اعزام دانشجو

10 بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

امروزه مهاجرت تحصیلی بین دانشجویان ایرانی بسیار رواج پیدا کرده، در واقع با توجه به این ‌که دانشگاه‌ های برتر زیادی در کشورهای دیگر مشغول به فعالیت هستند و مدارک دانشگاهی معتبری را ارائه می ‌دهند، دانشجویان همواره به فکر مهاجرت تحصیلی می‌ باشند.

موسسه اعزام دانشجو به خارج در این خصوص اطلاعات بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد، به طور کلی سیستم آموزشی دانشگاه های خارج از کشور به‌ نحوی طراحی ‌شده است که علم دانشجویان را بسیار بالا می ‌برد، حتی دانشجویانی که از طریق مهاجرت تحصیلی راهی کشورهای دیگر می ‌شوند، می ‌توانند بعد از اتمام تحصیل مدتی را برای پیدا کردن کار در آن کشور اقامت داشته باشند؛ سپس برای اخذ ویزای کاری خود اقدامات لازم را انجام دهند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

هر دانشجویی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را داشته باشد باید تمامی مراحل پذیرش را به‌ درستی انجام دهد، بسیاری از دانشجویان ممکن است در مورد مراحل پذیرش در دانشگاه‌ های خارج از کشور اطلاعات زیادی نداشته باشند؛ به‌ همین ‌علت به فکر پیدا کردن بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج هستند.

شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور

امروزه افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند معمولا کشورهای خارجی را برای اتمام تحصیلات خود انتخاب می ‌کنند و همین موضوع باعث شده موسسات بسیاری در سطح کشور مشغول به فعالیت شوند تا خدمات ارزنده‌ ای را در این خصوص ارائه دهند، به‌ همین علت این برای اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور باید به مؤسسات معتبر و قانونی مراجعه نمایید.

مهاجرت تحصیلی به‌ عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌ های مهاجرت معرفی می ‌شود و افرادی که قصد رفتن به کشور دیگری را دارند معمولا به دلیل این ‌که این روش از هزینه‌ های کمتری برخوردار است مهاجرت خود را از طریق ادامه تحصیل انجام می دهند.

با مهاجرت تحصیلی به راحتی می توان به بازار کار ورود پیدا کرد و از طریق اعزام دانشجو به خارج از کشور مهاجرت خود را انجام داد و بعد از آن هم برای دریافت اقامت اقدامات لازم را انجام داد.

موسسه ‌های اعزام دانشجو,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز

هر کشوری برای پذیرش متقاضیان تحصیلی شرایط خاص خود را دارند و هر دانشگاهی معمولا معیارهایی را برای پذیرش دانشجویان در نظر می‌ گیرد، بنابراین متقاضیان باید قبل‌ از هر اقدامی مطالعات بسیاری را در مورد شرایط دانشگاهی که  قصد ادامه تحصیل در آن جا را دارند انجام دهند، اما به‌ صورت کلی می ‌توان گفت که شرایط پذیرش مهاجران تحصیلی در خارج از کشور شامل: ارائه سوابق تحصیلی، معدل بالا و مدرک زبان آیلتس با اعتبار بین‌ المللی است.

به این موضوع توجه داشته باشید که اگر دانشجویی از مدرک زبان معتبر یا حد نصاب نمره برخوردار نباشد می تواند بعد از پذیرش در دوره های زبان پیش از شروع تحصیل شرکت نماید، سپس به ادامه تحصیل خود در مقطع مورد نظر بپردازد، اما به طور کلی اصلی‌ ترین نیاز دانشجو برای راهی شدن به هر کشوری داشتن مدرک زبان انگلیسی است.

شرایط اخذ ویزا تحصیلی خارج از کشور

داشتن ویزای تحصیلی کشورهای مختلف از مهم‌ ترین مواردی است که هنگام بررسی شرایط اعزام دانشجو به خارج از کشور باید به آن دقت داشته باشید و با انتخاب یک موسسه معتبر به اخذ ویزای تحصیلی خود بپردازند.

هر فردی باید میزان تمکن مالی، مدرک لیسانس محدودیت‌ های مربوط به سن و گپ تحصیلی و انگیزه نامه‌ خود را در اختیار مشاورین قرار دهند تا بتوانند مراحل پیش روی متقاضیان را به درستی بررسی کنند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

اعزام دانشجو در مقطع کارشناسی و خارج از کشور

متقاضیان می‌ توانند ادامه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در بسیاری از کشورها پشت سر بگذارند، به همین علت باید با مراحل مختلف اعزام دانشجو آشنایی کاملی داشته باشید که موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور خارج تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

به اتمام رساندن دوره تحصیلی مقطع کارشناسی در کشورهای مختلف به ۳ تا ۴ سال زمان نیاز دارد و هر فردی برای ورود به دانشگاه خارج از کشور باید مدرک ۱۲ ساله دیپلم خود را ارائه دهد، البته دقت کنید دانش آموزانی که در مدارس فنی‌ حرفه‌ ای دیپلم خود را پشت سرم گذاشته ‌اند باید دیپلم ۱۱ ساله با مدرک کاردانی را ارسال کنند.

از طرفی در کشورهایی که از نظام تحصیلی رایگان برخوردار هستند امکان تحصیل رایگان را در اختیار دانشجویان قرار می‌ دهند، اما این مورد هم شرایط خاص خود را دارد.

اعزام دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به خارج از کشور

نظام ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور با شرایط چندان خاصی مواجه نیست و تقریبا همانند شرایط اعزام دانشجو در مقاطع کارشناسی می‌ باشد که باید مدارک اولیه را به درستی آماده کنید.

هر دانشگاهی که برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنید از قوانین خاصی برخوردار است، اما به طور کلی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور باید مدرک کارشناسی خود را در اختیار داشته باشند و بتوانند مدرک زبان مورد نظر آن کشور را هم ارائه دهند.

بسیاری از دانشگاه‌ ها برای پذیرش دانشجویان خارج از کشور مدرک زبان را از الزامات معرفی می کنند، اما مواردی هم وجود دارد که نیازی به مدرک زبان ندارد و می ‌توانید با گذراندن دوره قبل‌ از شروع تحصیل  بعد از انتخاب دانشگاه مورد نظر، زبان کشور مقصد را به خوبی یاد بگیرید.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

شرایط اعزام دانشجو در مقطع دکترا به خارج از کشور

مقطع دکترا یکی از بالاترین سطوح تحصیلی در تمامی کشورها است که از شرایطی خاصی برخوردار است. متقاضیان زیادی قصد دارند تحصیلات خود را در این مقطع به اتمام برسند، اما باید بگوییم که محدودیت‌های زیادی را برای متقاضیان نسبت‌ به مقاطع دیگر دارد.

مهم‌ ترین موضوع برای ادامه تحصیل در خارج از کشور این است که بتوانید یک استاد راهنما را در دانشگاه مدنظر خود بیابید و مقالات ISI بسیاری را ارائه دهید، همچنین داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره ۷ الزامی است. متقاضیان برای ادامه تحصیلات خود در این مقطع باید از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار باشند، بنابراین اعزام دانشجو به خارج از کشور در مقطع دکترا با محدودیت هایی مواجه است.

شرایط بورسیه تحصیلی خارج از کشور

دانشجویانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند می توانند برای کاهش هزینه‌ های خود درخواست بورسیه تحصیلی دهند. بورسیه تحصیلی در هر کشوری یا توجه به رشته انتخابی دارای شرایطی است، اما به طور کلی فردی می تواند بورسیه تحصیلی را دریافت نماید که سطح علمی و معدل بالایی برخوردار باشد.

مزایای تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور از مزایایی برخوردار است که هر فردی با توجه به آن ها برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر تصمیماتی را اخذ می کند، به طور کلی تحصیل در خارج از کشور منجر به پیدا کردن کار و اقامت  دائم می شود.

پیدا کردن کار یکی اصلی ترین مزایایی است که می توان آن را در خصوص تحصیل در خارج از کشور بیان کرد، چرا که بعد از اتمام تحصیلات می توان وارد بازار کار شد و فرصت های شغلی بسیاری پیش رو متقاضیان قرار می گیرد.

از دیگر مزایا اعزام دانشجو به خارج از کشور به دست آوردن تجربه های جدید برای متقاضیان است که به راحتی می توانند دوستان جدیدی را برای خود بیابند و با فرصت های جدیدی هم رو به رو می شوند‌.

آشنایی با ۱۰ موسسه برتر اعزام دانشجو به خارج در ایران

در ادامه‌ مطالب ۱۰ موسسه اعزام دانشجو را برای شما معرفی خواهیم کرد که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و بدون هیچ ‌گونه خطا و خلافی کارهای پذیرش دانشجویان را در دانشگاه ‌های خارج از کشور را انجام خواهند داد.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۱۰. موسسه علم گستران آران

همان ‌طور که گفته شد دانشجویان زیادی متقاضی تحصیل در خارج از کشور هستند، در واقع برای انجام مراحل پذیرش در دانشگاه‌ های خارج از کشور باید موسسه‌ هایی را بیابند که دارای مجوز رسمی باشند. از میان این موسسه ها می توان موسسه علم گستران آرام را نام برد که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری می ‌باشد.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۹. موسسه نادین کاوش

یکی از موسساتی که بیش ‌از یک دهه در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت داشته‌، موسسه نادین کاوش می ‌باشد که از استانداردهای لازم برای اعزام دانشجو برخوردار است. این موسسه کادری مجرب و حرفه ای دارد، همچنین مشاوران حرفه‌ ای را استخدام کرده که می ‌توانند در امور مربوط به اعزام دانشجویان به خارج از کشور راهنمایی هایی را ارائه می دهند.

با توجه به این ‌که هر ساله بر متقاضیان تحصیل در کشورهای خارجی اضافه می ‌شود، موسسه‌ های مختلفی درصدد دریافت مجوز از وزارت علوم و تحقیقات هستند تا مراحل پذیرش و اعزام دانشجویان به خارج از کشور را انجام دهند، بنابراین موسسه نادین کاوش با جدیدترین تکنولوژی ‌ها و استانداردهای لازم همواره بستری را فراهم آورده تا بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه دهد.

این موسسه برای راحتی حال دانشجویان مشاوره ‌هایی را به‌ صورت آنلاین ارائه می‌ دهد و بسیاری از خدمات خود را به‌ صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد، همچنین تمامی دانشجویان می‌ توانند برای دریافت مشاوره حضوری به موسسه نادین کاوش مراجعه نمایند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۸. موسسه دانش گستر آدینه

موسسه دانش‌ گستر آدینه به‌ عنوان بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور معرفی می‌ شود که بیش‌ از ۱۰ سال در این زمینه فعالیت داشته و توانسته است مجوز رسمی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کند، به‌ همین ‌علت تمامی خدمات و مراحل اعزام دانشجو به کشورهای خارجی را انجام می دهد.

از دیگر خدمات ارزنده موسسه  دانش گستر آدینه می‌ توان روادید تحصیلی، اخذ پذیرش تحصیلی، بورسیه‌ های مختلف، خدمات اسکان در کشورهای دارای مجوز را نام برد.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۷. موسسه اعزام دانشجو بالدانو

دانشجویان برای دریافت راهنمایی‌ هایی که به مهاجرت تحصیلی مربوط می ‌شود، می ‌توانند از یک موسسه مجاز اعزام دانشجو کمک بگیرند،  موسسه‌ ای چون موسسه بالدانو به دانشجویان کمک می ‌کند که تمامی مراحل پذیرش در دانشگاه‌ های خارج از کشور را به‌ درستی انجام دهند.

این موسسه به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ ترین و معتبرترین موسسه های مهاجرتی معرفی می‌ شود که می تواند تمامی مراحل اعزام دانشجو به کشورهای مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

موسسه بالدانو از کارشناسان و مشاوران حرفه ‌ای برخوردار است که می ‌توانند شرایط مهاجرت تحصیلی کشورها را برای دانشجویان به‌ صورت حضوری و غیر حضوری ارائه دهند، بنابراین دانشجویان برای پاسخ به سوال‌ های خود می ‌توانند به‌ صورت آنلاین با کارشناسان این موسسه ارتباط برقرار کنند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۶. موسسه سفیران مهاجر

دانشجویان با کمک گرفتن از بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور به‌ راحتی می‌ توانند تمامی مراحل پذیرش را در دانشگاه ‌های خارجی انجام دهند. موسسه های غیرمجاز بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که ممکن است سو ‌استفاده‌ هایی را انجام دهند و هزینه بسیار زیادی را از شما دریافت کنند.

از طرفی موسسه هایی مثل موسسه اعزام دانشجو سفیران مهاجر که دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است مراحل اخذ پذیرش را به ‌درستی انجام می ‌دهد و دانشگاه‌ هایی که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند را به دانشجویان معرفی خواهد کرد.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۵. موسسه اعزام دانشجو بنیاد جهانی پژوها

یکی از قدیمی ‌ترین موسسه ‌های اعزام دانشجو موسسه بنیاد جهانی نام دارد که به‌ صورت خصوصی در ایران فعالیت خود را شروع کرده و اطلاعات لازم را برای تحصیل در خارج از کشور در اختیار دانشجویان قرار می ‌دهد.

این موسسه از سال ۱۳۴۸ تحقیقات بسیاری را در مورد انجمن‌ های دوستداران آمریکایی، انجمن‌ های ایران و بریتانیا و … انجام داد، سپس موفق شد در سال ۱۳۴۹ اولین دانشجو را به یکی از دانشگاه‌ های آمریکا اعزام کند.

موسسه بنیاد جهانی از کادر مجربی برخوردار است و حدود نیم‌ قرن خدمات ارزنده ‌ای را در خصوص اعزام دانشجویان به خارج از کشور ارائه داده، بنابراین افرادی که تمایل به تحصیل در کشورهای خارجی دارند با اعتماد کامل می‌ توانند از این موسسه کمک بگیرند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۴. موسسه رویای پارسیان

دانشجویان با انتخاب بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور می توانند در مورد پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور اطلاعات مناسبی را به دست آورند. با توجه به این‌ که بیشتر دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه‌ های خارجی هستند، موسسه اعزام دانشجو رویای پارسیان به این افراد کمک می ‌کند که  اخذ پذیرش خود را به ‌راحتی انجام دهند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۳. موسسه اعزام دانشجو سفیران فرزانگان

موسسه اعزام دانشجو به خارج سفیران فرزانگان مشاوره های مناسبی را در مورد اعزام دانشجویان به خارج از کشور ارائه می دهند، در واقع دانشجویان رشته‌ های پزشکی، دندان‌ پزشکی، رشته ‌های فنی‌ مهندسی و تمامی رشته‌ های دیگر به‌ راحتی می ‌توانند پذیرش خود را در خارج از کشور با این موسسه انجام دهند.

موسسه اعزام دانشجو سفیران فرزانگان از کادر متخصص و مجربی برخوردار است که به‌ عنوان یکی از پیشگامان اطلاع‌ رسانی در مورد اعزام دانشجو به خارج از کشور معرفی می ‌شود، این موسسه بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه خواهد داد.

دانشجویان می‌ توانند در جلسات و مشاوره‌ های حضوری و تلفنی به‌ صورت رایگان حضور داشته باشند تا از شرایط کامل تحصیل در کشورهای خارجی آگاه شوند.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۲. موسسه اعزام دانشجو علم و دانش

موسسه علم و دانش هم‌ اکنون به عنوان بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج معرفی می ‌شود که موفقیت ‌های بسیاری را در این زمینه به دست آورده و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات می‌ باشد، بنابراین متقاضیان با خیالی آسوده می ‌توانند تمامی مراحل اخذ پذیرش خود را در کشورهای خارجی به این موسسه واگذار کنند، موسسه نامبرده نمایندگی ‌های بسیاری از دانشگاه‌ ها و مراکز معتبر جهان اخذ کرده است.

بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تبریز,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج در تهران

۱. موسسه اعزام دانشجو سفیر ساعی

موسسه اعزام دانشجو سفیر ساعی فضای امن و مطمئنی را برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور فراهم آورده تا بتوانند مشاوره‌ های مطلوبی را در مورد تحصیل در خارج از کشور و بازار کار و آینده آن‌ جا به دست آورند.

این موسسه راهکارهای مناسبی را در مورد تحصیل در خارج از کشور در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد، همچنین از سال ۱۳۹۶ زمانی‌ که همکاری خود را با موسسه آبان علم پارس شروع کرد، خدمات ارزنده ‌ای را در خصوص اعزام دانشجو به خارج از کشور ارائه داده است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا