بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی آدریانا لیما

افزایش بازدید در گوگل

آدریانا لیما کیست؟

آدریانا لیما مدلی برزیلی و بسیار مشهور می باشد که در ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ متولد شده است.

او در سن ۱۳ سالگی در مسابقه مربوط به سوپر مدل های برتر جهان که توسط فورد برگزار می شد شرکت کرده و به واسطه زیبایی منحصر به فرد و توانایی هایش توانست مقام دوم را از آن خودش کند.

سپس در ۱۶ سالگی بود که آدریانا با پیوستن به کمپانی مدلینگ الیت توانست حرفه مدلینگ را در شهر نیویورک آغاز کرده و در تبلیغات مربوط به محصولات آنا مولیناری شرکت کند.

در ادامه شرکت کردن در کمپین های مختلف “گس” باعث شد تا آدریانا به شهرتی بی سابقه دست پیدا کرده و به سرعت به یکی از برترین مدل های دنیای مد تبدیل شود.

او با قد ۱۷۸ متری و وزن ۵۶ کیلوگرم در کمپانی ها و مجلات معروف بسیاری حضور داشته و جالب است بدانید که از همان کودکی در رقابت های زیبایی برنده می شد، اما هیچ گاه فکر نمی کرد که روزی حرفه مدلینگ را به عنوان شغل اصلی اش انتخاب کند.

آدریانا در ابتدا قرار بود که تنها دوستش را برای مسابقات مدلینگ همراهی کند، اما در نهایت اسپانسر مراسم با دیدن او تصمیم گرفت که او را نیز به شرکت در مسابقه دعوت کند.

وی در سال ۲۰۰۸ با بسکتبالیست صربستانی به نام مارکو تاریک نامزد کرد و مراسم ازدواج شان در روز ولنتاین سال ۲۰۰۹ برگزار شد.

نتیجه این ازدواج دو دختر با نام های سیینا و ولنتینا می باشند. متاسفانه رابطه آدریانا و همسرش در سال ۲۰۱۴ به جدایی انجامید و آن ها در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی از یکدیگر طلاق گرفتند.

ما در این مقاله می خواهیم به ۱۰ حقیقت درباره زندگینامه آدریانا لیما، یکی از معروف ترین سوپر مدل های دنیا بپردازیم.

حقایق زندگی آدریانا لیما,حقیقت زندگی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی آدریانا لیما

ثروت خالص وی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

  • آدریانا لیما به زبان پرتغالی صحبت می کند، اما به زبان های اسپانیایی، ایتالیایی و انگلیسی نیز مسلط است.
  • وی زمانی که ۲۵ ساله بود اعتراف کرد که تاکنون با کسی رابطه عاشقانه برقرار نکرده، زیرا این روابط را محدود به بعد از ازدواج می دانست.
  • شاید برای تان جالب باشد که بدانید وی برای کلیسا و قوانین و احترام زیادی قائل است و این اعتقادات او تا حدی قوی است که پیش از حضور در مراسمات مختلف کتاب مقدس را همراه خودش می برد.
  • او پیش از آن که وارد حرفه مدلینگ شود دوست داشت که یک راهبه یا متخصص اطفال باشد.
  • آدریانا پس از ژیزل بوندشن، با عنوان پردرآمدترین مدل زن برزیلی شناخته می شود.
  • خواننده مورد علاقه آدریانا، لنی کراویتز می باشد.
  • او فردی بسیار مهربان و خیرخواه می باشد و به همین ویژگی اش نیز معروف است. لیما در زمینه فعالیت های خیریه برای کودکان یتیم فعالیت‌های بسیاری داشته و برای آن ها لباس و غذا تهیه می کند.
  • جالب است بدانید زمانی که کم سن و سال تر بود، از گریه کردن خیلی بدش می آمد و تنها چیزی که باعث می شد اشکش در بیاید نگرانی از گریه کردنش بود!
  • او در سال ۲۰۱۲ سگش را گم کرد و حتی از طرفدارانش نیز درخواست کرد تا به او کمک کنند، اما متاسفانه هیچ وقت موفق نشد تا او را پیدا کند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا