بیوگرافی

10 حقیقت جالب از زندگی لیدی گاگا

افزایش بازدید در گوگل

لیدی گاگا کیست؟

لیدی گاگا، ستاره جنجالی و در عین حال جذاب و پرهیاهو پاپ، بازیگر و نماد مد اهل ایالات متحده آمریکا است که به پوشیدن لباس های پر زرق و برق و اشعار تحریک آمیز شهرت دارد.

این هنرمند با استعدادهای آوازی قوی، صنعت سرگرمی را به شدت تحت تأثیر قرار داد و به نظر نمی رسد که حرکت او به این زودی ها از بین برود. لیدی گاگا در سنین پایین موسیقی آموخت و در نوجوانی روی صحنه در باشگاه های شهر نیویورک اجرا می کرد.

اولین تک آهنگ او با نام “Just Dance” در سراسر ایالات متحده و اروپا محبوب شد و در جدول آهنگ های پاپ بیلبورد در رتبه یک قرار گرفت.

سه تک آهنگ دیگر از آلبوم The Fame”” به نام های ” Paparazzi”، “LoveGame” و “Poker Face” همچنین به رتبه یک جدول بیلبورد رسیدند و لیدی گاگا را به اولین هنرمند در تاریخ ۱۷ ساله آن نمودار تبدیل کرد که دارای چهار شماره یک از اولین آلبوم خود بود.

The Fame با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و از نظر تجاری بسیار موفق بود و بیش از هشت میلیون نسخه در سراسر جهان تا پایان سال ۲۰۰۹ فروخت. این آلبوم همچنین پنج نامزدی گرمی را برای این خواننده به ارمغان آورد.

علاوه بر ضبط موسیقی، لیدی گاگا در چند فیلم نیز ظاهر شده است از جمله: شهر گناه: بانویی که به خاطرش می‌ کشم (۲۰۱۴)، ستاره ‌ای متولد شده ‌است (۲۰۱۸) و خاندان گوچی (۲۰۲۱). ما در این مقاله می خواهیم به ۱۰ حقیقت درباره زندگینامه لیدی گاگا این سوپراستار پاپ خودساخته بپردازیم.

حقایق زندگی لیدی گاگا,حقیقت زندگی لیدی گاگا,زندگینامه لیدی گاگا

۱۰ حقیقت شگفت انگیز از زندگی لیدی گاگا

  • نام اصلی لیدی گاگا استفانی جوآن آنجلینا ژرمانوتا است.
  • او در ۱۹ سالگی از دانشگاه نیویورک انصراف داد تا حرفه موسیقی خود را دنبال کند.
  • در سال ۲۰۱۰، وی به عنوان دومین نوازنده قدرتمند جهان رتبه بندی شد.
  • راب فوساری تهیه کننده گاگا در سال ۲۰۰۶ به او لقب گاگا داد.
  • Monster Fame پرفروش ترین آلبوم سال ۲۰۱۰ در سراسر جهان بود.
  • لباس گوشتی معروف او ۱۰۰٪ گوشت واقعی بود و ۵۰ پوند وزن داشت. او آن را در مراسم اهدای جوایز موسیقی MTV در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۰ به تن کرد.
  • “پوکر فیس” در بیست کشور از جمله: بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا، نیوزلند، کانادا و بسیاری از کشورهای اروپایی در صدر جدول قرار گرفت.
  • نام او چهار بار در رکوردهای گینس ثبت شده است.
  • گاگا تمام درآمد حاصل از نمایش خود را در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۱ به امداد رسانی در حوادث هائیتی اهدا کرد، که بیش از ۵۰۰،۰۰۰ دلار بود.
  • لیدی گاگا از شنوندگان خود به عنوان هیولاهای کوچک خود یاد می کند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا