلف با موضوعات متفاوت از دیرباز تا به حال همواره مورد توجه اقشار جامعه و نویسندگان قرار داشته است. اگر چه تاریخ نویسندگی پر از کتاب های بزرگ و خاصی می باشد، که هنوز هم حرف اول را در دنیای رمان می زنند، اما دوران معاصر نیز از آثار ارزشمند و منحصر به فرد خالی نگردیده.

رمان های مشهوری که در حوزه ادبیات عاشقانه به رشته تحریر در آمده اند، همچون رومئو و ژولیت، خسرو شیرین، ویس و رامین، هملت و غرور و تعصب، چنان هنرمندانه نوشته شده اند، که جای هیچ بحث و نقدی را باقی نمی گذارند. اکنون قصد داریم ۱۰ تا از رمان های عاشقانه مشهور جهان در ادبیات معاصر را به حضورتان معرفی نماییم.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۱۰. رمان قسم به این زندگی | Swear On This Life

رمان قسم به زندگی نوشته رنه کارلینو از رمان های عاشقانه معروف است که داستانی عاشقانه همراه با فراز و نشیب های فراوان در روابط را به نمایش می گذارد.

بسیاری از منتقدان این رمان را قوی ترین اثر کارلینو می دانند، که با تلنگرهای مداوم احساسات خواننده را به چالش می کشد.

رمان های عاشقانه معروف,رمان های عاشقانه معروف دنیا,مشهور ترین رمان های عاشقانه جهان

۹. رمان من پیش از تو | Me Before You

مگر می شود که کتاب خوان باشید و حداقل یکبار نام کتاب من پیش از تو را نشنیده باشید! جوجو مویز  نویسنده هنرمند بریتانیایی با نگارش رمان عاشقانه من پیش از تو، توانست نام خود را در لیست بهترین نویسندگان قرار دهد.

مضمون کتاب برای بزرگسالان بوده و قصه دختری به نام لوییزا کلارک را روایت می کند. تنش هایی که در روابط بین والدین و لوییزا اتفاق می افتد در کنار جرقه های عاشقانه ای که در زندگی تجربه می نماید، موجی روان را از قصه بیان می دارد.

جالب است بدانید که یک فیلم با اقتباسی از همین کتاب با هنرمندی امیلی کلارک ساخته شده است که پیشنهاد می کنیم پس از خواندن کتاب حتما این فیلم را هم تماشا کنید! گرچه محتوای درون فیلم زمین تا آسمان با داستان کتاب فرق می کند و تغییراتی در آن اعمال کرده اند، اما ارزش یکبار دیدن را دارد!

معروف ترین رمان های عاشقانه,معروف ترین رمان های عاشقانه جهان,معروف ترین رمان های عاشقانه دنیا

۸. مرا با نام خودت صدا کن | Call Me By Your Name

رمان عاشقانه بعدی تحت عنوان مرا با نام خودت صدا کن، اثر آندره آسیمان از مشهور ترین رمان های عاشقانه جهان می باشد.

این کتاب داستان شخصی به نام الیو پرلمن را روایت می کند که تصمیم می گیرد تعطیلات تابستانی را در کنار خانواده اش بگذراند. مهمانی که در منزل خانواده پرلمن حضور دارد، وارد یک رابطه عاطفی قوی با آندره شده و اتفاقات رمانتیکی را رقم می زند.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۷. رمان تقریبا الکس | Alex Approximately

رمان تقریبا الکس، نوشته جین بنت، چنان تصاویر عاشقانه را به خوبی مصور می سازد، که خواننده در تمام مدت مطالعه خود را در داستان می بیند.

کتاب قصه عشق دو نفر به نام های بیلی و الکس را روایت می کند، که در فراز و نشیب های غیر منتظره ای در روابط خود گرفتار شده اند. الکس  به شدت عاشق سینماست و چنان با شخصیت های فیلم همزاد پنداری نموده که به بیماری چند شخصیتی دچار گردیده.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۶. رمان روشنایی از دست رفته | The Light We Lost

رمانه عاشقانه روشنایی از دست رفته اثر جیل سانتوپولو هم از معروف ترین رمان های عاشقانه است، یک عشق داغ و پر از عواطف را بین شخصیت های اصلی داستان روایت می کند.

لوسی و گیب که هر دو در کالج به تحصیل مشغولند درست کمی پیش از فارغ التحصیلی به یکدیگر علاقه مند شده و پس از اتمام درس مجبورند از هم جدا شوند. دو مسیر متفاوت پیش رو شخصیت ها اتفاقات تاثیرگذاری را بیان می دارد.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۵. رمان یک بار و برای همه | Once And For All

سارا دسن با نگارش رمان عاشقانه یک بار برای همه یکی از بهترین رمان های عاشقانه دنیا، هنر نویسندگی خود را به دنیا نشان داد. قصه در مورد دختری به نام لونا است، که در تعطیلات تابستانی خود به عروس هایی که قصد برگزاری مراسم دارند، کمک می نماید.

او که در عشق اولش با شکست مواجه شده گمان می کند، عشق واقعی هرگز وجود نخواهد داشت. اما به طور کاملا اتفاقی فردی عاشق پیشه بر سر راهش قرار گرفته و او را متحول می سازد.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۴. رمان نفرت بازی | The Hating Game

رمان نفرت بازی نوشته سالی ثورن، یک عاشقانه پرخطر و سراسر فریب را به نمایش می گذارد. دو شخصیت اصلی داستان به نام های لوسی هاتن و جاشوا تمپلمن، دو رقیب کاری می باشند.

این دو در گیرو دار کارها از یکدیگر نفر ت پیدا کرده اند. رقابت خنده داری که بین این دو نفر رخ می دهد در پایان عشقی سوزان را پدید می آورد.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۳. رمان پنجاه طیف آزادی | Fifty Shades of Grey

رمان عاشقانه پنجاه طیف آزادی نوشته ای ال جیمز، یکی دیگر از معروف ترین رمان های عاشقانه جهان داستانی متفاوت را ارائه می کند.

داستان رابطه عاطفی غیر معمول بین دو شخصیت اصلی به نام های آناستازیا و کریستین، روایت می نماید، که از سوی کارگردانان بزرگ هالیوود بسیار مورد توجه قرار گرفت و به زودی به عنوان یک اثر سینمایی به اکران در خواهد آمد.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۲. رمان معشوقه | The Mistress

دنیل استیل، نویسنده رمان عاشقانه معشوقه یکی از مشهور ترین رمان های عاشقانه جهان است، که یکی از پرفروش ترین کتاب های سال ۲۰۱۸ به شمار می رود، و به چندین زبان نیز ترجمه گردیده است.

قصه کتاب در مورد دختری به نام ناتاشا می باشد، که از زندگی و جریاناتی که در آن اسیر شده به ستوه آمده و قصد دارد، با فرار به زندگی جدیدی قدم بگذارد. ناتاشا به صورت اتفاقی با یک نقاش دوره گرد آشنا شده و نمی داند که در اصل با یک اشراف زاده بزرگ وارد رابطه ای عاشقانه گردیده.

بهترین رمان های عاشقانه جهان,بهترین رمان های عاشقانه دنیا,رمان های عاشقانه مشهور جهان

۱. رمان مرا ببین | See Me

یکی از معروف ترین رمان های عاشقانه دنیا نوشته نیکلاس اسپارکس به نام مرا ببین می باشد، که از فضایی بسیار غمبار برخوردار است. دو شخصیت اصلی داستان به اسم کولین و ماریا، رابطه ای عاشقانه و رمانتیک را با هم آغاز کرده اند.

اما کولین از حوادث و رخ دادهای زندگی ماریا در گذشته بی اطلاع بوده و هر چه قصه جلوتر می رود، اسرار پنهان زیادی برملا می گردد. این روند حوادث غم انگیزی را برای هر دو نفر رقم می زند.

به نظر شما مشهور ترین رمان های عاشقانه جهان کدامند؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا