بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی کریم بنزما

افزایش بازدید در گوگل

کریم بنزما کیست؟

کریم بنزما یک ستاره حرفه ای فوتبال فرانسه است که به عنوان یک مهاجم برای باشگاه اسپانیایی رئال مادرید بازی می کند. بنزما یکی از بهترین مهاجمان جهان بشمار می رود.

او در لیون متولد شد و فعالیت حرفه ای بزرگسالان خود را با باشگاه این شهر یعنی المپیک لیون در سال ۲۰۰۵ آغاز و به طور پراکنده به سه قهرمانی لیگ ۱ کمک کرد. در سال ۲۰۰۸ او به عنوان بهترین بازیکن سال اتحادیه ملی فوتبالیست های حرفه ای (UNFP) انتخاب شد.

در سال ۲۰۰۹ کریم بنزما با قراردادی ۳۵ میلیون یورویی به رئال مادرید انتقال یافت و از آنجایی که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد، این مبلغ به ۴۱ میلیون یورو افزایش یافت.

بنزما در رئال مادرید به شهرت رسید و ۱۳ جام از جمله سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. او با ۵۵ گل، بهترین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود.

زمانی که  در رئال مادرید بود، سه بار به عنوان بازیکن سال فرانسه انتخاب شد. هیچ چیز در زندگی آسان نیست، بنزما به خاطر عملکردش در رئال مادرید بارها مورد انتقاد قرار گرفت که به او کمک کرد تا به بازیکن فعلی تبدیل شود.

جوایز مختلفی در کارنامه کاری این قهرمان فوتبال دیده می شود. ما در این مقاله می خواهیم به ۱۰ حقیقت درباره زندگینامه کریم بنزما این فوق ستاره فوتبال بپردازیم.

حقایق زندگی کریم بنزما,حقیقت زندگی کریم بنزما,زندگینامه کریم بنزما

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی کریم بنزما

  • بنزما در لیون فرانسه متولد شده؛ اما اصالتا الجزایری است.
  • کریم بنزما عضوی از تیم فوتبال زیر ۱۷ سال فرانسه بود که در اولین قهرمانی فوتبال UEFA اروپا که سال ۲۰۰۴ در فرانسه برگزار شد، به پیروزی رسید.
  • جهانیان او را با زیدان، بازیکن افسانه ای فوتبال مقایسه کرده اند و بر این باورند که این دو مهارت یکسانی دارند.
  • بنزما سریعترین گل تاریخ ال کلاسیکو را تنها ۲۱ ثانیه پس از شروع بازی، به ثمر رساند.
  • در مارس ۲۰۱۲ کریم بنزما عنوان بهترین گلزن فرانسوی در تاریخ لالیگا را بدست آورد و از زین الدین زیدان اسطوره سابق رئال مادرید پیشی گرفت.
  • دو برادر کوچکتر او، گرسی و صبری نیز فوتبالیست هستند.
  • کریم بنزما مسلمان است.
  • او در سال ۲۰۰۷- ۲۰۰۸ آقای گل لیگ ۱ فرانسه شد.
  • در طی سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ بهترین بازیکن سال فرانسه بود.
  • سال ۲۰۱۸ بهترین لژیونر فوتبال فرانسه لقب گرفت.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا