اعزام دانشجو

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

بهترین کشور برای مهاجرت مهندسی معماری

مهاجرت تصمیم پر تنشی است که هر شخص در طول زندگی خود ممکن است چندین بار در موقعیت آن قرار بگیرد اما آیا همه با آن رو به رو میشوند ؟ مسلما جواب این سوال خیر است.

حتی بابد بگویم اکثر افراد چنین تصمیمی را از اصل نادیده میگیرند یعنی با وجود اینکه نیاز دارند برای زندگی بهتر مهاجرت کنند اما منکر آن میشوند.

اما همیشه گروهی هم هستند که از غالب افراد جامعه شجاع تر و واقع بین تر اند. بله در حقیقت تصمیم به مهاجرت چالش بسیار شجاعانه ایست که هر کسی از پس آن بر نمی‌آید.

البته اگر شما جز افرادی هستید که در زمینه ای خاص تخصص دارید جریان کمی متفاوت است، چرا که مهاجرت کاری از این جهت که برنامه ریزی شده و دقیق تر از بقیه انواع مهاجرت است کار را برایتان کمی ساده تر خواهد کرد به طور کلی تصمیم برای مهاجرت کاری برای افرادی که تخصص خاصی دارند ممکن است ساده تر به نظر برسد ولی انتخاب بهترین گزینه همیشه چالش برانگیز بوده است.

بررسی اینکه بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری کدام است با توجه به مسائل و چالش های مختلفی که هر کشور میتواند داشته باشد کار چندان پیچیده ای نیست.

اما از این جهت که معماری رشته و تخصص پر استفاده ای است و شما ممکن است انتخاب های متعددی داشته باشید بهتر است بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری را از بین کشور های محدود انتخاب کنید چرا که انتخاب با دایره کوچکتر کار را برایتان ساده خواهد کرد.

به عنوان مثال بیایید بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری را میان کشورهای کانادا، آمریکا ، استرالیا و ایراند به شکل کوتاه و خلاصه ارزیابی کنیم واضح است این متن حاوی اطلاعات صحیح خواهد بود اما برای تصمیم جدی و دقیق تر راجع به بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری و انجام اقدامات مهاجرتی، شما نیاز خواهید داشت با یک مشاور امور مهاجرتی صحبت کنید.

مهاجرت مهندس معمار به کانادا

کانادا کشوری است که اگرچه به دلیل ایده آل بودن شرایط اقتصادی و زندگی مقصد و تصمیم نهایی هر شخصی میتواند باشد اما مسلما فرآیند سختگیرانه ای برای گرفتن ویزا کانادا خواهید داشت .

ویزا کار معماری در کانادا هم مثل همه تخصص های دیگر نیازمند طی مراحلی خاص است.

اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم همه ما میدانیم که مهاجرت در نود و پنج درصد مواقع یک ایده آل دوطرفه ست یعنی همانطور که شما با مهاجرت قرار است زندگی راحتتری داشته باشید، باید به هر طریقی دولت کشور مقصد را مطمئن و قانع کنید که اولا شهروندی شما ضرری برای جامعه نخواهد داشت، ثانیا شما فردی مفید در جامعه خواهید بود.

معمولا افراد از طریق سرمایه گذاری ،تحصیل و یا کار تخصصی مفید بودن و مضر نبودن خود را ثابت میکنند . و این یک قانون کلی برای انواع مهاجرت است.

از بحث اصلی دور نشویم ویزا کار معماری در کانادا نوعی ویزا Skilled-worker است.

دولت کانادا برای معماری و مهندس معماری دو زیر گروه مجزا در نظر گرفته است.

اگر شما معمار هستید فقط متخصص طراحی و اجرا باشید کافی است و ویزا کار معماری در کانادا نیز با طی مراحل قانونی مثل گرفتن جاب آفر از شرکت های خصوصی و دولتی برایتان میسر خواهد بود.

اما اگر تحت عنوان مهندس معمار مهاجرت میکنید علاوه بر طراحی و اجرا باید به انواع نرم افزار های طراحی نیز مسلط باشید و در زیر گروه متفاوتی از صرفا معماری اقدام کنید.

مزیت مهندسان معماری برای اخذ ویزا کار معماری در کانادا این است که غیر از جاب آفر میتوانند برای ویزا خود اشتغالی نیز اقدام کنند.

اخذ ویزا کار معماری در کانادا با توجه به اینکه کانادا با کمبود متخصص در زمینه معماری مواجه است مسیر نسبتا هموارتری نسبت به انواع دیگر ویزا دارد و درآمد یک متخصص و مهندس معمار در کانادا درآمدی معقول و سطح بالایی است.

اگر بخواهم به ویزا کار معماری در کانادا را نسبت به انواع دیگر ویزا کانادا مقایسه کنم باید بگوییم برتری مشهودی در این تخصص نسبت به مهارت های دیگر وجود دارد و کانادا کشور ایده آلی برای متخصصان معماری خواهد بود.

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری,مهاجرت مهندس معمار به کانادا,مهاجرت مهندس معماری

آمریکا بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معمار

استخدام مهندس معمار در خارج از کشور ایران و در اکثر کشور های اروپایی مسلما با چالش هایی رو به رو خواهد بود.

مثلا ممکن است شما بعد از ترجمه رسمی مدارک نیاز به معادل سازی پیدا کنید، موضوع مهم دیگر در ارتباط با استخدام مهندس معمار در خارج از کشور تسلط به زبان است اگر شما به زبان کشور مقصد تسلط و یا حداقل آشنایی نداشته باشید مسلما استخدام شما غیر ممکن خواهد بود.

هر فرد در روند استخدام مهندس معمار در خارج از کشور غیر از ارزیابی زبان و معادل سازی مدارک نیازمند اثبات تجربه کافی و مهارت قابل قبول خود در کارهای اجرایی است.

مشخصا آمریکا جز کشورهایی است که برای استخدام با مدرک معماری شما نیاز به معادلسازی خواهید داشت در حقیقت شما برای اینکه مناسب استخدام مهندس معمار در خارج از کشور و خصوصا داخل آمریکا باشید حتی شاید نیاز داشته باشید برخی دوره ها را بگذرانید.

در حقیقت شما برای پذیرش کار در زمینه مهاجرت مهندسی معماری چالش های زیادی پیش رو خواهید داشت اما بعد از گذراندن این مراحل و چالش ها آینده خوبی در انتظار شماست.چرا که متوسط درآمد یک متخصص معماری مبلغ قابل توجهی است.

مزیت های مهاجرت مهندس معمار به استرالیا

مهاجرت با رشته معماری به استرالیا نیز میتواند انتخاب مناسبی باشد. یک جستجو ساده در اینترنت اطلاعات جالبی راجع به مهاجرت با رشته معماری در اختیارتان قرار میدهد.

مشخصا راجع به استرالیا اغراق نیست اگر بگوییم استرالیا بهشت متخصصان معماری است، مهندسی معماری جز مشاغلی است که در رده ی مشاغل مورد نیاز طولانی مدت دسته بندی میشود.

اگر شما یک مهندس معمار هستید و سطح زبان شما قابل قبول است حتما گزینه مهاجرت به استرالیا را برای بررسی بیشتر در انتخاب های خود قرار دهید.

مهاجرت مهندسی معماری,بهترین کشور برای مهاجرت مهندس معماری,مهاجرت مهندس معمار به کانادا

شرایط اصلی ایرلند برای مهاجرت مهندسان معماری

شاید اغراق باشد اگر بگوییم ایرلند از پر درآمد ترین کشورها برای معماری است اما در حقیقت متخصصان معماری اگر مراحل مهاجرت به ایراند را طی کنند و بتوانند یک پیشنهاد کاری خوب در کشور ایراند داشته باشند به راحتی میتوان گفت آینده خود و فرزندانشان را تضمین کرده اند.

کشور ایرلند جز ده کشور برتر از نظر درآمدی در رشته معماری محسوب میشود، نکته دیگری که درباره مهاجرت معماران به ایرلند وجود دارد موضوع پذیرش اجتماعی است.

اگر به تصاویر پایتخت زیبا ایرلند یعنی شهر دوبلین نگاهی بیاندازید متوجه میشوید که معماری این شهر زیبا تلفیقی از مدرنیته و سنتی است پذیرش سبک های مختلف معماری اجرا کار و سطح نسبی کیفیت کار شما را بالا خواهد برد.

اجازه دهید با یک مثال مقایسه ای ساده موضوع را روشن کنم مثلا اگر شما به دنبال پر درآمد ترین کشورها برای معماری باشید در حقیقت درآمد شما رابطه مستقیم با پذیرش سبک معماری شما از طرف جامعه دارد.

حالا روسیه را برای مقایسه در نظر بگیرید اگر شما یک معمار در روسیه باشید و به سبک شرقی کار کنید مسلما پذیرش بازار کار برای سبک کاری شما سخت خواهد بود و به تناسب آن درآمد کمتری خواهید داشت در صورتی که روسیه میتواند ایده آل معماران سبک غربی باشد.

ایرلند کشوری است که از این لحاظ پتانسیل پذیرش هر سبکی را دارد و همین موضوع متوسط درآمد معماران را نسبت به کشورهای دیگر بالا خواهد برد و لغب پر درآمد ترین کشورها برای معماری را از حالت مبالغه خارج میکند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا