بیوگرافی

زندگینامه آدریانا لیما مدل و بازیگر برزیلی

افزایش بازدید در گوگل

بیوگرافی آدریانا لیما (زندگینامه هنرمندان)

آدریانا فرانچسکا لیما از معروف ترین مدل ها و هنرپیشه های برزیلی می باشد که او را با عنوان یکی از زیباترین مدل های ویکتوریا سکرت نیز می شناسند.

اگر از لوازم آرایشی زیاد استفاده می کنید هم احتمالا بارها چهره این مدل مشهور را در تبلیغات مختلف این قبیل محصولات دیده اید.

جالب است بدانید که آدریانا تا قبل از ۱۵ سالگی اش هیچ گاه به فعالیت در عرصه مدلینگ فکر هم نمی کرده است، اما یک اتفاق باعث شد که به این زمینه پا گذاشته و به سرعت بتواند در رقابت سوپر مدل های برزیلی، جایگاه اول را به خودش اختصاص دهد.

آدریانا لیما به قدری در این زمینه درخشید که پس از سال ها فعالیت توانست جایگاه دوم در میان سوپر مدل های جهانی را از آن خودش کند.

وی یکی از پر درآمد ترین مدل های برزیلی می باشد که پس از “ژیزل بوندشن” در رتبه دوم از این نظر قرار گرفته است.

او در سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۸ یکی از فرشته های معروف کمپانی ویکتوریا سکرت به شمار می رفت که امروزه ۴۰ سال دارد.

ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی زندگینامه ی آدریانا لیما، این مدل و هنرپیشه بسیار محبوب بپردازیم.

عکس آدریانا لیما

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

آدریانا لیما کیست؟ همانطور که گفتیم؛ آدریانا لیما یکی از مشهورترین مدل های دنیا به شمار می رود که آفریقایی_برزیلی می باشد و طبق گفته های خودش اصالتش به برزیل، سوییس، هند غربی و ژاپن برمی گردد.

این مدل جذاب با قد ۱۷۸ سانتی متر و وزن ۵۱ کیلوگرمی اش یکی از خیره کننده ترین فرشته های ویکتوریا سکرت بوده است که شهرتی جهانی دارد.

مادر وی “ماریا داس گراکاس لیما” نام داشته و پدرش هم “نلسون تورس” می باشد و زمانی که آدریانا تنها ۶ ماه داشته، او و مادرش را ترک کرده است.

والدین آدریانا از مدد کاران اجتماعی بوده اند و مادرش به تنهایی او را بزرگ کرده است. جالب است بدانید که زبان مادری این مدل جذاب پرتغالی می باشد، اما او به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی نیز تسلط کامل دارد.

زندگینامه ی آدریانا لیما,آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما

بد نیست بدانید که آدریانا با ثروت ۸۵ میلیون دلاری اش، در صدر ثروتمندترین فرشتگان ویکتوریا سیکرت قرار گرفته است.

شهرت آدریانا تنها به آمریکا باز نمی گردد، بلکه او در اروپا و به خصوص ایتالیا نیز طرفداران بی شماری دارد، تا حدی که در ایتالیا به او لقب “کاترین زتا جونز” را داده اند.

این مدل مشهور فردی بسیار خوش قلب نیز می باشد و همواره در فعالیت های خیرخواهانه شرکت کرده و به تامین هزینه های مربوط به خوراک، پوشاک و زندگی کودکان یتیم کمک های زیادی کرده است.

او همچنین در کنار فعالیت های حرفه ای اش با خیریه های متعددی همکاری کرده و در آمد حاصل از آن ها را برای بهبود جامعه صرف می کند.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

دوران کودکی آدریانا لیما

در زندگینامه آدریانا لیما آمده است که: آدریانا لیما متولد ۱۲ ژوئن ۱۹۸۱ می باشد که در شهر باهایای برزیل به دنیا آمده است. آدریانا لیما همانطور که گفته شد تنها همراه مادرش بزرگ شده است و پدرش زمانی که ۶ ماه داشته، آن ها را ترک کرده است.

آدریانا از زمانی که وارد مدرسه شد توجهات زیادی را به خودش جلب کرد و همواره در رقابت های زیبایی که در مدرسه برگذار می شد، جایگاه اول تا سوم را کسب می کرده است.

اما جالب است بدانید که با وجود این همه استعداد و موفقیت، لیما هیچ گاه به حضور در این عرصه و فعالیت در آن علاقه ای نداشته است.

استعداد مدلینگ آدریانا نیز کاملا اتفاقی در ۱۵ سالگی اش کشف شد. طبق گفته های خودش زمانی که دوست آدریانا برای شرکت در مسابقات مدلینگ داوطلب می شود، توجه اسپانسر برنامه به او جلب می شود.

و به این صورت بود که آدریانا برای اولین بار در سن ۱۵ سالگی توانست حضور در استیج رسمی مادلینگ را تجربه کند.

او زمانی که ۱۶ ساله بود به نیویورک مهاجرت کرده و توانست تا با کمپانی “الیت” قرار داد ببندد.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

زندگی حرفه ای آدریانا لیما

۱۶ سالگی آدریانا و قرارداد بستن با شرکت “الیت” نقطه آغاز فعالیت های رسمی و حرفه ای او در عرصه مادلینگ بود.

او به تدریج با حضور در کمپین های مختلفی از برند “گس” توانست تا به محبوبیتش بیفزاید و شهرتی جهانی کسب کند.

این موفقیت باعث شد تا راه آدریانا به کمپین ها و برندهای دیگری نیز باز شود و به این ترتیب بتواند فرصت تبدیل شدن به یکی از بهترین سوپر مدل های دنیا را به دست آورد.

این فعالیت های حرفه ای به جایی رسید که در سال ۲۰۰۳ لیما به عنوان یکی از مدل های تبلیغاتی برند Maybelline معرفی شد و تا سال ۲۰۰۹ با این کمپانی همکاری کرد.

بد نیست بدانید که وی یکی از برترین مدل های این کمپانی به شمار می رود که توانست توجهات زیادی را به این برند جلب کند.

حضور آدریانا به عنوان یک مدل محبوب در عرصه مادلینگ، تنها به این برندها ختم نشد و او توانست تا همکاری با برندهای معروف دیگری همچون Bvlgari، Armani، Mossio، bebe، De beers، Keds، Swatch، Instimissimi، BCBG، Versace را نیز در کارنامه فعالیت هایش ثبت کند.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

در ادامه و در سال ۲۰۰۵ آدریانا با عنوان چهره اول تبلیغات در زمینه موبایل شناخته می شد. شهرت و محبوبیت لیما به قدری افزایش پیدا کرده بود که تنها چاپ یک عکس از او روی مجله GO توانست رکورد فروش این مجله را بشکند!

موفقیت های آدریانا تنها با این سال ها محدود نمی شود. در سال ۲۰۰۸ عکسی که او به تقلید از سبک “آنجی دیکینسون” (سال ۱۹۶۶) گرفته بود، بر روی جلد اول مجله Esquire قرار گرفت و فروش بسیار بالایی را برای آن رقم زد.

این عکس در واقع به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس این مجله چاپ شد و در آن مدل های معروف دیگری نیز همچون “الساندرو آمبروسیو”، “کارولینا کورکووا”، “سلینا ای بانکز” و “ایزابل گولارت” حضور داشتند.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

در سال ۲۰۰۶ آدریانا لیما توانست تا در میان پردرآمدترین سوپر مدل های جهان، رتبه پنجم را به خودش اختصاص دهد. او در سال ۲۰۰۷ فعالیت هایش را از طریق حضور در تبلیغات جواهر، دستکش و کفش ادامه داد.

آدریانا در سال ۲۰۰۸ عنوان چهره سال مکزیک را به خودش اختصاص داد و با پیشرفت های فوق العاده ای که کسب کرد، در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ با رتبه چهارم از پر درآمدترین مدل های دنیا در لیست مجله فوربس قرار گرفت.

این مدل مشهور با فعالیتش در برند ویکتوریا سکرت توانست تا به اوج محبوبیت و شهرت خودش برسد و یکی از برترین فرشتگان این کمپانی باشد.

همانطور که خودش گفته است، پس از سال های طولانی فعالیت در این برند، کمپانی ویکتوریا سکرت همواره حکم خانه دوم را برای او دارد.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

زندگی شخصی آدریانا لیما

آدریانا در سال ۲۰۰۸، در سن ۲۷ سالگی با “مارکو جاریک” که بهترین دوستش به شمار می رفت نامزد کرد. این زوج دوست داشتنی یک سال بعد، یعنی در ولنتاین سال ۲۰۰۹ ازدواج شان را به صورت رسمی ثبت کردند.

حاصل این ازدواج دخترهای دوست داشتنی ای به نام های ولنتینا (متولد ۲۰۰۹) و سیینا (متولد ۲۰۱۲) هستند. جالب است بدانید که آدریانا از معدود افرادی به شمار می رود که همواره به صورت آشکارا در مورد ازدواجش صحبت می کند.

شاید برای تان جالب باشد که بدانید آدریانا برخلاف باقی سوپر مدل ها، شخصی بسیار مذهبی می باشد که همواره به کلیسا می رود.

او پس از ازدواجش با مارکو، به دنبال دریافت تابعیت صربستانی بود، اما در خواستش در این رابطه پذیرفته نشد.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

متاسفانه این رابطه معروف در سال ۲۰۱۴ به جدایی ختم شد و سرانجام آن ها در سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی از یکدیگر طلاق گرفتند.

آدریانا در زندگی شخصی اش از روتین منظم ورزشی پیروی می کند، زیرا همانطور که خودش گفته است، تناسب اندام برای او اولویت خاصی دارد.

یکی از حقایق جذاب در مورد این مدل مشهور آن است که او عاشق امتحان کردن غذاهای ملل مختلف می باشد و حتی سالم بودن یا نبودن آن ها هم چندان اهمیتی برایش ندارد!

او در یکی از مصاحبه هایش گفته است که علاقه داشته تا تحصیلاتش را در رشته پزشکی ادامه دهد.

آدریانا لیما کیست,بیوگرافی آدریانا لیما,زندگینامه آدریانا لیما

فیلم های آدریانا لیما

این مدل مشهور در کنار عرصه مادلینگ، فعالیت های دیگری در زمینه هنرپیشگی نیز داشته است.

او با عنوان نقشی کوتاه درفیلم The Hire حضور داشته و همچنین در سریال معروف How I Met Your Mother نیز به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال ۲۰۰۱ نیز با حضور در فیلمی با عنوان The Follow توانست تا در کنار افرادی مانند “فارست ویتاکر” و “میکی راکی” به هنرنمایی بپرداد.

شبکه اجتماعی
Adriana Lima InstagramAdriana Lima FacebookAdriana Lima Twitter

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا