راهنمای سفر به اروپاگردشگری

بهترین زمان سفر به آلمان

افزایش بازدید در گوگل

راهنمای سفر به آلمان

آلمان کجاست؟ آلمان کشوری است که در قلب قاره اروپا واقع شده است و دارای همسایگی با کشورهای دانمارک، هلند، فرانسه، بلژیک، اتریش، لهستان و جمهوری چک می باشد. از لحاظ جغرافیایی آلمان از دریای شمال و بالتیک تا رشته کوه های آلپ در جنوب به پنج ناحیه سرزمین های پست درشمال، رشته کوه های میانه، دامنه های کم ارتفاع کوه های میانه در جنوب غربی، دامنه های کوه آلپ و کوه های آلپ در باواریا تقسیم بندی می شود.

آلمان از بزرگ ترین کشورهای صنعتی جهان است و مردم آن به زبان آلمانی صحبت می کنند. این کشور از مهم ترین قطب های گردشگری در جهان محسوب می شود و سالانه گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان به آلمان سفر می کنند.

در این کشور جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی متعددی وجود دارد که بازدید از آن ها در هر فصلی از سال می تواند بسیار لذت بخش باشد. آلمان سوغاتی ها و غذاهای متنوع و جذابی نیز دارد که موجب می شود سفر به آلمان لذت بخش تر شود.

معمولا گردشگران پیش از سفر به آلمان به بزرگترین وب سایت های گردشگری مراجعه می کنند تا بتوانند با کسب اطلاعات بیشتر با فرهنگ، آداب و رسوم و اماکن دیدنی این کشور سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنند.

اگر شما نیز می خواهید با بهترین زمان سفر به آلمان و جاذبه های دیدنی، غذا، رسم و رسوم و سوغات آن بیشتر آشنا شوید تا پایان با بست فارسی همراه باشید.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

آب و هوای آلمان

آلمان کشوری چهار فصل است به طوری که هوای آفتابی، بارانی و برفی را در تمام روزهای سال در آن مشاهده خواهید نمود. هوای آلمان نیز دقیقا همانند سایر کشورهای همسایه اش از جمله لهستان، اتریش، جمهوری چک کاملا متغییر می باشد.

به طوری که در این کشور زمستان های سرد تا تابستان های گرم و بارانی  به خوبی مشاهده می شود. در کشور آلمان بیشترین بارندگی ها در فصل تابستان اتفاق می افتد. هر چند که در ماه های ژوئن، جولای و آگوست بسیار گرم است اما با این وجود غیر قابل پیش بینی است.

اواخر بهار و اوایل پاییز هوا متعدل و با آفتاب نه چندان گرم می باشد، از این رو بهترین زمان مسافرت به آلمان است. در ماه های دسامبر تا فوریه نیز کوه های بایرن پوشیده از برف هستند و دمای هوا به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. در فصل بهار نیز هوا همچنان خنک است اما بارش باران نیز وجود دارد.

راهنمای سفر به آلمان,سفر به آلمان,هزینه سفر به آلمان

بهترین فصل سفر به آلمان

سفر به آلمان در هر یک از فصل های سال می تواند بسیار لذت بخش باشد و آلمان در هر زمانی از سال زیبایی های خاص و جذابی دارد. اما با توجه به شرایط آب و هوایی می توان گفت فصل بهار بهترین فصل برای سفر به آلمان است.

البته فصل تابستان شلوغ ترین زمان سفر به آلمان محسوب می شود و در آن میزان مسافرت ها به آلمان با توجه به گرمای هوا به اوج خود می رسد.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

سفر به آلمان در بهار

فصل بهار به دلیل آب و هوای مطبوع و قرار داشتن پیش از شلوغی تابستان می تواند فرصتی عالی برای سفر به آلمان باشد.

در فصل بهار دیگر خبری از سرمای زمستان نیست و در ماه می که بهترین ماه برای سفر به آلمان است شکوفه های گیلاس که در سرتاسر آلمان می رویند طبیعتی زیبا و خیره کننده ایجاد می کنند.

همچنین در این فصل روزها بلند هستند و قیمت ها نیز هنوز خیلی افزایش نیافته اند از این رو می تواند بهترین زمان برای پیاده روی و بازید از جاذبه های گردشگری آلمان باشد.

سفر به آلمان در تابستان

تابستان شلوغ ترین فصل سفر به آلمان است، زیرا همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی مدارس در آلمان می باشد و گردشگران خارجی بسیاری نیز به آلمان سفر می کنند.

تعداد بالای گردشگران در آلمان در این فصل موجب می شود که میزان هزینه های هتل، بازدید از جاذبه ها، تردد و … افزایش یابد و قیمت بلیط هواپیما به بالاترین میزان خود برسد.

اما با این وجود  روزهای طولانی و آفتابی و جشنواره های متعددی که در تابستان برگزار می شود سفر به آلمان را بسیار لذت بخش می کند. در این فصل پیاده روی، شنا و ورزش در محیط باز دارای طرفداران بسیاری است.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

سفر به آلمان در پاییز

پاییز در آلمان بسیار زیبا است و در ماه اکتبر دمای هوا به طور متوسط  در طول روز به ۱۷ الی ۱۸ درجه سانتی گراد می رسد. هوای خنک و روزهای طلایی پاییزی شرایطی را فراهم نموده که سفر به آلمان بسیار دلچسب باشد.

همزمان با کاهش دما میزان مسافرت ها به آلمان نیز کاهش پیدا می کند این مسئله موجب می شود که هزینه تمامی موارد از جمله بلیط هواپیما، هتل، تردد و … نیز کمتر شود. پیچک های نارنجی و قرمز رنگی که سراسر شهر را در پاییز دربر می گیرد منظره ای تحسین برانگیز خلق می کند.

سفر به آلمان در زمستان

در فصل زمستان و ماه ژانویه دمای هوا در آلمان به شدت کاهش می یابد اما فرصت مناسبی برای افرادی است که به ورزش های زمستانی علاقمند هستند.

مسیرهای اسکی متعددی در آلمان وجود دارد که یکی از بهترین آن ها جنگل سیاه است که پیشنهاد می کنیم در سفرهای زمستانی به آلمان از این پیست اسکی غافل نشوید.

در فصل زمستان جشنواره ها و فستیوال های متعددی برگزار می شود که بسیار زیبا هستند. زمستان فرصتی عالی برای تجربه سفری ارزان قیمت به آلمان است.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

بهترین سوغات آلمان

آلمان کشوری توریست پذیر است که دارای سوغاتی های متنوع و جذابی می باشد. از این رو گردشگرانی که آلمان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند با انتخاب های متعددی برای سوغاتی و هدیه روبرو هستند. از معروف ترین سوغاتی در راهنمای سفر به آلمان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

برند پوما آلمان

برند مشهور و آلمانی پوما به تولید محصولات کشاورزی می پردازد و در سراسر جهان دارای طرفداران بسیاری است. به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر به آلمان حتما به سراغ فروشگاه ها و نمایندگی های پوما بروید و محصولات و کفش های ورزشی متنوع و اصل را خریداری نمایید.

تکه هایی از دیوار برلین

معمولا در تمامی فروشگاه های سوغاتی آلمان می توان این سوغاتی محبوب را یافت. تکه ای از بتن رنگ آمیزی شده در پلکسی گلس از دیوار برلین می تواند به عنوان یادبودی از دیوار برلین سوغاتی دوست داشتنی باشد.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

شکلات آلمان

شکلات های آلمان از معروف ترین شکلات های جهان هستند و می توان گفت آلمان از برترین کشورهای دنیا در زمینه تولید شکلات است.

stollwerck از معروف ترین برندهای شکلات آلمانی است که کارخانه آن در شهر کلن واقع شده و در کنار آن موزه ای قرار دارد که روند تولید شکلات را نمایش می دهد. شکلات های آلمانی از بهترین سوغاتی های این کشور هستند.

ساعت کوکو

این ساعت های دست ساز حکاکی شده بسیار زیبا و جذاب هستند و با خرید آن ها می توان خاطرات سفر به برلین را در هر لحظه از زندگی به یاد آورد. ساعت های کوکو در میان گردشگران دارای طرفداران بسیاری هستند.

لیوان نوشیدنی

هر چند که این لیوان ها نمی توانند چندان کارایی داشته باشند اما واقعا می توان گفت از بهترین سوغات آلمان هستند. این لیوان ها معمولا از جنس چینی، شیشه ای یا سنگی هستند و می توانند گزینه ای مناسب برای سوغاتی به دوستان و آشنایان باشند.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

بهترین غذاهای آلمان

غذاهای آلمانی یکی از لذیذ ترین غذاهای جهان هستند و طرفداران بسیاری دارند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر به آلمان حتما غذاهای آن را امتحان کنید. از معروف ترین غذاهای آلمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

آشپتزله

این خوراک گیاهی از معروف ترین غذاهای آلمانی است که نوعی پاستا محسوب می شود. با این تفاوت که برای تهیه خمیر آن از تخم مرغ، آرد، نمک و آب گازدار استفاده می شود.معمولا آشپتزله را در کنار خوراک های گوشتی سرو می کنند.

برت وارست

برت وارست از محبوب ترین غذاهای آلمانی می باشد که نوعی سوسیس است. برای تهیه این غذا سوسیس های کوتاه و باریک را به مدت دو دقیقه گریل می کنند و به همراه سس کچاپ و خردل سرو می کنند.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

مالتاشن

مالتاشن نوعی خمیر پاستا است که داخل آن با گوشت گاو یا گوسفند و مواد گیاهی پر می شود. این غذا به صورت آب پز و سرخ شده طبخ می گردد.

زائوئربراتن

این غذای لذیذ معمولا در مراسم های خاص سرو می شود . برای تهیه این غذا یک تکه گوشت با کیفیت را در فر با حرارت بسیار کم گذاشته تا به آرامی با آب خودش مغز پخت شود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

لیبرکازه

این غذا معمولا به عنوان پیش غذا سرو می شود. لیبرکازه در واقع نوعی سوسیس است که باید طولانی مدت در فر طبخ شود و بعد آن را برش می زنند  و به همراه نان سفید و خردل شیرین سرو می کنند. این غذا بسیار خوشمزه و در عین حال سنگین است.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

بهترین زمان خرید در آلمان

در سفر به آلمان نیز همانند سایر کشورهای اروپایی معمولا در پایان هر فصل حراج هایی برگزار می شود و فروشگاه ها و نمایندگی های کالاها و اجناس با کیفیت و مرغوب خود را با تخفیف ویژه ای ارائه می دهند.

زمان برگزاری این حراج ها می تواند فرصت مناسبی برای تجربه یک خرید ارزان قیمت باشد. در هر یک از شهرهای آلمان مراکز خرید و فروشگاه های متعددی وجود دارد که در آن ها نمایندگی های برندهای مشهور جهان مشغول به فعالیت هستند در نتیجه تمامی اجناس بسیار با کیفیت و اورجینال هستند. از این رو با خیالی آسوده می توان خریدی عالی داشت.

هزینه سفر به آلمان

سفر به آلمان نیز همانند سفر به هر کشور دیگری دارای هزینه های مختلفی می باشد. یکی از این هزینه ها مربوط به محل اقامت است و برای کاهش هزینه های سفر بهتر است که به جای انتخاب هتل های معروف سایر هتل ها را انتخاب نمود.

خورد و خوراک در آلمان بسیار ارزان است و در این کشورغذاهای خیابانی و فست فود متعددی با قیمت بسیار مناسب وجود دارد که به راحتی می توان از آن ها استفاده نمود.

تردد و جابجایی بین شهرهای آلمان نیز هزینه هایی در برخواهد داشت که معمولا قطارهای تند رو گران هستند، از این رو پیشنهاد می کنیم که برای مدیریت هزینه ها از قطارهای محلی یا اتوبوس های شبانه استفاده کنید.

همچنین در میان جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی آلمان می توان مواردی که دارای هزینه ورودی کمتری هستند انتخاب نمود و به این ترتیب سفری خاطره انگیز و کم هزینه به آلمان را تجربه نمود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

بهترین فستیوال ها و جشنواره ها در آلمان

هر ساله در کشور آلمان جشنواره های ملی و فستیوال های بین المللی متعددی برگزار می گردد که طرفداران بسیاری دارند. به طوری که گردشگران زیادی از سراسر نقاط دنیا برای تماشای این فستیوال ها از نزدیک به آلمان سفر می کنند. از معروف ترین فستیوال های آلمان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

فستیوال بین المللی فیلم برلین

این فستیوال هر ساله در ماه فوریه در برلین برگزار می شود و در آن بالغ بر ۴۰۰ فیلم از سراسر جهان به نمایش گذاشته می شود. در این فستیوال مهمانان بسیاری شرکت می کنند  و رویدادهای مهمی رخ می دهد. این فستیوال همانند فستیوال های فیلم کن و ونیز دارای اهمیت ویژه ای است.

فستیوال راین در شعله

این فستیوال بسیار زیبا و هیجان انگیز است  و در آن می توان از زیبایی های طبیعی دیدن نمود. فستیوال راین هر ساله در ماه های مه و سپتامبر برگزار می شود و از جمله مراسمات آن می توان به هزاران فشفشه، قایق های بخار چراغانی شده، آتش بازی های حیرت انگیز، نور افشانی قلعه های اطراف و … اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

کارناوال کلن

این فستیوال به فصل پنجم مشهور است و در آن رژه بزرگی که رژه ی دوشنبهی رز نام دارد اجرا می شود. در طی این فستیوال مردم لباس های رنگی به تن می پوشند و با زدن ماسک های عجیب و غریب به خیابان ها می روند.

در فستیوال فصل پنجم در سراسر خیابان ها گروه های موسیقی و رقصندگان به فعالیت دارند و به جشن و سرور می پردازند.

کارناول فرهنگ ها

این کارناول رنگارنگ هر ساله در فصل تابستان برگزار می شود و سالانه بالغ بر ۱.۵ میلیون نفر در آن شرکت می کنند. فستیوال فرهنگ ها به مدت ۴ روز به منظور ادای احترام به روح چند فرهنگی پایتخت آلمان برگزار می شود و دارای برنامه های زیبا و رقص و برگزاری موسیقی است که می توانید در بهترین زمان سفر به آلمان آن را در برنامه های خود جای دهید.

جشن اکتبر

جشن اکتبر معمولا در ایالت باواریا  مونیخ آلمان برگزار می شود. در این مراسم معمولا  بیش از ۶ میلیون نفر شرکت می کنند و در آن غذاهای اصیل ایالت باواریا، موسیقی و رقص برگزار می شود. از جمله مراسمات این جشن می توان به رژه های رنگارنگ فراوان، کنسرت های روباز، تفریحات مختلف و … اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری آلمان

در کشور آلمان جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی متعددی وجود دارد که بسیار زیبا و ارزشمند هستند. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از این جاذبه ها به آلمان سفر می کنند. از معروف ترین اماکن دیدنی آلمان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

شهر برلین | Berlin

برلین شهری شگفت انگیز و رویایی است که پایتخت آلمان محسوب می شود. در این شهر موزه های زیبا وجود دارد و فرهنگ و تاریخی غنی دارد. در دل این شهر جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی متعددی وجود دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای تفریحات شبانه در اروپا باشد.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

رودخانه کنستانس | Lake Constance

رودخانه کنستانس در مرز سوئیس و اتریش و جنوب غربی آلمان واقع شده است. این رودخانه بزرگترین رودخانه آب تازه در آلمان محسوب می شود و فضای اطراف آن دارای آب و هوایی معتدل و دلپذیر است. وجود زمین های حاصلخیز در این منطقه موجب شده که به یکی از مهم ترین مناطق تولید میوه در آلمان تبدیل شود.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

جنگل سیاه | Black Forest

جنگل سیاه یکی از مهم ترین جنگل های آلمان محسوب می شود که در نزدیکی مرز فرانسه قرار دارد. وجود درختان کاج به رنگ سبزتیره موجب شده این جنگل به جنگل سیاه معروف شود. جنگل سیاه در پاییز بسیار زیبا و حیرت انگیز است و مکان مناسبی برای پیاده روی است.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

پارک ملی برشتسگادن | Berchtesgaden National Park

پارک ملی بهشتی بسیار زیبا است و در منطقه آلپ قرار دارد. این پارک با قرارگیری در نزدیکی جنگل های باشکوه، سراشیب های سنگی، روستاها و چمنزارهای زیبا، رودخانه های کریستالی دارای فضایی بسیار چشم نواز است.

پارک ملی بهشتی مملو از آرامش است و صدای پرندگان در سراسر آن به خوبی شنیده می شوند، از این رو محل مناسبی برای پیاده روی یا دوچرخه سواری است.

بهترین زمان سفر به آلمان,بهترین فصل برای سفر به آلمان,بهترین ماه برای سفر به آلمان

قلعه ی نیسوانستاین | Neuschwanstein Castle

قدمت این قلعه به قرن ۱۹ میلادی باز می گردد و در روی تپه ای در نزدیکی فوسن واقع شده است. از این قصر به عنوان مدلی از قصر دیزنی یاد می کنند. قلعه نیسوانستاین به دستور پادشاه دیوانه بایرن (لودویگ دوم) به عنوان خانه ای برای ریشارد واگنر احداث شد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا