راهنمای سفر به اروپاسرگرمی

10 بندر زیبا در اروپا

افزایش بازدید در گوگل

بنادر زیبا اروپا کدامند؟

مردم برای خوش گذرانی و گردش و تفریح همیشه شهر هایی را مد نظر دارند که دارای بندر گاه و ساحل باشد؛ آن ها می توانند به راحتی در یک سفر شاهد مناطق مختلف بوده و بر روی آب ها رفته و لذت ببرند.

اگر شما نیز قصد دارید با زیبا ترین بنادر قاره اروپا آشنا شوید بهتر است شفا گاه را دنبال کنید تا با مطالعه مطالب درباره این بندر ها بیش تر بدانید.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۱۰. بندر ونیز در ایتالیا | Port of Venice

ونیز جزیره ایست واقع در شما ایتالیا که به شهر کانال ها نیز شهرت دارد. این جزیره در خلیج تالابی ونتزیا که به دریای آدریاتیک نزدیک است قرار گرفته.

گفته شده است که شهر ونیز با سطح دریا یکی می باشد و ۱۱۷ جزیره دارد. برخی از جزایر واقع در ونیز با پل به یک دیگر متصل شده اند و برخی دیگر از هم جدا هستند.

تنها شهری که در آن ماشین تردد نمی کند ونیز است که به شهر عابرین پیاده نیز شناخته می شود این شهر بسیار مناسب است تا در آن به پیاده روی و قدم زدن پرداخت.

اصلی جزیره ونیز ریالتین نام دارد که می توان در کم تر از یک ساعت با پیاده روی کردن کل جزیره را تماشا کرد و از زیبایی های آن لذت برد.

به دلیل این که در گذشته تنها راه ارتباطی در این شهر کانال ها بودند و در اصلی هر یک از کانال ها به در ساختمان متصل بوده است امروزه نیز تمامی کوچه های شهر ونیز باریک هستند و همین ویژگی موجب معروف شدن آن گشته است. تنها دلیل وجود کانال ها جدا سازی ساختمان ها از هم بوده و هیچ کاربرد دیگری نداشتند.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۹. بندر ناپل واقع در ایتالیا | Port of Naples

سومین شهر بزرگ در ایتالیا ناپل نام دارد که یکی از زیباترین بنادر ایتالیا می باشد که در جنوب شهر ایتالیا در کنار دریای مدیترانه واقع شده است.

در داخل ناپل آثار باستانی ارزشمندی را مشاهده می کنید که این معماری های تاریخی به دلیل قدیمی بودنشان جز میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده اند.

بندر ناپل آثار تاریخی زیادی در زمینه های معماری و هنر را قرن هاست که نگه داشته است.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۸. بندر استکهلم واقع در سوئد | Port OF Stockholm

یکی از زیباترین بنادر اروپا بدون تردید پایتخت کشور سوئد می باشد.

این شهر دارای ۱۲ جزیره و ۵۰پل می باشد که به دلیل تشویق مردم برای استفاده از دوچرخه و به کار بردن کم تر وسیله نقلیه و حذف کربن در سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان  پایتخت پاک و سر سبز اروپا انتخاب شد.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۷. جزیره مالتا | Port OF Malta

یکی از مناطق محبوب و جذاب برای سفر های فصل گرم تابستان جزیره مالتا می باشد. وجود دریای شفاف و الماسی در مالتا و همچنین سواحل بکر و زیبا در این جزیره اصلی ترین دلیل برای سفر می باشد.

شهر مالتا پایتخت جزیره می باشد که به دلیل داشتن آب و هوای عالی و محیط پاک و تمیز به یکی از پاک ترین شهر های اروپایی نیز تبدیل شده است.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۶. بندر فلم در نروژ | Port OF Flam

یکی از روستاهای کوچک نروژ فلم است که کل جمعیت این روستا حدود ۳۶۰ نفر می باشد، به دلیل داشتن محیط فوق العاده ساله حدود ۵۰۰ هزار گردشگر به این روستا سفر می کنند و از دیدن مناظر لذت می برند.

به دلیل وجود طبیعت بکر در فلم گردش بسیار به یاد ماندنی می شود و برای گشتن در این روستا از کشتی های کروز استفاده می کنند. به دلیل داشتن موقعیت گردشگری سالانه ۱۷۰کشتی کروز به سمت بندر فلم به حرکت در می آیند.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۵. بندر کادیس اسپانیا | Port of Cadiz

طراحی شهر کادیس به گونه ای است که برای پایتخت شدن اسپانیا مناسب است زیرا یکی از ویژگی های مهم آن نقطه اتصال اسپانیا به آمریکای جنوبی را فراهم می کند.

اما در گذشته شهر تولدو جایگزین کادیس شد ولی تا به امروز شهر کادیس یک شهر گردشگری و شهر بندری مهم اسپانیا شناخته شده است.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۴. بندر پورتو پرتغال | Port of Porto

دومین شهر بزرگ واقع در پرتغال پورتو نام دارد که به یکی از قدیمی ترین شهر های پرتغال نیز معروف است.

شهرت این شهر به دلیل وجود بنا های تاریخی و معماری می باشد که چشم هر بیننده را خیره می کند. پورتو یکی از زیباترین بنادر مهم در پرتغال است که بخش اعظم صادرات کشور پرتغال از طریق پورتو انجام می گردد.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۳. بندر نیس واقع در فرانسه | Port of Nice

یکی از شهر های ساحلی مهم در کشور فرانسه که در کنار ساحل ری ویرا بنا شده است نیس نام دارد. یکی از پنج شهر مهم و شناخته شده در فرانسه شهر نیس است که محل مناسبی برای گردشگران به حساب می رود.

معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر به نیس مناسب می دانند و یکی از سفر های لوکس برای گردشگران نیز به حساب می آید.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۲. بندر بارسلون در اسپانیا | Port of Barcelona

بی شک یکی از پر طرفدار ترین شهر های اسپانیا شهر زیبای بارسلون است. بارسلون یکی از پر طرفدار ترین شهر های اسپانیا می باشد که سالانه گردشگران بسیاری برای گردش در اسپانیا این شهر را انتخاب می کنند.

شهر بارسلون دارای سواحلی بکر و آرام با معماری فوق العاده می باشد و وجود این زیبایی ها در شهر بارسلون موجب شده تا انتخاب اول هر گردشگر به شمار رود.

بنادر زیبا اروپا,زیبا ترین بنادر اروپا,زیباترین بنادر اروپا

۱. بندر استانبول ترکیه | Port of Istanbul

یکی از زیبا ترین بنادر محبوب برای گردشگران جهان استانبول است. تنها شهری که در دو قاره قرار دارد استانبول است و به همین منظور از آن به عنوان یکی از زیبا ترین شهر های جهان نیز یاد می کنند. به دلیل بالا بودن شهرت شهر استانبول بسیاری از مردم به اشتباه آن را پایتخت ترکیه می شناسند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا