راهنمای سفر به تایلندگردشگری

۱۰ بهترین پارک آبی خانوادگی در تایلند

افزایش بازدید در گوگل

بهترین پارک های آبی تایلند که باید حتما بروید!

کشور تایلند جاذبه‌ های بی ‌نظیری را در اختیار گردشگران قرار می‌ دهد که از میان آن ها می‌ توان به بهترین پارک آبی تایلند اشاره کرد که از میان آن ها می ‌توان به پارک آبی رامایانا، پارک خانوادگی کوه سیاه، تالاب فانتزی ‌ها و ..‌. اشاره کرد.

تایلند با دارا بودن دمای ثابت سالانه ۲۸ درجه سانتی گراد از آب‌ و هوای گرمسیری برخوردار است که تابستان و گرم‌ تر می ‌شود. افرادی که به‌ دنبال دوری از گرما و استراحت هستند هم می ‌توانند به پارک آبی خانوادگی در تایلند مراجعه کنند و از دمای سرسام‌ آور این کشور خود را دور نمایند.

در پارک‌ های آبی سرگرمی‌ های هیجان‌ انگیزی را برای افراد قرار داده‌ اند که از میان آن ‌ها می ‌توان به رودخانه‌ های خروشان، استخرهای آبی و … اشاره کرد که در ادامه مطالب برای آشنایی بیشتر شما به شرح ۱۰ پارک آبی تایلند می پردازیم.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۱۰. پارک آبی خانوادگی سامویی | Pink Elephant Samui Water Park

پارک آبی سامویی که به فیل صورتی معروف است به وسیله نخلستان‌ هایی که در دامنه‌ های حومه‌ سرسبز قرار دارد احاطه شده‌ است و به‌ عنوان یکی از پر جنب‌ و جوش ترین پارک های آبی خانوادگی در تایلند معرفی می ‌شود که از تفریحات بی ‌نظیری برخوردار است.

این تفریحات شامل سرسره‌ سوپر بول، سرسره‌ اسپینال محصور و سرسره ۱۲ متری می ‌شود، همچنین می ‌توانید از طریق رودخانه LAZY RIver به تماشای زیبایی های جنگل بپردازید.

پارک های آبی در تایلند,بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند

۹. پارک آبی خانوادگی کوه سیاه | Black Mountain Water Park

از میان پارک های آبی خانوادگی تایلند می توان کوه سیاه را نام برد که از ۵ استخر بزرگ برخوردار است و با رفتن به استخر موج که دارای امواج پیکربندی شده هستند تا ۲ متر بالا می ‌رود و احساس موج سواری در دریا را برای شما تداعی می ‌کند.

با رفتن به این پارک می‌ توانید از امکاناتی چون استخر آب گرم، استخر فواره، استخر ماجراجویی کودکان و دیگر وسایل بازی ساحلی نهایت لذت را ببرید.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۸.  پارک آبی خانوادگی رامایانا | Ramayana Water Park

بزرگ‌ ترین و بهترین پارک‌ آبی تایلند رامایانا نام دارد که به عنوان هیجان انگیز ترین پارک معرفی می شود، چرا که از وسایل بازی مختلفی چون Unmissable، Ultimate و … برخوردار است که لذت خاصی را برای مراجعه کنندگان ایجاد می ‌کند.

شما می ‌توانید در این پارک تجربه بازی فوتبال آبی را هم داشته باشید، همچنین استخر دابل ویو و استخر آرامش گزینه بسیار مناسبی برای استراحت شما هستند، از طرفی زمین‌ های بازی مختلفی را برای بچه‌ های شما فراهم آورده‌ اند.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۷. پارک آبی خانوادگی دنیای منظره | Scenical World Park

دنیای منظره از دیگر پارک ‌های آبی است که می‌ توان آن را نسخه مینیاتوری شده پارک آبی رامایانا در تایلند معرفی کرد. شما می ‌توانید با رفتن به این پارک آبی و بادید از جاذبه های آن نهایت لذت را ببرید.

در واقع کسانی که دنبال هیجان هستند می ‌توانند اوج هیجان را در دنیای منظره تجربه کنند، همچنین Wave و Lazy River بهترین مکان برای شنا و استراحت مناسبی می ‌باشند، از طرفی پارک آبی خانوادگی تایلند دنیای منظره دارای آلاچیق هایی است که می توانید با بچه های خود ان جا استراحت کنید.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۶. پارک آبی خانوادگی سانتورینی تایلند | Santorini Cha Am Waterpark

از میان پارک های آبی خانوادگی تایلند می ‌توان سانتورینی پارک را نام برد که جواهر جزیره یونانی به‌ شمار می ‌رود و می ‌توانید یک روز پر جنب جوش را با تماشای ساختمان‌ های سفیدکاری شده و صخره‌ ها پشت ‌سر بگذارید.

این پارک به سواری و بازی‌ های تعاملی و چرخ و فلک دو طبقه مجهز می‌ باشد، از طرفی می ‌توانید از منطقه ساحلی دهکده آن نهایت لذت را ببرید و پرش با توپ آبی و قایق سواری برای بچه‌ ها لذت وصف نشدنی را به‌ همراه دارد.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۵. پارک آبی خانوادگی سیام سیتی تایلند | Siam Park City

یکی از بزرگ‌ ترین پارک‌ های آبی آسیا که در تایلند واقع شده سیام سیتی بانکوک نام دارد که به عنوان آرامبخش ترین پارک تایلند معرفی می‌ شود. در جایی ‌که دریای مصنوعی بانکوک را در کتاب گینس به ثبت رسانده‌ اند می‌ توانید از امواج آب اقیانوسی آن نهایت لذت را ببرید. سر خوردن در غول اسلایدر ۲۱ متری می ‌تواند تجربه ‌ای ناب را برای شما به ‌همراه داشته باشد، همچنین بچه ‌ها می ‌توانند در تالاب مصنوعی آن بازی کنند و از استخر و ماساژ و باشگاه پارک آبی تایلند بانکوک نهایت استفاده را ببرید.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۴. پارک آبی تالاب فانتزیا | Fantasia Lagoon Park

تالاب فانتزیا که بر روی پشت ‌بام The Mall Bangkae قرار دارد به عنوان ارزان ‌ترین پارک آبی خانوادگی تایلند معرفی می‌ شود که از استخر های بزرگ و سرسره‌ های متوسط برخوردار است.

هرکدام از مناطق این پارک دارای ویژگی‌ های آب‌ و هوایی جداگانه ‌ای هستند و تفریحاتی چون رودخانه تنبل، نمایش‌ های جادویی، بالون سواری و بازی‌ های مختلفی را دارا است، همچنین بچه ‌ها می توانند با و فواره‌ های فانتزی سرگرم شوند، اما اگر به‌ دنبال هیجان هستید می ‌توانید از اقیانوس اسرارآمیز و جنگل جادویی نهایت لذت را ببرید.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۳. پارک آبی اسپلش جانگل پوکت | Splash Jungle Park

پارک آبی تایلند پوکت دارای ۱۲ وسایل سواری و امکانات گسترده و اجاره سالن و اتاق رختکن می ‌باشد که شما می ‌توانید قبل ‌از فرود آمدن در استخر از حلقه ویزارد و سرسره‌ های تمام بدن و چندین پیچ و مارپیچ دیگر عبور کنید.

اگر با بچه‌ هایتان به داخل لوله می‌ روید می ‌توانید از قایق سواری خانوادگی بر روی استخر موج نهایت لذت را ببرید و جاذبه ‌های دیگری چون بوم ‌رنگ، پارکینگ اسپری، رودخانه و … در اختیار شما قرار می‌ گیرد.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۲. پارک هوآ هین | Vana Nava Hua Hin Water Jungle

هوا هین یکی از پارک های آبی خانوادگی تایلند می باشد که دارای ماجراجویی‌ های بسیاری درون یک جنگل است. به عنوان مثال شما می ‌توانید از مسیرهای موانعی چون کورس آبی، رشته طناب، سنگ ‌نوردی از دیوار و مسیر چانگ سرف لذت ببرید. اگر با خانواده خود راهی این پارک می شوید جاذبه های دیگری مثل قلعه‌ باران، ساحل نارگیل، آبشار وانا ناوا، سرزمین عجایب و … برای شما گزینه مناسبی می‌ باشد.

بهترین پارک ابی تایلند,بهترین پارک‌ آبی تایلند,پارک آبی در تایلند

۱. پارک آبی کارتون نتورک آمازون | Cartoon Network Amazone

پارک آبی کارتون نتورک آمازون دارای طلسم‌ های با تم دیزنی است که یک منطقه تفریحی بسیار پیشرفته در تایلند به ‌شمار می ‌رود و فوت کورت های مختلفی را همراه با نمایش پیش روی گردشگران قرار می‌ دهد.

در این پارک می ‌توانید از مناطق مجزایی برای فرزندان خود استفاده کنید که پر از شخصیت ‌های مثل Powerpuff Girls وben10 می‌ باشد، از طرفی ۲ ویژگی موج ساز را برای خلق موج ‌های مصنوعی در داخل استخر راه اندازی کرده اند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا