بیوگرافی

زندگینامه حامد آهنگی بازیگر و کمدین

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی حامد آهنگی (زندگینامه هنرمندان)

حامد آهنگی از مجری و استند آپ های کمدین می باشد که در عرصه بازیگری هم استعداد دارد و در کارگردانی و نویسندگی هم مشغول فعالیت است. آهنگی حرفه‌ خود را از سال ۱۳۸۱ شروع کرد و با اجرایی که در خندوانه به نمایش گذاشت شهرت زیادی را بدست آورد.

این کمدین معروف در گذشته کارهای زیادی را در عرصه طنز انجام داده و در مراسم‌ های مختلف هم حضور پیدا کرده است، به‌ طور کلی با توجه به اجرای برنامه‌ های محبوبی چون شباهنگی توانست به چهره‌ ای بسیار محبوب تبدیل شود. ما قصد داریم در این مطلب به زندگی نامه حامد آهنگی این کمدین محبوب بپردازیم.

عکس حامد آهنگی

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

حامد آهنگی کیست؟ حامد آهنگی دارای دکترای افتخاری رشته بازیگری است که حرفه خود را از بازی در تئاتر شروع کرد. لازم به ذکر است که بگوییم حامد آهنگی زندگی خود را ابتدا با فوتبال شروع کرد و در رده نونهالان هم در باشگاه ملوان بندر انزلی پست مهاجم را در اختیار داشت، اما این رشته را ادامه نداد و بعد از آن در سال دوم راهنمایی استعداد کمدی خود را کشف کرد.

عکس حامد آهنگی,بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی

دوران کودکی حامد آهنگی

در زندگینامه حامد آهنگی آمده‌ است که: حامد آهنگی در ۱۷ تیرماه سال ۱۳۵۸ به ‌دنیا آمده است و شهر بندر انزلی زادگاه وی می ‌باشد. آهنگی در یک خانواده پنج ‌نفره چشم به جهان گشود که اکنون خواهر و مادرش در قید حیات هستند، اما پدر و برادر خود را از دست داده است.

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

زندگی حرفه‌ ای حامد آهنگی

حامد آهنگی از زمان تحصیلات راهنمایی اش به استعداد خود در زمینه بازیگری پی برد. آهنگی در مدرسه و جشن‌ هایی که برای دهه فجر برگزار می شد به عنوان نگهدارنده میکروفون شرکت داشت، اما با توجه به این‌ که اعضای گروه بازی خوبی را انجام نمی دادند به تقلید صدا و خوانندگی می‌ پرداخت تا حواس حاضران را پرت کند، اما در نهایت از ۱۴ سالگی فعالیت هنری خود را با گروه‌ های نمایشی که در بندر انزلی برگزار می شد شروع کرد.

آهنگی با حضور در جشنواره ‌های تئاتر دانش‌ آموزی بندر انزلی جایزه‌ های مختلفی را بدست آورد. در واقع نمایش درامی با کارگردانی محمدعلی انتظاری در تئاتر برگزار شد که وی در آن حضور داشت، با حضور در این نمایش توانست جایزه ای را دریافت کند و همین موضوع باعث شد که جدی تر به استعداد نهفته خود توجه کند.

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

استعداد بی نظیر بازیگری آهنگی باعث شد که مدت کوتاهی در آموزشگاه های بازیگری رشت به تدریس این حرفه بپردازد و تجربه خود را به دوستداران صنعت بازیگری منتقل کند.

از طرفی باید بگوییم که از سال ۱۳۸۰ در کنار کمدین مشهور رضا نظری در جنگ شبانه فعالیت داشت، یک سال بعد همکاری خود را با صدا و سیمای شهر گیلان شروع کرد و از سال ۱۳۸۴ به بعد به‌ عنوان بازیگر به یک گروه نمایشی راه پیدا کرد.

حامد آهنگی علاوه‌ بر بازیگری کار نویسندگی و کارگردانی را انجام می‌ دهد و به کارگردانی و نویسندگی نمایش ‌های مختلفی چون کنکور، ماهواره ۱ و ۲، داماد تصادفی، منشی قلابی، سفر پرماجرا و … پرداخته است.

آهنگی در سریال‌ هایی چون بچه محل، ۶ قهرمان و نصفی و لژیونر به ایفای نقش پرداخت، اما بیشترین شهرت وی در برنامه خندوانه رقم خورد که با اجرای استند آب توانست نظر مردم را به سوی خود جلب کند.

این کمدین مشهور در برنامه دیگری به اسم برترین ‌های شبکه جام جم اجراهایی را انجام داد و در همان برنامه از طرف یکی از خوانندگان به حمید خندان برای اجرای برنامه در جزیره کیش معرفی شد، بنابراین می‌ توان گفت که فعالیت خود را در برنامه شب‌ های کیش از سال ۱۳۸۹ شروع کرد و هر شب در سالن‌ های مختلف برنامه‌ های طنز را اجرا می‌ کرد.

در اولین برنامه شب های کیش تنها ۱۳ نفر حضور پیدا کردند، اما با توجه به این ‌که سی ‌دی‌ های برنامه‌ او پخش شد توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند، البته ناگفته نماند که حامد آهنگی علاوه ‌بر اجرای برنامه در جزیره کیش در شهرهای دیگر ایران اجراهای متنوعی را به نمایش گذاشته است.

حامد آهنگی بعد از این ‌که اجرای برنامه‌ های جزیره کیش را به اتمام رساند در سال ۱۳۹۹ اجرای برنامه شوتبال را در کنار مجری تلویزیون مبینا نصیری عهده‌ دار شد و یک‌ سال بعد از آن‌ هم به ‌عنوان مجری برنامه شب آهنگی در تلویزیون حضور پیدا کرد که مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت.

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

حامد علاوه‌ بر مجریگری و حضور در سریال های خانگی در یک فیلم‌ سینمایی به نام چند میگیری گریه کنی ۲ به ایفای نقش پرداخت. وی در این فیلم نقش روضه ‌خوان مراسم را عهده‌ دار شده که می ‌توان اولین حضور حرفه‌ ای او را در صنعت سینما برشمرد.

جوکر رئالیتی شو که به کارگردانی سید حامد میر فتاحی و احسان علیخانی در تلویزیون اجرا شد از برنامه هایی است که ژانر کمدی و خانوادگی دارد و در این برنامه از چهره‌ های مختلفی دعوت شده تا با هم رقابت کنند که حامد آهنگی هم یکی از شرکت ‌کنندگان برنامه جوکر بود، اما با اجرایی که داشت با انتقادات بسیاری هم مواجه شد.

شب آهنگی از برنامه‌ هایی است که حامد آهنگی کارگردانی آن را انجام داده که هدف از اجرای آن ایجاد سرگرمی و نشاط برای خانواده‌ ها می‌ باشد که در سال ۱۴۰۰ اجرا شد.

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

در این برنامه هنرمندان مختلفی دعوت می‌ شدند و لحظات هیجان‌ انگیزی را برای بینندگان ایجاد می‌ کردند، همچنین با اجرای این برنامه ثابت کرد که علاوه‌ بر استعداد در حرفه بازیگری به‌ عنوان مجری هم می ‌تواند فعالیت کند.

برنامه‌ دیگری که حامد آهنگی در آن حضور دارد مسابقه شب‌ های مافیا می ‌باشد که در نمایش خانگی و با کارگردانی سعید ابوطالب به بینندگان نشان داده می‌ شود و در هر فصل از آن ‌هم ۱۲ شرکت ‌کننده وجود دارد که این شرکت ‌کنندگان را از بین افراد مشهور انتخاب می ‌کنند و حامد آهنگی هم یکی از رقبای این مسابقه تلویزیونی بود که عملکرد بسیار عالی را از خود نشان داد، اما انگلیسی صحبت کردن او با ایرج نوذری حاشیه های مختلفی را ایجاد کرد.

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

زندگی شخصی حامد آهنگی

حامد آهنگی بازیگر و کمدین تلویزیون در سال ۱۳۸۶ با صفورا آغاسی در یکی از اجراهای تئاتر گیلان آشنا شد و آشنایی آن‌ ها منجر به ازدواج گردید. حامد آهنگی و همسرش اولین فرزند خود را بنام آراد در سال ۱۳۹۲ به دنیا آوردند، ناگفته نماند که صفورا آغاسی یکی از هنرپیشه‌ های تئاتر در استان گیلان می‌ باشد.

بیوگرافی حامد آهنگی,زندگی نامه حامد آهنگی,زندگینامه حامد آهنگی

فیلم شناسی حامد آهنگی

فیلم سینمایی

  • چند می‌ گیری گریه کنی ۲ – ۱۳۹۹
  • ایران – ۱۳۹۹

مجموعه تلویزیونی

  • خندوانه – ۱۳۹۵
  • لژیونر – ۱۳۹۶
  • شش قهرمان و نصفی – ۱۳۹۸
  • بچه محل – ۱۳۹۹
  • شوتبال – ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹
  • دورهمی – ۱۴۰۱

رسانه خانگی

  • نیوکمپ ۱۴۰۲
  • جوکر – ۱۴۰۱
  • شام ایرانی – ۱۳۹۹
  • شب‌ های مافیا – ۱۳۹۹
  • ایران ۶۸ – ۱۳۹۹
  • علمی شو – ۱۳۹۹

اجرا

  • شوتبال – ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹
  • شب آهنگی – ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰
  • تی ان تی – ۱۴۰۲
شبکه اجتماعی
Hamed Ahangi Instagram

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا