بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی دونالد ترامپ

افزایش بازدید در گوگل

دونالد ترامپ کیست؟

دونالد ترامپ در سال ۱۹۴۶ در آمریکا به دنیا آمد و در زمینه های مختلفی در آمریکا سرمایه گذاری هایی را انجام داده است. ترامپ بعد از اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد و یکی از نمایندگان حزب جمهوری خواه به شمار می رود.

وی مدرک اقتصاد خود را در مدرسه وارتون به دست آورد. ترامپ در سن ۲۵ سالگی به حرفه پدر خود وارد شد و توانست فعالیت های شرکت را گسترده تر کند و هتل ها، برج ها و کازینوهای زیادی را به شرکت اضافه نماید. ترامپ در دانشگاه Fordham تحصیلات خود را گذرانده است و بعد از آن برای اخذ مدرک در رشته املاک به مدرسه وارتون راهی شد.

ترامپ در سال ۱۹۷۸ توانست کسب و کار جدیدی را با خرید املاک شروع نماید و ۵۰ درصد از سهام هتل کومودور را خرید. بعد از آن توانست هتل پلازای منتهن را از صاحب قبلی آن خریداری کند.

پس از انتخاباتی که در سال ۲۰۱۶ انجام شد، ترامپ به عنوان نماینده حزب جمهوری خواه به میدان آمد و توانست از بین دیگر رقبا برنده انتخابات شود. ما در این مطلب می خواهیم به ۱۰ حقیقت از زندگینامه دونالد ترامپ بپردازیم.

حقایق دونالد ترامپ,حقیقت زندگی دونالد ترامپ,زندگینامه دونالد ترامپ

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی دونالد ترامپ

  • دونالد ترامپ به نویسندگی علاقه زیادی داشت و کتابی به نام هنر معامله را منتشر کرد.
  • وی در سال ۲۰۱۴ در برنامه تلویزیونی به نام کارآموز شرکت داشت، که یکی از مسابقات تلویزیونی برای برنده شدن جایگاه مدیریتی در سازمان ترامپ بود.
  • ترامپ با توجه به معافیت تحصیلی و پزشکی که داشت توانست در قرعه کشی برای رفتن به جنگ با ویتنام خودداری کند.
  • دونالد ترامپ با وجود اینکه خانواده ای مهاجر پذیر داشته و مادر وی از کشور اسکاتلند مهاجرت کرده و پدرش هم از مهاجران آلمانی می باشد، از مهاجرت بسیاری از مسلمانان به آمریکا خود داری به عمل آورد.
  • ترامپ سه ازدواج داشته است که از ازدواج اول با ایوانا سه فرزند را دارا می باشد و از ازدواج سوم خود که با مد معروف ملانیا بود، دارای فرزند دیگری شد.
  • برادر ترامپ به الکل اعتیاد داشت و جان خود را از دست داد به همین علت ترامپ هیچگاه از مشروب استفاده نکرده، اما برند ودکا و شراب را راه اندازی کرده است.
  • در سال ۱۹۸۰ ترامپ توانست برجی را به نام خود بسازد که دارای ۵۸ طبقه و ۲۰۲ متر ارتفاع می باشد.
  • در حال حاضر ترامپ در شهرهایی مثل دبی، استانبول، مانیل و بمبئی ساختمان های تجاری زیادی دارد.
  • ترامپ در مدرسه شاگرد شیطانی بود و پدر وی او را در ۱۳ سالگی به مدرسه نظام فرستاد.
  • از سال ۱۹۹۶ تا سال ۲۰۱۵ تمام مسابقات ملکه زیبایی که در آمریکا برگزار شد، حق برگزاری آن را ترامپ بر عهده داشت.

 

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا