گردشگری

10 تا از بهترین تورهای خارجی نوروز

افزایش بازدید در گوگل

بهترین تورهای گردشگری در نوروز

از میان تورهای خارجی نوروز می توان تور نوروزی تایلند، تور نوروزی گرجستان، تور نوروزی پاریس، تور نوروزی مسکو و … را نام برد.

بعد از روزها کار و مشغله ذهنی زمانی‌ که تعطیلات نوروز فرا می‌ رسد بسیاری از مردم فرصت مناسبی را در نظر می ‌گیرند تا بتوانند به مقصد مناسبی سفر کنند و خستگی و فشار و استرس کار را از خود دور نمایند. یک سفر عالی می ‌تواند خاطرات لذت‌ بخشی را در ذهن شما برجای بگذارد. به همین علت در ادامه قصد داریم بهترین تورهای خارجی نوروزی را به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت های تور لحظه آخری برای خرید تور خارجی لیست شده است

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۱۰. تور نوروزی پاریس

افراد کمی پیدا می‌ شوند که زیبایی‌ های وصف‌ ناپذیر پاریس را نشنیده باشد. بهار در این کشور زیبایی خود را به رخ تمامی افراد می‌ کشاند بنابراین اگر شما هم رویای قدم زدن در خیابان های شانزه لیزه، عکس گرفتن کنار برج ایفل و بازدید از موزه لوور فرانسه را در ذهن دارید می توانید تورهای خارجی نوروزی فرانسه را برای خود تهیه کنید.

تورهای گردشگری در نوروز,تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز

۹. تور نوروزی تایلند

شهرهای بی‌ نظیری در کشور تایلند وجود دارد که هرکدام از جاذبه‌ های گردشگری بسیار زیادی برخوردارند و هر فردی با توجه به آن ها ترغیب می ‌شود که تعطیلات خود را در این کشور به سر ببرد، همچنین باید بگوییم که هر ساله مسافران زیادی تایلند را به‌ عنوان مقصد مسافرت های خود در تعطیلات عید نوروز انتخاب می‌ کنند در واقع انتخاب تورهای گردشگری در نوروز تایلند را می توانید به شهر زیبای پوکت و تفریح در سواحل دریایی فصل بهار اختصاص دهید.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۸. تور نوروزی ترکیه

کشورهای مختلف برای مقصد تعطیلات عید نوروز ایرانیان وجود دارد که از میان آن‌ ها می‌ توان ترکیه را نام برد، چرا که فاصله کمی با کشور ایران دارد و به‌ راحتی می‌ توانید از مناطق مشهور توریستی آن دیدن کنید، علاوه‌ بر این باید بگوییم که ترکیه به‌ عنوان یکی از محبوب ‌ترین کشورهای خارجی برای سفر ایرانیان معرفی می‌ شود که استانبول از شهرهای توریستی مشهور آن می‌ باشد و با تور نوروز خارجی می توانید به شهرهایی چون استانبول، آنتالیا و وان سفر کنید و از مناظر زیبای آن نهایت لذت را ببرید.

استانبول به عنوان پایتخت ترکیه از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است، چرا که در ایام نوروز جشنواره ها و برنامه های مختلفی در آن جا برگذار می شود و بسیاری از تورهای گردشگری شرکت در فستیوال ها را برای گردشکران در نظر می گیرند.

آنتالیا یکی از شهرهای دیدنی ترکیه است که در کنار دریا واقع شده و از آن به‌ عنوان شهر ساحلی یاد می ‌شود، در واقع شما با انتخاب تور گردشگری آنتالیا می‌ توانید با تفریحات جذاب و لذت ‌بخشی رو به‌ رو شوید که ازجمله آن ها تفریحات آبی می‌ باشد.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۷. تور نوروزی لندن

لندن یکی از زیباترین کشورهایی است که می‌ توانید برای سفرهای نوروزی خود آن را مدنظر قرار دهید. با تهیه تورهای خارجی در نوروز لندن می تواند از پایتخت انگلستان مهد هنر و فرهنگ بازدید کنید. جاذبه های بسیاری چون کاخ های سلطنتی، موزه، کلیسا، سواحل و .‌‌.. در این کشور قرار دارد که به محض ورود شاهد  زیبایی آن ها خواهید بود.

با تهیه تور گردشگری در نوروز دیگر نگران پیدا کردن کحلی برای اقامت، بیمه و اخذ ویزا نخواهید بود. هنگام سفر نوروزی به این کشور می‌ توانید در جشن روز سنت پاتریک هم شرکت کنید که آن را به‌ عنوان هفته نوشیدنی ‌های محلی معرفی می کنند.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۶. تور نوروزی دبی

یکی از پیشرفته ترین و لوکس ترین کشورهای دنیا امارات می ‌باشد که شهر زیبای دبی را درون خود جای داده است بنابراین اگر شما هم اهل گشت ‌و گذار و خرید از بازارهای لوکس هستید دبی می‌ تواند بهترین گزینه برای مقصد خارجی شما باشد و هنگام رفتن به این کشور با رزرو تور گردشگری نیازی یه نگرانی برای پیدا کردن جاذبه های آن نیستید.

همچنین باید بگوییم که در فصل بهار این کشور نسبت ‌به کشورهای دیگر گرمای بیشتری دارد و همین موضوع باعث می ‌شود که بتوانید نهایت لذت از تفریحات ساحلی و آبی ببرید، همچنین جشنواره‌ هایی هنگام عید نوروز در دبی وجود دارد که می ‌توانید خریدهای مناسبی را در آن‌ جا انجام دهید.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۵. تور نوروزی گرجستان

تور گردشگری عید نوروز مناسب ایرانیان کشور گرجستان می ‌باشد که علاوه‌ بر طبیعت عجیب‌ و غریبی که دارد از جاذبه‌ های ویژه‌ای هم برخوردار است. از طرفی می توان گفت در کشور گرجستان قاره اروپا و آسیا باهم تلاقی دارند که بر اساس آن نمی توان گفت این کشور کاملاً اروپایی یا آسیایی است.

شهر تفلیس در گرجستان شهری رنگارنگ و پر از جاذبه های گردشگری است که برای ایران مقصدی کاملا اقتصادی است و با رزرو تور گردشگری تفلیس می توانید از تمامی جاذبه های دیدن کنید و سوغاتی های خود را با قیمتی مناسب بخرید.  از جاذبه های تفلیس می توان قلعه ناریکالا، پارک آبی تفلیس، سد ژینوالی، معبد سامتاورو، پل صلح تفلیس و … را نام برد.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۴. تور نوروزی جزایر مالدیو

جزایر مالدیو و یکی از لوکس‌ ترین و پرهزینه‌ ترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات نوروز به شمار می‌ رود که جاذبه‌ های بسیار بی‌ نظیری را درون خود جای داده که از میان آن‌ ها می‌دتوان به بازار بزرگ ماهی مال، موزه ملی مالدیو، مسجد جامع ماله، جزیره باتالار، خانه وال مالدیو و …  اشاره کرد.

رفتن به مالدیو و می ‌توانید هتل‌ های لوکس و گران‌ قیمت آن را برای اقامت خود انتخاب کنید، اما اگر قصد ندارید هزینه نداری انجام دهید بهتر است به فکر پیدا کردن تورهای مناسب برای رفتن به مالدیو باشید تا بتوانید تمامی جزایر این منطقه را مشاهده کنید. یکی از مزایایی که سفر با تور به مالدیو دارد این است که دیگر نیازی به تهیه ویزا ندارید، همچنین با انتخاب تورهای خارجی نوروز دغدغه ای برای پیدا کردن جاذبه های مالدیو ندارید.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۳. تور نوروزی قبرس

قبرس با توجه به نزدیکی که به ایران دارد یکی از مقاصد گردشگری نوروز به شمار می رود که جاذبه های متفاوتی را درون خود جای داده است. زمان خرید تور نوروز خارجی می توانید قبرس را که یکی از جزایر دریای مدیترانه می باشد انتخاب کنید.

با تور قبرس می توانید به بازدید از جاذبه هایی چون ساحل لاکپشت، قلعه کانتارا، کلیسای جامع سنت نیکلاس، ساحل گلپساید و … دیدن نمایید. همچنین هتل های مختلفی هم رزرو می شود که می توانید با انتخاب تور مورد نظر خود یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنید.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۲. تور نوروزی مسکو

تور مسکو یکی از هیجان انگیزترین تورهای نوروزی برای ایرانیان به شمار می رود که کاخ های بسیاری را در طول تاریخ درون خود جای داده است. بسیاری از مسافران با تهیه تور گردشگری از خدماتی چون ویزا، بلیط زفت و برگشت و محل اقامت بهره مند می شوند. با خرید تور گردشگری مسکو می توانید به بازدید از موزه های آن بپردازید و از بناهای تاریخی بازدید کنید.

تورهای خارجی در نوروز,تورهای خارجی نوروز,تورهای خارجی نوروزی

۱. تور نوروزی ویتنام

با تور نوروز ویتنام می توانید به بازدید از جاذبه ها و زیبایی ویتنام بپردازید. این کشور یا توجه به قدمتی که دارد آثار زیادی برای بازدید پیش روی گردشگران قرار می دهد.

از جاذبه های ویتنام می توان برگذاری فستیوال های شاد ان را معرفی کرد که خاطرات لذت بخشی را برای شما به ثبت می رسانند‌ و با توجه به این که بیشتر مردم بودایی هستند معابد زیادی دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا