سرگرمی

10 ایده جالب برای عکاسی در پاییز

ژست عکاسی در پاییز با ایده هایی چون استفاده از کدو تنبل، استفاده از ساعت طلایی، گذاشتن پاها داخل برگ و … زیبا تر می شود.

در فصل پاییز هوا مایل به سرد است و زیبایی ‌های بسیاری وجود دارد به‌ عنوان مثال برگ درختانی که روی زمین می‌ ریزند  زیبایی این فصل را چند برابر می ‌کنند. به‌ خاطر همین بیشتر افراد معتقدند عکس‌ هایی که در این فصل گرفته می‌ شود به ‌یادماندنی و زیبا خواهد شد از طرفی برای آشنایی بیشتر شما ۱۰ ایده عکاسی پاییز را برای شما معرفی می کنیم.

ژست عکاسی در پاییز,۱۰ ایده عکاسی پاییز,ژست عکاسی در پاییز

۱۰. گذاشتن پاها داخل برگ

یکی از ایده‌ های عکس گرفتن در فصل پاییز به این‌ گونه است که پاهای خود را داخل برگ ‌هایی که روی زمین ریخته شده قرار می‌ دهید به ‌همین راحتی می ‌توانید در این فصل یک عکس زیبا و به ‌یادماندنی داشته باشید.

۹. استفاده از انعکاس پر رنگ

قبل ‌از فصل پاییز همه ‌جا سرسبز و پر شور و نشاط است، اما با شروع این فصل تمامی منظره‌ ها تغییر رنگ می‌ دهند و به رنگ‌ هایی مثل قرمز، زرد و نارنجی تبدیل می‌ شوند. این رنگ‌ های زیبا می ‌توانند در دریا یا دریاچه انعکاس زیبایی ایجاد کنند که می ‌توان از آن به‌ عنوان یک مدل عکاسی در پاییز استفاده کرد.

ژست عکاسی در پاییز,۱۰ ایده عکاسی پاییز,ژست عکاسی در پاییز

۸. استفاده از ساعت های طلایی

یک ساعت قبل ‌از غروب آفتاب و یک ساعت بعد از طلوع در فصل پاییز یک زیبایی منحصر به‌ فرد ایجاد می ‌شود که به این ساعت‌ ها ساعت طلایی می‌ گویند، زیرا اگر به منظره دقت کنید یک  اتفاق به‌ یادماندنی را مشاهده خواهید کرد. در این زمان هوا حالت مه گرفتگی پیدا خواهد کرد و زیبایی را در آسمان چند برابر می‌ کند.

۷. عکاسی در باغ های سیب

ژست عکاسی در پاییز با باغ های سیب زیبایی منحصر به فردی را خلق می کند. درختان سیب می توانند زیبایی بی نظیری را ایجاد کنند، بنابراین به‌ خاطر زیبایی منحصر به ‌فردی که  دارند می ‌توانید از آن ‌ها به عنوان یک ترفند برای عکس گرفتن استفاده کنید.

ژست عکاسی در پاییز,۱۰ ایده عکاسی پاییز,ژست عکاسی در پاییز

۶. بوکه پاییزه

برای عکاسی در فصل پاییز می ‌توانید  تاثیر بوکه ای را روی آن ‌ها اعمال کنید. این کار به این نحو است که برگ درختانی را که می‌ خواهید از آن ‌ها عکس بگیرید انتخاب می ‌کنید و دریچه دیافگرام دوربین را افزایش می‌ دهید سپس روی برگ‌ های پاییزی موردنظر فوکوس می ‌کنید. اگر دوربین شما گزینه افزایش دیافگرام ندارد می ‌توانید از افکت‌ های بوکه ای استفاده کنید.

۵. پرت کردن برگ‌ ها

برای ‌اینکه در فصل پاییز عکس متفاوت بگیرید می ‌توانید برگ‌ ها را جمع کنید و هنگام عکس گرفتن به هوا پرت کنید یا این‌ که وسط برگ‌ های پاییزی بپرید.

ژست عکاسی در پاییز,۱۰ ایده عکاسی پاییز,ژست عکاسی در پاییز

۴. عکس با کدو تنبل

ژست عکاسی در پاییز را می توانید با کدو تنبل تکمیل کنید، چرا که فصل پاییز را همگی با کدو تنبل می‌ شناسند و شما در هر مکانی که باشید حتی در مزرعه کدو می‌ توانید با استفاده از کدو تنبل ها و زیبایی ‌های فصل پاییز یک عکس بی ‌نظیر و به‌ یادماندنی بگیرید.

۳. نوشیدنی های الهام گرفته شده از پاییز

در فصل پاییز بعضی از نوشیدنی ها مثل لاته کدویی فلفلی که با تم  فصلی سرو می‌ شوند علاوه‌ بر این‌ که از یک مزه خاص و دلنشین برخوردار هستند ایده خوبی برای عکس گرفتن می‌ باشند، بنابراین می ‌توانید قبل ‌از این‌ که نوشیدنی خود را میل کنید از آن عکس ‌های زیبا و به‌ یادماندنی بگیرید.

ژست عکاسی در پاییز,۱۰ ایده عکاسی پاییز,ژست عکاسی در پاییز

۲. پیش زمینه خنثی با رنگ های پاییزی

برای ‌اینکه عکس شما از زیبایی منحصر به‌ فردی برخوردار باشد می‌ توانید برای برگ‌ های رنگارنگ درختان یک پیش‌ زمینه ‌ای خنثی مثل ساختمان سفید یا آسمان قرار دهید.

۱. ماکرو برگ

با استفاده از زیبایی برگ ‌ها می ‌توانید عکاسی در فصل پاییز را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید. در این مدل از عکس گرفتن به برگ‌ های مورد نظر نزدیک می‌ شوید و با استفاده از زیبایی باران و آفتاب زمانی ‌که برگ ‌ها از درخت می‌ ریزند یک عکس بی ‌نظیر و زیبا ایجاد کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا