بیوگرافی

زندگینامه دنیس سوارز

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی دنیس سوارز (زندگینامه ورزشکاران)

“دنیس سوارز فرناندز” یکی از معروف ترین فوتبالیست های اسپانیایی است که مدت طولانی جزوی از ترکیب اصلی تیم بارسلونا بوده است.

سوارز با قد ۱۷۸ سانتی متری اش در پست هافبک بازی کرده و از بازیکنانی است که همیشه از پای راستش استفاده می کند. این نابغه فوتبال اکنون با شماره پیراهن ۶ برای تیم سلتاویگو بازی می کند.

ما قصد داریم تا در این مطلب به زندگینامه دنیس سوارز، فوتبالیست سرشناس اسپانیایی بپردازیم.

عکس دنیس سوارز

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

دنیس سوارز کیست؟ همانطور که گفته شد؛ دنیس سوارز یکی از بازیکنان بسیار محبوب اسپانیایی است که با لقب “فیلیپو” نیز شناخته می شود.

علاقه زیاد به او به فوتبال باعث شد تا زمانی که تنها ۳ سال داشت فوتبال را شروع کند. اولین تجربه او از حضور در یک تیم، با پیوستن به تیم فوتبال صنعتی Porrino رقم خورد.

استعداد سوارز از همان ابتدا توجهات زیادی را به خودش جلب کرد و زمانی که در این تیم بازی می کرد با عنوان بهترین بازیکن در رده سنی خودش شناخته می شد.

این هافبک اسپانیایی در ادامه فعالیت هایش توانست در سال ۲۰۰۹ به تیم سلتاویگو ملحق شود و راهش را جدی تر از پیش دنبال کند.

عکس دنیس سوارز,بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام

منچستر سیتی که تا آن زمان به دنبال آینده دار ترین بازیکنان اروپایی بود، متوجه استعداد دنیس سوارز شد و در نهایت موفق شد تا در ۲۳ می سال ۲۰۱۱ با او قرارداد ببندد.

سوارز در سال های فعالیتش افتخارات زیادی کسب کرده است که دستیابی به آن ها آرزوی هر بازیکنی است.

او در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازیکن جوان منچستر سیتی شناخته شد و جایزه ای که با رای هوادارانش انتخاب شده بود را از آن خودش کرد.

دنیس سوارز آنقدر به حرفه اش علاقه دارد که همیشه اظهار داشته که هیچ چیزی جز فوتبال بازی کردن نمی تواند او را راضی کند.

دوران کودکی دنیس سوارز

در زندگینامه دنیس سوارز آمده است که: دنیس سوارز متولد ۶ ژانویه ۱۹۹۴ می باشد و در سالسداد کاسلاس در کشور اسپانیا به دنیا آمده است.

خانواده دنیس جزو اقشار متوسط جامعه محسوب می شده اند. مادر او یک آرایشگر ماهر و پدرش هم تاجر می باشد.

دنیس تنها فرزند خانواده نیست و همراه با خواهرش بزرگ شده است. خانواده او از گروه قومی گالیسی اسپانیا به شمار می روند که این گروه بیشترین مرز واقع در شمال پرتغال را پوشش داده اند.

علاقه دنیس به فوتبال از همان دوران کودکی اش نمایان شد، به طوری که او هرچیزی را به توپ بازی اش تبدیل کرده و ساعت ها با ضربه زدن به آن ها مشغول می شد.

او با بازی هایش دردسرهای زیادی درست می کرد و بارها باعث شکسته شدن لوسترها و گلدان های آرایشگاه مادرش شده بود.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

در ادامه دنیس برای آنکه بتواند فعالیت هایش را جدی تر دنبال کند، برای ملحق شدن به یک باشگاه آکادمی همراه مادرش عازم سفر شد. پس از گذشت سال ها او توانست بالاخره روی پاهای خودش بایستد و بدون کمک مادرش در عرصه فوتبال پیشرفت های زیادی کسب کند.

زمانی که منچستر سیتی در پی بازسازی تیم ارشد و جوانش بود، به دنبال بازیکنان آینده دار و با استعداد اروپایی می گشت و استعداد سوارز در این زمینه توسط باشگاه اسکات در اسپانیا کشف شد. دنیس در آن زمان یکی از بهترین بازیکنان در تیم سلتاویگو به شمار می رفت.

سوارز برای ادامه مسیرش از اسپانیا به انگلستان رفت و تنها زمانی که ۱۷ سال داشت در انگلستان تحت آموزش قرارگرفت.

او در سال ۲۰۱۲ چنان خوش درخشید که توانست جایزه جوانان سال را به خودش اختصاص دهد و شهرت زیادی کسب کند. پیشرفت های سوارز در این سال با مسابقات قهرمانی اروپا به اوج خودش رسید و او به سرعت به یکی محبوب ترین بازیکنان جهانی تبدیل شد.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

زندگی حرفه ای دنیس سوارز

اولین فعالیت های حرفه ای سوارز در عرصه فوتبال، بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در تیم سلتا ویگو رقم خورد.

او دو سال پس از آغاز فعالیت هایش، در سال ۲۰۱۱ در حالی با منچستر سیتی قرارداد بست که مطمئن بود به راحتی می تواند در تیم اول بازی کند.

اما او پس از مدتی به تیم جوانان منتقل شده و در آن جا هم به طرز عجیبی بازی هایش را یکی پس از دیگری از دست می داد.

دنیس درحالیکه ۲ سال از زندگی اش در این حرفه گذشته بود تصمیم گرفت تا بالاخره با مدیر باشگاه صحبت کند. او از شرایطش اعلام نارضایتی کرده و قصد داشت که با اولین هواپیما به محل زندگی اش بازگردد.

در همین زمان بود که تیم بارسلونا B تصمیم گرفت تا سوارز را جذب کند. در نتیجه سوارز در ۲۲ آگوست ۲۰۱۳ برای ادامه مسیر مورد علاقه اش راهی بارسلونا شد.

او در لیگ دست دوم اسپانیا (لیگ آدلانته) در فصل ۲۰۱۳- ۲۰۱۴ بازی های زیادی انجام داد و در سال ۲۰۱۴ نیز توسط باشگاه سویا قرض گرفته شد.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

اولین بازی دنیس برای باشگاه سویا در ورزشگاه کاردیف سیتی و در سوپر کاپ اروپا انجام شد.

در ۲۹ آگوست ۲۰۱۵، باشگاه بارسلونا طی قراردادی سوارز را به ویارئال فروخت، اما طبق بندهای اعمال شده در قرارداد، بارسلونا می توانست سوارز را بدون مشکلی بازخرید کند.

در همین زمان بود که سوارز با عنوان بهترین هافبک جوان لالیگا شناخته شد و در نتیجه این موفقیت، در سال ۲۰۱۶ بارسلونا تصمیم گرفت تا دوباره سوارز را به تیمش جذب کند.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

در ۴ جولای ۲۰۱۶ بازگشت سوارز به بارسلونا به طور رسمی اعلام شد و او در ازای قرارداد ۳.۵ میلیون یورویی اش به مدت ۴ فصل به خدمت گرفته شد.

پیروزی او و هم تیمی هایش در لیگ اروپا باعث شد که بارسلونا این ستاره فوتبال را همچنان در تیمش نگه داشته و او را از دست ندهد.

سوارز با شماره پیراهن ۶ در بارسلونا بازی می کند. او در بازی مقابل رئال سوسیداد و برد ۵ بر ۲ به نفع تیمش حضور داشت و به علت هماهنگی بی نظیرش با مسی توانست ۲ گل به ثمر برساند. او بعد از این بازی اظهار داشت که با مسی رابطه ویژه ای دارد.

هافبک جوان بارسلونا در این باره توضیح داد که: “ارتباط من با مسی بسیار خاص و منحصر به فرد است. من در کنار او اوقات خوشی دارم و زمانی که با او هستم بهتر تصمیم می گیرم.

بازی ما در مقابل سوسیداد حس بسیار خوبی برای من داشت و فکر می کنم که از همان ابتدای بازی فشار مناسبی روی آن ها وارد کردیم و بازی را به دست گرفتیم. پس از گل اول فضا باز شد و ما هم در بازی جلو کشیدیم.”

آخرین بازی سوارز در بارسلونا به بازی مقابل تیم لوانته بر می گردد که پیروزی با نتیجه ۳ بر ۰ به نفع تیم بارسلونا را در پی داشت.

مصدوم شدن سوارز در فصل جاری باعث شد که نتواند به ترکیب بارسلونا برسد و در نتیجه تصمیم گرفت تا از آن ها جدا شود.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

اخیرا از سمت باشگاه های بزرگی مانند ناپولی و میلان پیشنهادات جذابی به سوارز داده شده است، اما به نظر می رسد که او علاقه دارد به آرسنال بپیوندد.

سرمربی این تیم به سوارز وعده داده است که از همان ابتدا به عنوان ترکیب ثابت در میدان بازی خواهد کرد.

طبق صحبت های دنیس با سران بارسلونا او قرار است در زمستان تنها راهی آرسنال شود، اما به نظر می رسد که آن ها فقط می توانند سوارز را به صورت قرضی جذب کنند.

در کنار این مورد پیشنهادات اقتصادی تری نیز مطرح شده است که بارسلونا ترجیح می دهد دنیس سوارز به آن ها پاسخ مثبت دهد. با تمام این مسائل احتمال حضور این ستاره فوتبال اسپانیایی در کالیچو بالا می باشد.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

زندگی شخصی دنیس سوارز

سوارز مدت ها با ساندرا مونتوتا رابطه نزدیکی داشت، تا جایی که این ارتباط به تولد اولین فرزند آن ها به نام لوکاس انجامید.

اما متاسفانه این دو پس از چندسال رابطه طولانی از یکدیگر جدا شدند. سوارز پس از جدایی اش با دختر جوانی به نام نادیا آویلز آشنا شد که به نظر می رسد رابطه خوب و پایداری با یکدیگر دارند.

بیوگرافی دنیس سوارز,دنیس سوارز اینستاگرام,زندگینامه دنیس سوارز

افتخارات و عناوین ورزشی دنیس سوارز

  • بهترین هافبک جوان لالیگا (در فصل ۲۰۱۵_۲۰۱۶)
  • پیروزی در لیگ اروپا
  • بازی در تیم ملی زیر ۱۷ سال اسپانیا (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱). او در ۸ بازی ۲ گل به ثمر رسانده است.
  • بازی در در تیم ملی زیر ۱۸ سال اسپانیا (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲). او در ۲ بازی ۱ گل به ثمر رسانده است.
  • بازی در تیم ملی زیر ۱۹ سال اسپانیا (۲۰۱۲ و ۲۰۱۳). او در ۸ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.
  • بازی در تیم ملی زیر ۲۰ سال اسپانیا (۲۰۱۳). او در ۷ بازی حضور داشته ولی هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
  • بازی در تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا (۲۰۱۴). او در ۹ بازی حضور داشته و هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
  • در سال ۲۰۱۶ در تیم ملی اسپانیا در ۱ بازی حضور داشته و گلی به ثمر نرسانده است.
شبکه اجتماعی
Denis Suarez InstagramDenis Suarez FacebookDenis Suarez Twitter

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا