طراحی و ساختمان

رویاى کسب و کار خودت رو با ما دکور کن!

افزایش بازدید در گوگل

بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده، فضای مناسب و مثبت کاری می‌ تواند تاثیر خوبی روی نیروی انسانی و کارمندان بگذارد. و دغدغه‌ی اصلی مدیران و کارفرماها رضایتمندی و نیروی بالای کارمندان در محیط کاری است. چرا که این موضوع راز اصلی کار بهتر و بازده بالاتر کارکنان است. محیط کار به نوعی خانه دوم انسان است. هر چه باشد، انسان بخش زیادی از وقت خود را در محیط اداره سپری می‌کند. به همین دلیل دور از انتظار نیست که محیط کار هم به نوعی خانه فرد تلقی شود و لازم باشد که به هر نحوه بتواند نیازهای روحی و روانی فرد را مرتفع کند. به همین دلیل است که توجه به دکوراسیون و چیدمان محیط کار اهمیت بالایی دارد. و انتخاب بهترین جزئیات برای دفتر کار کمک زیادی به بهبود کار می‌کند.

خرید مبلمان اداری مدرن و کلاسیک در فروشگاه اینترنتی آون دکور

شاید شنیده باشید که میگن وقت طلاست، امروزه با وجود مشغله‌ های زیاد فکری، زمان و اوقات فراغت ما بسیار گرانبهاتر شده است و هوشمند شدن بسیاری از فعالیت‌ های روزانه، باعث صرفه‌ جویی در وقت و در نتیجه تردد کمتر در خیابان‌ های شهر شده است، یکی از اتفاق‌ های خوب زندگی هوشمند، اضافه شدن سامانه‌ های آنلاین خرید و فروش اینترنتی است.

خرید آنلاین مبلمان اداری,خرید مبلمان اداری,فروش آنلاین مبلمان اداری

فروشگاه اینترنتی آون نیز که از سال ۹۸ با کسب مجوزهای مربوطه، وارد عرصه فروش آنلاین مبلمان اداری شده به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های سنتی در ایران، شناخته میشود.

در خرید مبلمان اداری به شیوه سنتی، شخص باید به فروشگاه‌ های موجود در سطح شهر مراجعه کند که هر فروشگاه تعداد محدودی میز و صندلی دارد و مشتری الزاماً در انتخاب خود باید به همین تعداد محدود بسنده کرده و یا در جستجوی میز و صندلی ارزان و دلخواه خود از فروشگاهی به فروشگاه دیگر برود.

از سوی دیگر وب سایت‌ها و نرم افزارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نیز دارای محدودیت هستند. چرا که بعد از جستجو در فروشگاه اینترنتی و انتخاب محصولات مورد نظر، تازه مرحله اصلی کار آغاز می‌ شود و خریدار باید با فروشنده تماس گرفته و از موجودی یا عدم موجودی محصول مورد نطر خود مطلع شود. از طرفی اگر فروشنده مجوز های لازم در این حوزه کاری را نداشته باشد، خریدار به سختی به آن فروشگاه اعتماد میکند.

اما «فروشگاه اینترنتی آون » با راه اندازی سامانه خرید آنلاین مبلمان اداری، این فرآیندها را تسهیل کرده است. به کمک این سامانه‌، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه ها و یا تماس تلفنی برای استعلام محصول نیست و متقاضی در کمتر از ۱ دقیقه می‌ تواند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهد.

هدف مجموعه آون حذف چند واسطه گری و تسهیل خرید است. در این سیستم خریدار می‌ تواند میز، صندلی، کتابخانه و…  دلخواه خود را از میان هزاران محصول که توسط برندهای معتبر در آون دکور بارگذاری شده‌اند انتخاب کرده و در همان لحظه با خرید محصول حداکثر تا یک هفته کالا را درب محل مورد نظرشان تحویل بگیرند.

در این فروشگاه تمامی محصولات به تعداد انبوه موجود بوده و فروشگاه‌ آون این امکان را نیز برای کاربران فراهم کرده‌اند که محصولات مورد نظر خود را بتوانند به صورت نقد و اقساط خریداری کنند.

همچنین در سایت دکوراسیون اداری آون، خدماتی اعم از طراحی، ساخت و اجرای دکوراسیون اداری و سفارشات خاص صنایع چوبی در ابعاد و اندازه و رنگ دلخواه و حتی تعمیرات صندلی را نیز ارائه میدهد.

فروشگاه اینترنتی آون دکور,خرید آنلاین مبلمان اداری,خرید مبلمان اداری

سایت آون دکور، یکی از ارزان ترین فروشگاه های مبلمان اداری ایران است.

که جهت تسهیل خرید اینترنتی ملزومات اداری با طراحی پلتفرمی هوشمند شرایط خرید آنلاین رو برای شما عزیزان فراهم کرده. در این سایت، محصولات متنوع  بسیاری وجود دارد که باعث انتخاب بهتر محصول مورد نظر شما میشود و شما میتوانید صفر تا صد پروژه های تجهیز دفتر یا شرکت خودتان را به ما بسپارید.

در فروشگاه اینترنتی آون دکور فروش انوام میز و صندلی های اداری اعم از صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی و کارشناسی، صندلی کنفرانس، صندلی اپن، صندلی محصلی و دانشجویی، مبل اداری و انواع میز های مدیریتی، میز های کارمندی و کارشناسی، میز کنفرانس، میز کانتر، میز تحریر و کامپیوترو میز جلو مبلی در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلف موجود و قابل سفارش هستند و شما میتوانید از خدمات سایت ما مثل تعمیرات صندلی، سفارشات خاص صنایع جوبی، طراحی سه بعدی دکوراسیون اداری، اجرای پارتیشن، اجرای کفپوش، اجرای دیوارپوش، اجرای کابینت، اجرای تاسیسات سختمان، سیم کشی و نصب تجهیزات برقی ساختمان، نصب پارکت، سقف کاذب، نقاشی ساختمان، نصب کاغذ دیواری و… بهره مند شود.

هم اینک می‌ توانید با ورود به سایت «آون دکور»، رویای کسب و کار خودت رو دکور کنی و محصولات مورد نظر خودت رو از میان هزاران میز و صندلی  جستجو و خرید کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا