سرگرمی

10 تا از زیباترین گل های جهان طبیعت

افزایش بازدید در گوگل

زیباترین گل های طبیعی جهان

مردم فقط برای اطمینان از زیبایی واقعی طبیعت در زندگی خود، گلهایی را در باغ خود کاشت می کنند در حالی که برخی دیگر نیازی به ساخت باغ در خانه های خود ندارند، اما همیشه اطمینان می دهند که حداقل یک گلدان گل در خانه های خود داشته باشند. این واقعیت که گلها در نسل های زیادی زنده مانده اند، شواهد کافی در مورد چگونگی توجه و گرامی بودن آنها در جهان را نمایان میکند. هر گل نمایانگر معنای عاطفی عمیق است و این مسئله توضیح می دهد که چرا در هر نسل گرامی داشته شده اند و آنها نمادی از زیبایی هستند نه فقط عطر.

کریستین دیور یک بار گفت، “گلها الهی ترین موجودات پس از زنان هستند” ، و این برای تقویت هر چه بیشتر مکان تاریخی جهان تا آنجا که به طبیعت و زیبایی مربوط می شود، است.

ممکن است تصمیم گیری در مورد زیباترین گل های دنیا کمی دشوار باشد، اما با این حال این واقعیت باقی مانده است که تک گلهای جهان لمس زیبایی و طبیعت را به روش منحصر به فرد خود نشان می دهند. با این گفته، ما لیستی از آنچه که به نظر ما زیباترین گل های جهان هستند، گردآوری کرده ایم. در ادامه باما همراه باشید.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۱۰. دالیا | Dahlia

طبیعت روش های خاص خود را برای ایجاد امور شگفت آور و سرسبز دارد، و این چیزی است که در Dahlia پیدا خواهید کرد که به نظر می رسد یکی از پر جنب و جوش ترین گلهایی است که تاکنون پیدا کرده اید. این گل را می توان در رنگهای مختلفی از صورتی و قرمز تا نارنجی و سفید یافت.

بعضی از گلبرگهای گل حتی می توانند پر رنگ تر باشند زیرا دارای شیب های رنگی مانند بنفش هایی هستند که کل گل را از ساقه به نوک یا قرمزهای روشن را روشن تر می کنند و به تدریج در سفیده های نرم محو می شوند. در جهان ۴۲ گونه مختلف از Dahlia یکی از زیباترین گل های جهان وجود دارد و این گل در اندازه های مختلف از ۲ اینچ تا حدود ۲۰ اینچ قطر وجود دارد.

زیباترین گل های جهان طبیعی,زیباترین گل های جهان عکس,زیباترین گل های دنیا

۹. لاله | Tulip

اگر عاشق گل هستید، حتما در مورد باغ گل ۳۲ هکتاری Keukenhof واقع در هلند شنیده اید. آنچه باغ گل را استثنایی می کند، نمایش میلیون ها لاله در شکوفه های کامل در هر فصل بهار است که باعث می شود افراد زیادی از سراسر جهان به سمت این باغ بیایند تا تمام نیروی و زیبایی های طبیعت را تجربه کنند.

تنوع چیزی است که لاله را از گلهای دیگر متمایز می کند زیرا بیش از ۳۰۰۰ گونه لاله از ۱۵۰ گونه مختلف در جهان وجود دارد.

زیباترین گل های طبیعی جهان,زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز

۸. نیلوفرهای آبی | Water Lilies

نیلوفرهای آبی از زیباترین گل های جهان طبیعی و یک گیاه گلدار آبزی است که تنها در محیط کم آب رشد می کند و آنها به عنوان ملکه همه گلهای آبی شناخته می شوند.

در جهان بیش از ۷۰ نوع نیلوفر آبی وجود دارد و با تعادل دمای آب، ساکن بودن آنها بسیار مشهور است و از این طریق یک زیستگاه طبیعی و راحت برای ماهی ها فراهم می شود. گل های موجود در نیلوفرهای آبی با هر گل در صبح باز می شوند و در شب بسته می شوند. این گل در رنگهایی مانند صورتی، سفید، بنفش، آبی ، زرد و نارنجی وجود دارد.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۷. گزانیا | Gazania

غازانیا اغلب به عنوان گل آفتاب دوست است زیرا در مناطقی که فقط آفتاب کامل به خود می گیرد رشد می کند، گزانیا یک گیاه گلدار آفریقای جنوبی و از زیباترین گل های جهان است که دارای گلهای بسیار زیبا و همچنین برگهای جذاب نقره ای سبز می باشد.

این گل بیشتر در اواسط تابستان ظاهر می شود و تا اوایل پاییز وقتی هنوز خورشید ظاهر می شود ، شکوفا شده و در سایه های روشن و صورتی، قرمز، سفید، نارنجی و زرد باز می گردد.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۶. پرنده بهشت | Bird of Paradise

اگر یک گل می تواند آنقدر زیبا باشد که نامی را با یکی از پر رنگ ترین پرندگان جهان به اشتراک بگذارد، پس باید واقعاً زیباترن گل دنیا باشد. این نام تنها با “پرنده بهشت” ، پرنده به اشتراک نمی گذارد، بلکه هر دو به نظر می رسد به ویژه هنگامی که گل شکوفه می شود.

پرنده بهشت گلی است که زیبایی آن نمادی از خود بهشت ​​است. این گل دارای سه جبهه به رنگ نارنجی و سه آبشار داخلی به رنگ آبی است که همگی با برگهای سبز همراه بوده و از مه تا سپتامبر شکوفا می شود. وقتی شکوفا می شود، دقیقاً شبیه پرنده بهشت ​​هنگام پرواز است.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۵. لوتوس | Lotus

Lotus یکی دیگر از گیاهان آبزی و زیباترین گل های دنیا است که در آبهای کم عمق و تیره رشد می کند. تعریف واقعی زیبایی از خاک، لوتوس بدون در نظر گرفتن اینکه محیط آن کثیف است همیشه می درخشد. این گل مقدس برای بودائیان است و نمادی از الوهیت، فیض، پاکی و هارمونی است.

گل حساس به نور که در صبح باز می شود و شب ها بسته شده و عمدتاً در رنگ های صورتی و سفید با گلبرگ های چند لایه و یک سر مرکزی یافت می شود. عطر و بویی دلپذیر که همراه گل است، رایحه ای دلپذیر است که باعث می شود آن را از دیگر گلهای آبزی متمایز کند.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۴. ارکیده | Orchid

اورکیده نه تنها یکی از بزرگترین خانواده های گیاهان گلدار در جهان است بلکه یکی از اولین گلهایی است که با تعداد بیشماری از انواع موجود در سراسر جهان کشف می شود. در حال حاضر ۲۸۰۰۰ گونه از این گل در جهان وجود دارد و در هر قسمت از کره زمین به جز قطب جنوب قابل مشاهده است.

ظاهر زیبا این گل آن را به یک انتخاب بسیار محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده است و آن را به عنوان یکی از زیباترین گل هایی که هرکسی می تواند چشم خود را در تمام دنیا ببخشد، در نظر گرفته شده است.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۳. شکوفه گیلاس | Cherry Blossom

نماد گیلاس شکوفه رسماً گل ملی ژاپن و نشانه دوستی ژاپن و ایالات متحده است. این گل به اندازه کافی زیبا است که باعث می شود مردم سراسر جهان سفر سالانه خود را به ژاپن انجام دهند تا تماشای شکوفه آن در رنگ های زیبا مانند صورتی و سفید را داشته باشند.

در ژاپن ، گل شکوفه گیلاس نمادی از تجدید و ماهیت زودگذر زندگی است.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۲. گل رز |Rose

ظرافت همان چیزی است که در سرتاسر گل رز نوشته شده است و به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین و زیباترین گل های جهان است. گل سرخ علامت جهانی عشق و عاشقانه است که توضیح می دهد که چرا اغلب در کارکردهای عاشقانه مانند پیشنهادها، عروسی ها و حتی در اتاق خواب ها دیده می شود.

تاریخ گل سرخ را می توان در اوایل ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح کشف کرد که انسان شروع به کشت گیاه گل کرد. گلهای رز به جز گل سرخس که تنها نمونه گل رز است تنها چهار گلبرگ دارد.

زیباترین گل های جهان,زیباترین گل رز,زیباترین گل های جهان

۱. قلب خون چکان | Bleeding Heart

همه در جهان مفهوم کلی قلب و پیام طبیعی آن را می فهمند. قلب خونریزی در مورد احساسات به عنوان یکی از گلهای خوب در نظر گرفته می شود زیرا این گل به معنای واقعی کلمه از لحاظ رنگ صورتی و سفید دارای قلب است.

زیبایی این گل به اندازه کافی جلب توجه کرده و در آب و هوای مرطوب و خنک به خوبی رشد می کند. این گل در چهار رنگ مختلف وجود دارد. صورتی، قرمز، زرد و سفید وجود دارد اما صورتی با گلبرگهای بیرونی همراه با رنگ های سفید است که بیشتر جذاب به نظر می رسد. به نظر می رسد هنگامی که قطره ای از آب در نوک گل در یک محیط پر از رطوبت ظاهر می شود، خونریزی می کند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا