راهنمای سفر به دبی و اماراتفرهنگ و هنر

10 تا از بهترین سوغاتی های دبی

افزایش بازدید در گوگل

سوغات معروف دبی کدامند؟

امروزه دبی از آن دسته شهرهای محبوبی است که تقریبا همه ما بارها اسمش را شنیده ایم و از تکنولوژی ها و پیشرفت های سریعش در تمامی عرصه ها به خوبی آگاهیم.

همه این جذابیت ها در کنار دیدنی های فوق العاده این شهر باعث شده است تا هرساله توریست ها و گردشگران زیادی به آن سفر کنند و از این رو یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا به شمار می رود که امکانات شگفت انگیزی نیز دارد.

اگر شما هم از در فکر سفر به دبی هستید احتمالا یکی از دغدغه های تان تهیه سوغاتی های مناسبی است که بتوانید خاطره سفرتان را به خوبی ثبت کنید و یا با هدیه دادن به دیگران، آن ها را نیز در این خاطره خوش تان شریک کنید.

پیش از هر چیز باید بدانید که دبی هم سوغاتی ها و محصولات ویژه ای دارد که می توانید به راحتی آن ها را تهیه کنید، اما اگر در مورد آن ها اطلاعات زیادی ندارید، پس با Bestfarsi همراه باشید تا شما را با ۱۰ تا از بهترین سوغاتی های دبی آشنا کنیم.

در مطالب پیش بهترین سایت فروش سوغاتی را به شما معرفی کرده ایم.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۱۰. عطر های عربی | Arabic perfumes

معمولا عطرها یکی از شیک ترین سوغاتی هایی به شمار می روند که می توانید تهیه کنید و با استفاده از آن ها در همه حال بو و خاطره ای از سفرتان را به همراه خواهید داشت.

از خاص ترین رایحه های عطر می توانیم به عطرهای عربی اشاره کنیم که بوی خاص و نت های قوی شان از اصلی ترین ویژگی های شان به شمار می رود.

در دبی عطرهای فوق العاده ای تولید می شود که در میان رایحه و نت های قوی شان، می توانید شکوه سلطنت این شهر را به خوبی احساس کنید و از این رو از بهترین سوغات دبی به شمار می روند که کمتر جایی مانندش را پیدا خواهید کرد.

پس اگر شما هم به عطر و ادکلن های عربی و شهر دبی علاقه دارید می توانید به راحتی از فروشگاه های مختلفی آن ها را تهیه کنید و یا با سر زدن به بازار عطر دبی، بهترین و اصل ترین انواع شان را پیدا کنید.

بهترین سوغاتی های دبی,سوغات شهر دبی,سوغات معروف دبی

۹. شکلات با طعم شیر شتر | Camel Milk Chocolate

قطعا در دبی محصولات مختلفی پیدا خواهید کرد که می توانید برای سوغاتی انتخاب کنید، اما شکلات های خوشمزه این شهر از مواردی هستند که به راحتی نمی توانید از آن ها بگذرید.

شکلات های معروف دبی به جای شیر معمولی، از شیر شتر که بسیار مقوی و پر خاصیت است تهیه می شود و همین امر باعث شده است تا این شکلات ها طعم بسیار فوق العاده ای داشته باشند که از خرید شان ابدا پشیمان نخواهید شد.

شکلات های این دسته معمولا قیمت های متفاوتی دارند و شما می توانید به راحتی انواع این سوغات شهر دبی را در فروشگاه های این شهر پیدا کنید.

عطر سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی

۸. عود | Oud

همانطور که گفتیم دبی با رایحه ها و عطرهای قوی اش شناخته می شود، بنابراین اصلا تعجبی ندارد که عود و بخور یکی از بهترین سوغاتی های دبی به شمار رود.

عودهای دبی رایحه های متفاوتی دارند اما در تمامی آن ها می توانید عطرهای قوی به سبک اماراتی را حس کنید و اگر قصد دارید که این محصولات را به عنوان سوغاتی های شیک انتخاب کنید، می توانید بهترین انواعش را در بازار ادویه دبی پیدا کنید.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۷. خرمای بتیل | Bateel

خرما هم یکی دیگر از سوغات معروف دبی می باشد که به طور کلی در کشورهای عربی حسابی طرفدار دارد و به راحتی می توان بهترین نوعش را در این مناطق پیدا کرد.

یکی از تفاوت های اصلی در خرما های بتیل که آن را از سایرین خاص می کند این است که با مغز بادوم پر شده اند و و علاوه بر آن روکش های شکلاتی شان هوش از سرتان خواهد برد. بنابراین اگر قصد دارید که از شهر دبی سوغاتی خوشمزه و شیرینی تهیه کنید، از این خرماهای فوق العاده اصلا غافل نشوید.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۶. مجسمه برج خلیفه | Statue of Burj Khalifa

همه ما دبی را پیش از هر چیز دیگری با برج خلیفه معروفش می شناسیم. برج خلیفه با نمای بیرونی ش که از شیشه ساخته شده، یکی از باشکوه ترین ساختمان های دبی و همینطور جهان شناخته می شود که انواعی از فضاهای جذاب و مختلف را در خودش جای داده است.

حال تصور کنید داشتن نماد کوچکی از این برج مجلل چقدر می تواند خاص و به یاد ماندنی باشد! بنابراین اگر به دنبال پیدا کردن سوغاتی های یونیک هستید، مجسمه برج خلیفه انتخاب فوق العاده ای است که خاطره سفرتان را به خوبی ثبت خواهد کرد.

این مجسمه ها را می توانید به شکل چراغ خواب و یا حتی جا سوییچی هم پیدا کنید و به راحتی در اکثر فروشگاه های دبی پیدا می شوند.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۵. لباس هایی با طرح و رنگ دبی | I Love Dubai Clothes

قطعا شهری مانند دبی که در کنار محصولات فوق العاده اش تاجران بسیاری نیز دارد، در زمینه پارچه و لباس هم حرف های زیادی برای زدن دارد و شما می توانید مرغوب ترین جنس ها و برندهای مربوطه را به راحتی در این شهر پیدا کنید.

یکی از سوغاتی های بامزه و محبوب در دبی تیشرت هایی هستند که با نوشته “I Love Dubai” طراحی شده اند و به خوبی می توانند علاقه شما به این شهر و سفر به آن را نشان دهند.

این تیشرت ها که از بهترین سوغات دبی بشمار می رود قیمت های مناسبی دارند و به راحتی می توانید در بسیاری از فروشگاه های سطح شهر پیدایشان کنید.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۴. خنجر | Dagger

شاید برای تان عجیب و غیرطبیعی باشد که بشنوید خنجر هم می تواند یک سوغاتی مناسب باشد، اما بدون شک خنجرهایی که در دبی تولید می شنود به اندازه ای خاص هستند که بتوانید روی آن ها به عنوان یادگاری یا هدیه حساب کنید.

این خنجرها با هنر و کنده کاری های ظریف و زیبایی طراحی شده اند که قطعا شبیه شان را پیدا نخواهید کرد و می توانند به عنوان یک وسیله تزئینی، یکی از بهترین و خاص ترین انتخاب های ممکن باشند.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۳. لوازم الکترونیکی | Electronics

دبی از آن دسته مقاصدی است که بسیاری از مسافران به عشق تهیه و خریدن لوازم الکترونیکی به آن سفر می کنند، زیرا در دبی قیمت بسیار مناسب و معقولی دارند و خرید شان بسیار به صرفه خواهد بود.

بنابراین می توانیم بگوییم که لوازم الکترونیکی یکی از سوغاتی های محبوب و جذاب در دبی به شمار می روند که با توجه به قیمت های این روزها می توانند از بهترین انتخاب های ممکن باشند.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۲. شال های پشمینه | Pashmina

دبی در زمینه ابریشم و پشمینه های مصنوعی هم دارای محصولات فوق العاده مرغوبی است که از همان ابتدا چشم بسیاری از مسافران را خواهد گرفت.

شال های پشمی به عنوان یکی از محبوب ترین سوغاتی ها در دبی به شمار می روند که می توانید آن ها را در رنگ های متفاوت و انواعی از طرح های جذاب پیدا کنید.

خاستگاه این شال ها به اعراب قدیم و هنر بی نظیر آن ها در بافندگی مربوط می شود که پس از گذشت سال ها هنوز هم به قوت خودش باقی مانده است و محبوبیت دارد.

بهترین سوغاتی دبی,بهترین سوغات دبی,بهترین سوغاتی دبی

۱. قلیان های عربی | Arabic Hookahs

قلیان های شیشه ای با طرح ها و رنگ های جذاب شان که در گویش عربی به نام “شیشا” شناخته می شوند، یکی از زیباترین و خاص ترین سوغاتی های این شهر به شمار می روند که برای بسیاری از توریست های خارجی تازگی و جذابیت خاصی دارد.

شما می توانید این قلیان ها را از فروشگاه های متفاوتی تهیه کنید اما باید بدانید که حمل کردن آن ها کار بسیار حساسی است که نیازمند دقت و مراقبت بالاست، زیرا در غیر اینصورت امکان شکستن یا آسیب دیدن آن ها وجود دارد.

در نهایت امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید. ممنون از همراهی شما.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا