بیوگرافی

زندگینامه پردیس پورعابدینی بازیگر گناه فرشته

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی پردیس پورعابدینی (زندگینامه هنرمندان)

پردیس پورعابدینی بازیگر جوان سینمای ایران نقش خود را در تلویزیون همراه بازی در مجموعه آقازاده استارت زد و برای آن هو توانست نامزد جایزه حافظ شود و شهرت زیادی را بدست آورد، همچنین هنگام بازی در فیلم غریب که سال ۱۴۰۱ ساخته شد برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

این بازیگر جوان فیلم‌ های مختلفی را در کارنامه خود دارد که با بازی در هر کدام تجربه‌ های کاری بسیاری را بدست آورده است به ‌همین علت ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی زندگی نامه پردیس پورعابدینی این بازیگر جوان بپردازیم.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی,زندگی نامه پردیس پورعابدینی,زندگینامه پردیس پورعابدینی

عکس پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی کیست؟ پردیس پورعابدینی از بازیگران مطرح نمایش خانگی به شمار می ‌رود که کلاس‌ های بازیگری را پشت ‌سر گذاشته و فعالیت عمده‌ وی از تئاتر شروع شد، از طرفی با بازی در یک فیلم کوتاه جلوی دوربین راه پیدا کرد تا زمانی‌ که به ایفای نقش در سریال های خانگی پرداخت.

پورعابدینی برخلاف بازیگران علاقه به فعالیت در فضای مجازی ندارد و طی مصاحبه هایی که انجام شده می گوید قصد ندارد که با فضای مجازی خود را به مردم معرفی کند. از آثار وی می توان فیلم سینمایی بی مادر، غریب، خائن کشی و سریال های آقازاده، گناه فرشته را نام برد، همچنین در تئاتر های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و قصه ظهر جمعه حضور داشته است.

عکس پردیس پورعابدینی,همسر پردیس پورعابدینی,بیوگرافی پردیس پورعابدینی

دوران کودکی پردیس پورعابدینی

در زندگینامه پردیس پورعابدینی آمده‌ است که: پردیس پورعابدینی ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۷۹ در شهر تهران متولد شد و با بازی در فیلم آقازاده و گناه فرشته توانست محبوبیت زیادی را بدست آورد. پورعابدینی در خانواده‌ ای چهار نفره به دنیا آمد و فرزند آخر خانواده می ‌باشد، پدر وی بابک پورعابدینی مهندسی الکترونیک دارد اما هیچ اسمی از مادر او وجود ندارد.

پردیس برای‌ اینکه بتواند به عرصه بازیگری راه پیدا کند از سال ۱۳۹۷ در کلاس‌ های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی ثبت ‌نام کرد و فعالیت خود را هم از تئاتر شروع کرده، اما تنها سریالی که باعث محبوبیت او شد و به‌ عنوان اولین حضور او جلوی تلویزیون به شمار می ‌رفت سریال آقازاده بود.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی,زندگی نامه پردیس پورعابدینی,زندگینامه پردیس پورعابدینی

زندگی حرفه ‌ای پردیس پورعابدینی

همان ‌طورکه گفته شد پردیس پورعابدینی از بازیگرانی است که رویای او در کودکی بازیگری بوده و توانسته است بعد از گذراندن کلاس‌ های بازیگری در چند تئاتر مختلف بازی کند.

در سال ۱۳۹۸ توانست در تئاتر نمایش قصه ظهر جمعه که به کارگردانی نسیم ادبی انجام شد به روی صحنه برود، اما باید بگویم که تا به ‌حال در هیچ‌ یک از سریال‌ های تلویزیونی بازی نکرده است.

بعد از ایفای نقش در تئاتر نمایش ظهر جمعه توانست توجه بهرنگ علوی را به سوی خود جلب کند و این کارگردان با حامد عنقا به مشورت پرداخت تا از پردیس پورعابدینی برای تست گریم و بازی در سریال آقازاده دعوت کند.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی,زندگی نامه پردیس پورعابدینی,زندگینامه پردیس پورعابدینی

پورعابدینی علاوه‌ بر بازی در نمایش خانگی در فیلم‌ های سینمایی چون غریب، بی مادر خائن کشی و غریزه حضور داشت، همچنین توانست به‌ خوبی نقش سمیه بروجردی را در فیلم غریب ایفا کند به‌ نحوی که برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهل و یکمین جشنواره بین ‌المللی فیلم فجر شد.

گناه فرشته یکی از سریال‌ های خانگی او می ‌باشد که کارگردانی آن را حامد عنقا انجام داده و پورعابدینی توانست در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که با هنرمندانی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، مهدی سلطانی و لادن مستوفی همبازی است.

این بازیگر  هنگام بازی در فیلم سینمایی بی ‌مادر با بازیگرانی چون امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی و ا آوا جوهرچی همبازی بود. داستان این فیلم زندگی آرام یک زوج جوان است که با پافشاری یکی از طرفین ناخودآگاه وارد دو راهی و خطرات اخلاقی می شوند.

فیلم سینمایی غریب که به کارگردانی محمد حسین لطیفی بر روی پرده سینما رفت داستان زندگی شهید محمد بروجردی را نشان می ‌دهد که پردیس پورعابدینی در این فیلم نقش دختر بروجردی را بازی می ‌کند و با هنرمندانی چون بابک حمیدیان، مهران احمدی، رحیم نوروزی و غیره همبازی است.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی,زندگی نامه پردیس پورعابدینی,زندگینامه پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در فیلم سینمایی دیگری به اسم خائن کشی به ایفای نقش پرداخت که تهیه‌ کنندگی آن را علی اوجی انجام داده و به کارگردانی مسعود کیمیایی ساخته شده‌ است‌. در واقع در این فیلم گروهی از بانک ملی دزدی می‌ کنند و پولی را برای قرضه ملی مصدق لازم دارند که در این فیلم پورعابدینی به‌ عنوان یک خبرنگار ظاهر می‌ شود.

آقازاده از دیگر سریال‌ های نمایش خانگی است که طرفداران زیادی هم داشته و  موضوع آن اجتماعی و سیاسی می‌ باشد که در سال ۱۳۹۹ تولید شد و پردیس پورعابدینی در این فیلم نقش مانلی مقدم را ایفا می کند که توانست شهرت زیادی را توسط آن به دست آورد.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی,زندگی نامه پردیس پورعابدینی,زندگینامه پردیس پورعابدینی

سریال های نمایش خانگی پردیس پورعابدینی

  • گناه فرشته: حامد عنقا، ۱۴۰۲
  • آقازاده: بهرنگ توفیقی، ۱۳۹۹–۱۳۹۸
  • تئاتر پردیس پورعابدینی قصه ظهر جمعه: نسیم ‌ادبی، ۱۳۹۸
  • شاید برای شما هم اتفاق بیافتد: مریم ‌برزگر، ۱۳۹۷

فیلم های سینمایی پردیس پورعابدینی

  • غریب: محمد حسین لطیفی، ۱۴۰۱
  • غریزه: سیاوش اسعدی ۱۴۰۰
  • بی‌ مادر: مرتضی فاطمی ۱۴۰۰
  • خائن ‌کشی :مسعود کیمیایی ۱۳۹۹

بیوگرافی پردیس پورعابدینی,زندگی نامه پردیس پورعابدینی,زندگینامه پردیس پورعابدینی

جوایز پردیس پورعابدینی

۱. برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن برای فیلم غریب در چهل و یکمین جشنواره فجر در سال ۱۴۰۱

۲. نامزد تندیس بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی درام برای بازی در سریال آقازاده در جشن حافظ سال ۱۳۹۹

شبکه اجتماعی
Pardis Pourabedini Instagram

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا