کسب و کار

کسب درآمد دلاری در ایران با ۱۰ روش ساده و پولساز

افزایش بازدید در گوگل

راه های کسب درآمد دلاری در ایران

کسب درآمد دلاری در ایران از روش های مختلفی چون یوتیوب، بازار مالی، گوگل ارت، دیجیتال مارکتینگ، فریلنسری و … امکان پذیر است.

امروزه چون نرخ تورم به مقدار زیادی افزایش پیدا کرده، قیمت دلار بالا رفته و نوسانات بازار ارز رو به افزایش است و در مقابل ارزش پول کشور سیر نزولی دارد بسیاری از مردم ایران به سمت کسب درآمد از طریق دلار می‌ روند.

با وجود این‌ که کشورهای دیگر، ایران را در تحریم‌ های سختی قرار داده‌ اند؛ اما از راه ‌های زیادی می ‌توان از طریق دلار درآمدهایی را بدست آورد یعنی شما فعالیتی انجام دهید و به‌ ازای آن فعالیت پولی که دریافت کنید که  در ادامه مطلب ۱۰ روش کسب درآمد دلاری در ایران را به شما آموزش خواهیم داد.

مفهوم کسب درآمد دلاری در ایران چیست؟

امروزه در کشور ما نوسانات ارزی تغییر پیدا کرده و ارزش پول ایرانی خیلی پایین آمده به ‌همین دلیل خیلی از مردم در ایران توانایی خرید ندارن و نمی ‌توانند نیازهای مالی زندگی خود را بر طرف کنند، بنابراین بسیاری از افراد قصد دارند فعالیتی را آغاز کنند که درآمد مناسبی را بدست بیاورند تا توانایی برطرف کردن نیازهای مالی زندگی خود را داشته باشند.

با توجه به گفته تاجران ایرانی یکی از روش ‌های تامین مخارج زندگی، کسب درآمد دلاری است در واقع وقتی می ‌گوییم کسب درآمد دلاری یعنی فعالیتی را آغاز کنیم که در ازای کاری که انجام می ‌دهیم دلار دریافت کنیم.

درآمد دلاری از گوگل,درآمد دلاری در ایران,کسب درآمد دلاری

۱۰ روش کسب درآمد دلاری در ایران

از راه ‌های مختلفی می ‌توان در ایران درآمد خود را به‌ صورت دلار بدست آورد و با یادگیری این نوع فعالیت ‌ها می ‌توانیم در اینترنت کسب درآمد دلاری داشته باشیم، همچنین باید برای آغاز کسب‌ و کار در بازار بین‌ المللی توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را داشته باشید

۱۰. کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب یا یوتیوبر شدن

اگر می‌ خواهید به کسب درآمد دلاری از یوتیوب روی آورید  از راه‌ های مختلفی می‌ توانید این کار را انجام دهید. به‌ عنوان مثال یک کانال در یوتیوب تشکیل دهید و به زبان انگلیسی مطالبی تهیه کنید و آن را در اختیار مردم قرار دهید. اگر می‌ خواهید از این طریق کسب درآمد کنید باید نکاتی را رعایت کنید.

یکی از مواردی که در کسب درآمد از طریق اینترنت باید به آن توجه توجه داشته باشید انجام تبلیغات است که برای این کار باید حداقل هزار کاربر در یوتیوب داشته باشید. مدت زمان ویدیو هایی که در طول یک ‌سال در برنامه یوتیوب قرار می‌ دهید باید به چهار هزار ساعت برسد.

۹. کسب درآمد دلاری از طریق بازارهای مالی

انجام معامله جزء راه ‌های کسب درآمد دلاری در ایران می‌ باشد که با داشتن حرفه،  سرمایه، وقت آزاد و تحصیلات می‌ توان با این روش به شغلی مشغول شد و درآمد دلاری رسید.

۸. کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری

فعالیت در سایت ‌های فریلنسری کشورهای خارجی اساس شغل‌ های پردرآمد می‌ باشد. افرادی که کارکردن با سئو، تولید محتوا، برنامه‌ نویسی و… را بلد باشند می‌ توانند در سایت‌ های فریلنسری موفق شوند، اما اگر می ‌خواهید به کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری بپردازید باید زبان انگلیسی را به‌ خوبی بلد باشید و رزومه قدرتمندی داشته باشید تا بتوانید به درآمد خوبی برسید.

۷. کسب درآمد دلاری در ایران با فروش کتاب الکترونیک

از طریق فروش کتاب الکترونیکی می ‌توانید کسب درآمد کنید‌ که برای کسب درآمد دلاری از این طریق باید زبان انگلیسی را به‌ خوبی یاد بگیرید تا بتوانید کتاب‌ های خود را در سایت به‌ صورت pdf قرار دهید تا مردم آن را خریداری کنند.

۶. کسب درآمد دلاری از محل فروش دوره‌ه های آموزشی

افراد از طریق ارائه دوره‌ های آموزشی می ‌توانند کسب درآمد دلاری داشته باشند، در واقع باید فایل‌ ها را به ‌صورت ویدیو و متن در سایت‌ های مختلف قرار دهید تا مردم آن را خریداری کنند.

۵. کسب درآمد دلاری با عکاسی و فروش آنلاین عکس

اگر در عکاسی مهارت داشته باشید به‌ راحتی می ‌توانید عکس‌ هایی را که افراد زیادی به آن علاقه ‌مند هستند در سایت‌ های فروش عکس در اختیار مردم قرار دهید و آن ‌ها را بفروشید تا از این طریق کسب درآمد دلاری داشته باشید.

۴. کسب درآمد دلاری با تماشای تبلیغات

کسب درآمد دلاری از طریق تبلیغات یکی از راه‌ های کسب درآمد دلاری در کشور ما است. با تماشای کلیپ ‌های تبلیغاتی که افراد در سایت‌ های خود قرار می ‌دهند می‌ توانید به درآمد برسید. کسب درآمد دلاری از این طریق بی‌ هیچ حرفه ‌ای نیاز ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقت خود را آزاد کنید و کلیپ‌ های تبلیغاتی زیادی را تماشا کنید و در نتیجه به درآمد خوبی برسید.

۳. کسب درآمد دلاری در ایران از طریق باینری آپشن

اگر می‌ خواهید برای تامین مخارج زندگی خود به درآمد دلاری برسید می‌ توانید فعالیت خود را در سیستم باینری آپشن آغاز کنید. یکی از بازارهای به ‌روز مالی همین باینری آپشن است که در کسب درآمد از این طریق افراد باید مشخص کنند سهام آن ‌ها در یک زمان مشخص به چه قیمتی می‌ رسد.

اگر تشخیص شما در این زمینه درست بود کسی که از طریق پیش بینی شما سودی را دریافت کرد باید آن را با شما تقسیم کند. اگر می ‌خواهید از این طریق کسب درآمد دلاری کنید توصیه می‌ شود در کلاس‌ های آموزشی تری دین و فاکس حضور پیدا کنید. دسته‌ ای از وب ‌سایت ها مانند آلپاری، الیمپ ترید معاملات را براساس خرید و فروش انجام می‌ دهند.

۲. کسب درآمد دلاری با افلیپ مارکتینگ

اگر می ‌خواهید از راه بازاریابی به درآمد دلاری در منزل برسید می‌ توانید با افلیپ مارکتینگ به میزان درآمد دلاری مورد نظر خود برسید. وب ‌سایت آمازون از سایت ‌های شناخته ‌شده در این زمینه می‌ باشد که می ‌توانید به آن اعتماد کنید و فعالیت خود را در این سایت آغاز نمایید. با توجه به گفته کارشناسان شما از روش گفته‌ شده می‌ توانید میزان زیادی پورسانت به دلار دریافت کنید.

برای آغاز فعالیت خود در این زمینه باید تبلیغات خود را در سایت‌ های مختلف آغاز کنید روایت توجه داشته باشید که مشتری‌ های بیشتری را جذب کنید تا درآمد بیشتری بدست آورید.

اگر قصد دارید در این زمینه مهارت بیشتری پیدا کنید توصیه می‌ شود مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ را پیش بگیرید و در شغل خود حرفه‌ ای شوید و مقدار زیادی پورسانت به دلار دریافت کنید.

۱. کسب درآمد دلاری از طریق گوگل ارت

با توجه به این‌ که گوگل یکی از بزرگ ‌ترین موتورهای جستجوگر است توانسته تحولات بزرگی در تبلیغات آنلاین به وجود آورد. گوگل هم اکنون با سایت های مختلفی همکاری میکند و اگر شما هم یک سایت با تعداد فالورهای زیادی دارید می‌ توانید همکاری خود را با گوگل آغاز کنید.

در واقع با این روش می توانید تبلیغات خود را به گوگل بسپارید تا مردم تمایل بیشتری به خرید پیدا کنند و بعد از فروش گوگل سهم خود را از درآمد کلی کم میکند و مابقی را برای شما به صورت دلار واریز میکند و داشتن درآمد دلاری از گوگل به عنوان پر سودتزین روش ها معرفی می شود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا