تکنولوژی

آشنایی با انواع تبلیغات کلیکی

آشنایی با انواع تبلیغات کلیکی,انواع تبلیغات کلیکی,بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران

در مقالات قبل شما را با بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران آشنا کردیم. حالا شما را با انواع تبلیغات در این سایت ها آشنا میکنیم. با بست فارسی همراه باشید.

تبلیغات همسان چیست؟

منظور از تبلیغات همسان نوعی تبلیغ است که با شکل و فرمت بصری سایتی که در آن نمایش داده می شوند سازگاری دارند. شاید تاکنون با بنرهای تبلیغاتی همسان با مضمون های “مطالب پیشنهادی از سراسر وب”، “پیشنهاد روز” و مطالبی از این دست در بستر برخی وب سایت های متنوع کشور روبرو شده باشید. باید بگوییم که چنین تبلیغاتی تاثیر گذاریه فوق العاده ایی در تبلیغات بر مبنای محتوا خواهند داشت.

تبلیغات بنری چیست؟,تبلیغات ریتارگتینگ؟,تبلیغات همسان چیست؟

حتما شما مقصود از کلمه استتار و همپوشانی را می دانید و نخستین گامی که برای این همپوشان به کار می برید وقف دادن خود با شرایط اطرافتان است. سازگاری تبلیغ شما با شرایط و حالات اطرافتان همان تبلیغات همسان (Native Ads) را القا می کند. تبلیغات همسان روشی مناسب برای ممانعت از Ad Blindness یعنی صرف نظر از آگهی های خودکار به وسیله مخاطبان است. آگهی همسان در برگیرنده یک تصویر و یک متن در رابطه با مضمون سایت خواهد بود که در سایت تبلیغ گیرنده مطرح خواهد شد. همسو بودن ظاهر بنر و مضمون موجب جلب اطمینان مخاطبان نسبت به آگهی خواهد شد واین یکسان بودن باعث می شود کاربر جهت دیدن آگهی اشتیاق پیدا کند. با توجه به این گفته ها چنانچه خواهان آگهی و تبلیغی هستید که موضوع آن با مطالب یک سایت در یک راستا قرار دارد و جنبه تبلیغاتی آن پایین است، تبلیغات همسان گزینه مناسبی است.

تبلیغات ویدیویی چیست؟,تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟,آشنایی با انواع تبلیغات کلیکی

تبلیغات بنری چیست؟

سایت های تبلیغاتی همواره می کوشند تا برای دیده شدن محصول و نام تجاری شما در ایران، پلتفرم ها و مکان های مناسبی را معرفی کنند که از نظر بازدید در سطح بالایی قرار گیرند. یکی از راه هایی که بتوان محصولات شما را در سطح داخلی معرفی و نظر مخاطبان ایرانی را جلب کرد، استفاده از تبلیغات در بسترهای آنلاین اینترنتی است.
مرسوم ترین راه برای انتشار تبلیغات آنلاین استفاده از تبلیغات بنری می باشد که بستری مناسب برای معرفی نام تجاری و برند محصول شما فراهم ساخته است. اگر بتوانید با کمک گرفتن از تبلیغات بنری کلیکی، یک آگهی و بنر قابل اعتماد و زیبا بسازید، مخاطبان زیادی را به سمت خود خواهید کشاند. از جمله خدماتی که این روش در اختیار شما قرار می دهد می توان به موقعیت مکانی، سیستم پاسخگویی، سیستم عامل و مدل دستگاه اشاره کرد که موجب یکپارچه سازی کمپین و رسیدن به مقصود تبلیغ دهندگان خواهد شد.

تبلیغات ریتارگتینک چیست؟

این نوع از تبلیغات بر روی مخاطبان نهائی و استرداد بازدیدکنندگانی تمرکز می کند که در گذشته از کاربران سایت شما بوده اند. در اینجا تقاضایی خاص برای آنها مطرح می شود تا شرایط بازگشت شان به وجود آید،  همچنین بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار سایت تبدیل شوند و به این صورت نرخ تبدیل خود را چند برابر کنید.
اگر بخواهید در سایت های تبلیغاتی، از امکان تبلیغات ریتارکتینگ استفاده کنید، باید در سایت مقصد SDK سایت میزبان را اضافه کنید و به وسیله انتشار داده های آن در قسمت های مختلف سایت برای هر یک از بازدیدکنندگان با سلیقه های گوناگون، تبلیغات مرتبط و متناسبی ارائه دهید تا بتوانید مشتریان را مجددا هدف گیری کنید و در نتیجه یک تبلیغ منسجم و درست را به نمایش بگذارید.

تبلیغات ویدیویی چیست؟

امروزه شاهد تغییرات گسترده ای در زمینه های تبلیغاتی هستیم. تبلیغات ویدیویی به روزترین و تاثیر گذارترین روش تبلیغات در عصر حاضر است. صاحب وسیع ترین پلتفرم انتشار ویدیو در ایران یعنی آپارات این شرایط را برای ما فراهم ساخته تا بدون در نظر گرفتن نوع تجارت و حرفه، به جامعه هدف نزدیک و مقصود و پیغام تبلیغاتی را به روشی صحیح منتشر کنیم.

این مطلب را از دست ندهید
همه چیز در مورد اپلیکیشن Faceapp چالش پیری

آشنایی با انواع تبلیغات کلیکی,انواع تبلیغات کلیکی,بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟

این نوع از تبلیغات کلیکی در قالب پیغامی در قسمت اعلان گوشی های هوشمند یا در دسکتاپ رایانه ها نمایان می شوند. اشخاصی، گیرنده این نوع تبلیغات هستند که پوش نوتیفیکیشن را در سایت ها یا برنامه های کاربردی گوشی خود پذیرفته باشند. با فرستادن تبلیغات پوش نوتیفیکیشن این توانایی را دارید که پیغام خود را در آنِ واحد به سمع و نظر تعداد بیشماری از افراد رسانده و آنها را به سمت وب سایت یا اپلیکیشن خود هدایت کنید.

مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

  • افزایش ترافیک مفید.
  • افزایش تبدیل روز افزون بازدیدکنندگان به مشتری.
  • امکان تعامل بیشتر با کاربران.
  • بالا رفتن سطح شناخت از نام های تجاری.

پاپ آندر و تب آندر ویژه چیست؟

تبلیغات پاپ آندر طی دو سال گذشته توانسته خودی نشان دهد و از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی موجود به شمار آید. وبمستران در سطح جهان متوجه این موضوع شده اند که تبلیغات پاپ آندر موجب بالا رفتن بیش از حد ترافیک سایت آنها شده است، از این رو این نوع تبلیغات با استقبال روزافزونی مواجه شده است.
تبلیغات پاپ آندر از آن دسته از آگهی هایی به شمار می رود که هزینه پایین و بازدهی بالایی را در بر دارند. از آنجایی که کد آگهی ها در سایت مخاطبان نمایش داده می شود این شرایط فراهم می شود که کاربران برای بازدید به سایت شما نیز سر بزنند. نکته قابل توجه این است که همه افرادی که از این سایت ها دیدن می کنند ایرانی، حقیقی، با آی پی واحد و یک سیستم یکتا هستند. پاپ آندر نمونه تکامل یافته پاپ آپ می باشد و هیچ یک از معضلات آن را نخواهد داشت. این مدل با توجه به اینکه از زبان های برنامه نویسی مدرن استفاده می کند با همه موتورهای جستجو همخوانی دارد و تنها با آی پی ایرانی، فاقد تکرار و حقیقی است. افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند، می توانند سایت را به طور کامل و تمام صفحه ببینند و هر زمان که بخواهند پاپ آندر را ببندند.

تعرفه تبلیغات کلیکی

کاربران در بستر سایت های کلیکی شاهد یک تعرفه پایدار نخواهند بود، این شما هستید که قیمت هر کلیک را مشخص می کنید. برای ایجاد تَشَکُل های موضوعی نیز در این محیط، شما متحمل هزینه نخواهید شد. احتمال دیده شدن تبلیغات در این سایت ها به دو مورد بستگی دارد:

  1. قیمت کلیک
    گفتیم که شما مشخص کننده نرخ کلیک هستید. اگر برای تبلیغ خود نرخ بالایی مشخص کنید، احتمال دیده شدن آن توسط کاربران افزایش می یابد. این یعنی اینکه تبلیغات شما بارها در معرض دید کاربران و بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
  2. نمره جذابیت
    چنانچه تبلیغات شما موجب رضایت مخاطبان شود، نمره جذابیت را دریافت کرده و احتمال دیده شدن آن افزایش پیدا می کند؛ در نهایت، شما تبلیغات را با کیفیت بیشتر و نرخ کلیک کمتر نمایش می دهید.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای‌ها: 4 امتیاز: 4.8]
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن