بیوگرافی

زندگینامه بهرام رادان بازیگر خوش چهره ایرانی

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی بهرام رادان (زندگینامه هنرمندان)

بهرام رادان کیست؟ بهرام رادان یکی از بازیگرهای مطرح سینمای ایران است که در ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمده است. بهرام رادان در رشته های بازیگری، خوانندگی و همینطور تهیه کنندگی موسیقی فعالیت می کند. او با بازی فوق العاده خود توانست در مدت زمان کمی به شهرت برسد و کار با کارگردان بزرگی را در کارنامه فعالیت خود داشته باشد. در این مقاله میخواهیم به زندگی نامه بهرام رادان این سوپر استار ایرانی بپردازیم.

عکس بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان بازیگر

دوران نوجوانی بهرام رادان

پدر بهرام رادان اصالتی اصفهانی دارد و بازنشته و مادرش به خانه داری مشغول می باشد. رادان یک خواهر و برادر دارد که هر دو از وی بزرگتر هستند. بهرام از سال ۱۳۷۸ با شرکت در کلاس های آموزشگاه هیوا مسیر خود به سمت بازیگری را شروع کرد. برای شما جالب است بدانید که این بازیگر خوش چهره و جذاب سینمای ایران در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده است.

زندگی نامه بهرام رادان,زندگی نامه ی بهرام رادان,زندگینامه بهرام رادان

بهرام رادان در سال ۱۳۷۸ کلاس های بازیگری خود را شروع کرد، وی در همان سال اولین تجربه بازی را بدست آورد و در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس مقابل دوربین ظاهر شد. می توان گفت رادان استعدادی فوق العاده در بازیگری دارد زیرا با تلاش های خود توانست در چهارمین فیلم خود نامزد انتخاب بهترین بازیگر مرد شود! اتفاقی عجیب در سینمای ایران!

زندگینامه بهرام رادان بازیگر,بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان

رادان تا به حال برای دو بازی خود موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است. فیلم های که رادان در آن ها درخشید و سیمرغ کسب کرد سنتوری و شمعی در باد نام دارند. به راستی بازی فوق العاده او در نقش علی سنتوری هیچگاه از خاطره دوستداران سینما پاک نخواهد شد.

رادان در فیلم های زیادی بازی کرده است، فیلم هایی چون؛ آتش بس ۲، پل چوبی و عصر یخبندان با بازی رادان مورد توجه و فروش بسیاری قرار گرفته اند. به این نکته توجه کنید که سبک بازی رادان کاملا خاص و ویژه خودش است. او در همان حال که می تواند نقش یک آدم خونسرد و درونگرا را بازی کند توانایی این را دارد تا با طنز نهفته در شخصیتش بیننده را برای ساعاتی بخنداند. اوج این اتفاق را در فیلم آتش بس ۲ می توان دید همان جایی که خسرو با کارهایش تماشاگر را به خنده ای عمیق دعوت می کند.

بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان بازیگر

رادان در زندگی هنری و حرفه ای خود همواره به این موضوع توجه خاص داشته که از حاشیه به دور باشد. می توان با قطعیت گفت که تا به حال در جنجال های سینما حضور نداشته است. شاید همین موضوع علت اصلی حفظ جایگاه او باشد. وی همواره در طول فعالیت حرفه ای خود در تلاش بوده تا جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر کاملا حرفه ای حفظ کند.

همچنین رادان علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند، او آلبومی به نام روی دیگر را منتشر کرده است که خوانندگی آلبوم را خود بر عهده داشته است. رادان به دلیل آن که چهره و استایل جذابی دارد در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کند، اولین برندی که وی به عنوان مدلینگ تبلیغ آن را بر عهده داشت ال جی بود.

بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان بازیگر

حمل مشعل بازی های المپیک

در المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ سامسونگ اسپانسر بازی ها بود. این برند مشهور از بهرام رادان درخواست کرد که مشعل بازی را حمل کند، رادان این درخواست را قبول کرد و در اظهار نظری جالب گفت که تجربه ای عالی و حسی خوب از انجام این کار به دست آورده است.

بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان بازیگر

زندگی خصوصی بهرام رادان

غذای مورد علاقه رادان قرمه سبزی است، البته قرمه سبزی که در آن لوبیا نباشد. وی علاقه زیادی به موسیقی دارد اما اعتقاد دارد که موسیقی و فیلم نباید فضایی غم آلود داشته باشد به همین دلیل برای گوش دادن موسیقی سنتی را انتخاب نمی کند زیرا عقیده دارد حزن و غم در آن جاری است.

بهرام رادان علاوه بر شغل بازیگری و خوانندگی و تهیه کنندگی موسیقی شغلی دیگر هم دارد، او به عنوان سهام دارد یکی از شعبه های کافه های زنجیره ای ویونا فعالیت می کند. نکته قابل توجه این است که در کافه وی سیگار کشیدن ممنوع است.

بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان,بیوگرافی بهرام رادان بازیگر

لیست جوایز دریافتی بهرام رادان

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم لاداخ ۲۰۱۲ برای فیلم آدمکش
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از ۲۵مین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۵ برای فیلم سنتوری
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از ۲۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای فیلم شمعی در باد
برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد ۱۳۸۳ برای فیلم گاوخونی

شبکه اجتماعی
Bahram Radan InstagramBahram Radan TwitterBahram Radan ImdbBahram Radan Facebook

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا