سرگرمی

۱۰ استفاده جالب و باورنکردنی از ورقه آلومینیومی

جالب ترین موارد استفاده از ورق آلومینیومی

ورقه های آلومینیومی که همه ما ان را مورد استفاده قرار نی دهیم از انتقال گرما و سوختگی جلوگیری می کنند. بسیاری از افراد تصور می کنند که این ورقه ها تنها در آشپزخانه به کار برده می شوند، اما کاربردهای بی نظیر دیگری هم دارد که مطمعنا از شنیدن ان ها شگفت زده خواهید شد. در ادامه مطالب قصد داریم ۱۰ کاربر ورق آلومینیومی را برای شما بیان کنیم.

استفاده از ورق آلومینیومی,کاربرد ورق آلومینیومی,استفاده از ورق آلومینیومی

۱۰. استفاده به عنوان قالب کیک و کلوچه

می ‌توانید با ورق‌ های آلومینیومی  قالب کلوچه درست کنید و آن را به هر شکلی که می‌ خواهید تغییر دهید.

۹. استفاده برای لمس صفحه لمسی گوشی موبایل

صفحه گوشی های همراه به ورقه های آلومینیومی حساسیت زیادی دارند به همین علت می توان از آن به عنوان قلم گوشی استفاده کرد. برای انجام این کار تنها باید یک ورقه آلومینیومی را دور مداد بپیچید یا اینکه آن را دور انگشت خود بپیچید پ از دستکش معمولی است کنید تا بتوانید از آن برای کار با صفحه های لمسی استفاده کنید.

استفاده از ورق آلومینیومی,کاربرد ورق آلومینیومی,استفاده از ورق آلومینیومی

۸. تمیز کردن نقره‌

یکی از کاربردهای ورق آلومینیومی تمیز کردن نقره جات می باشد، به این صورت که اگر ته ظرفی یک ورق آلومینیومی بگذارید و کمی نمک، آب و جوش‌ شیرین به آن  اضافه کنید، می توانید نقره های خود را تمیز کنید.

۷. اتوی دو طرفه لباس ها با ورق آلومینیوم

قبل از این‌ که اتو زدن لباس های خود را شروع کنید کمی ورق آلومینیوم در زیر لباس خود قرار دهید.  حین اتو کردن، ورق آلومینیومی سریعا داغ می ‌شود و در یک لحظه لباس شما از هر دو طرف اتو خواهد شد.

استفاده از ورق آلومینیومی,کاربرد ورق آلومینیومی,استفاده از ورق آلومینیومی

۶. استفاده به جای قیف

اگر قیف در دسترس شما نیست می توانید با یک مقدار ورق آلمینیومی قیف بسازید و مواد مایع را درون بطری بریزید.

۵. از بین بردن زنگ زدگی از روی سطح های کرومی

با استفاده از ورق آلومینیوم یک توپ بسازید، سپس آن را در آب بگذارید و روی سطوح کرومی زنگ زده بمالید تا خیلی خوب تمیز شوند.

استفاده از ورق آلومینیومی,کاربرد ورق آلومینیومی,استفاده از ورق آلومینیومی

۴. تیز کردن قیچی

بسیاری از افراد ممکن است از کاربرد ورق آلومینیومی برای تیز کردن قیچی اطلاعی نداشته باشند. اگر قصد دارید قیچی خود را تیز کنید و آن را از زنگ‌ زدگی محافظت نمایید، یک ورقه آلومینیومی را چندین بار برش دهید تا قیچی مورد نظر تیز شود.

۳. افزایش کارکرد باتری

برای افزایش طول عمر باتری ها می توانید از ورقه آلومینیوم استفاده کنید، به این نحو که در صورت خالی شدن باتری ها می تواند مقداری ورقه آلومینیوم در قسمت مثبت آن قرار دهید.

استفاده از ورق آلومینیومی,کاربرد ورق آلومینیومی,استفاده از ورق آلومینیومی

۲. سفید کردن دندان ‌ها

از دیگر کاربردهای ورق آلومینیومی می توان سفید کردن دندان ها را نام برد، برای سفید کردن دندان ها می توانید مقدار کمی خمیر دندان و جوش شیرین را مخلوط و مواد به دست آمده را بر روی ورقه آلومینیومی بمالید، سپس ورقه را بر روی دندان ها قرار دهید، بعد از یک ساعت ورقه را برداشته و دندان هایتان را شستشو دهید.

۱. بستن کیسه‌ های پلاستیکی

برای بستن و پلمب یک کیسه پلاستیکی مقداری ورق آلومینیومی را در قسمت لبه آن قرار دهید و اتو را روی آن بکشید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا