سرگرمی

10 سورپرایز برای روز ولنتاین که عشقتان را غافلگیر کنید

افزایش بازدید در گوگل

بهترین سورپرایز برای روز ولنتاین چیست؟

سورپرایز کردن یکی از مهمترین اصول در روابط عاشقانه به شمار می رود. شما با غافلگیر نمودن کسی که دوستش دارید به او می فهمانید که برای تان ارزشمند بوده و با صرف وقت، هزینه و استفاده از هر وسیله ای در جهت خوشحال شدنش تلاش نموده اید. سورپرایز انواع مختلفی داشته و فرقی نمی کند که تا چه اندازه بزرگ یا کوچک باشد.

حسی که در لحظه غافلگیری در فرد ایجاد می گردد، تا مدت ها سرخوشی و رضایت را در او پدید می آورد. روز عشق یکی از بهترین مواقع برای ایجاد یک غافلگیری زیبا و دلنشین برای دوست، همسر یا نامزدتان است.

سورپرایز حتما نباید یک کار خارق العاده یا پرهزینه باشد، بلکه با ایده های ناب و جذاب و سورپرایز های کوچک نیز می شود خوش ترین خاطرات را به ثبت رساند. حال بیایید با هم ۱۰ تا از بهترین سورپرایزهای مخصوص ولنتاین را مرور کنیم.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۱۰. یک شام عاشقانه

تدارک دیدن فضایی رمانتیک به همراه تعدادی شمع و بادکنک هایی که به شکل قلب هستند در محیطی آرام با موسیقی ملایم می تواند سرو شام را به نحوی خارق العاده دلنشین و رویایی کند.

شما با درست کردن غذای مورد علاقه عشق و همسرتان در محیطی کاملا متفاوت به طور قطع یکی از بهترین سورپرایزها را برایش رقم خواهید زد.

سورپرایز روز ولنتاین,ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی

۹. دعوت به کنسرت خواننده مورد علاقه اش

یک صبح دل انگیز زمانی رویایی تر می شود که با دریافت هدیه ای خاص همراه باشد. تهیه بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه عشق جان می تواند یکی از هدیه های بسیار غافلگیرکننده به شمار برود.

شما با برنامه ریزی مناسب برای خرید بلیط کنسرت و یا هر برنامه ای که همسر و نامزدتان را به بهترین شکل ممکن خوشحال می نماید، ایده ای منحصر به فرد در سورپرایز روز عشق را به وجود می آورید.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۸. غذای مورد علاقه اش را به محل کارش ببرید

اگر همسر یا نامزد شما در ساعات صرف ناهار در محل کارش است، بهتر است غذایی که دوست دارد را پخته و در ظرفی شیک ریخته و با روبان های سرخ و قلب تزئین شده به محل کارش ببرید.

قطعا دیدن شما در آن وقت از روز می تواند یک غافلگیری بینظیر باشد، که با میل کردن ناهار در کنار هم به لحظاتی عاشقانه بدل گردد.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۷. روزی را در طبیعت بگذرانید

ترتیب دادن گردش و پیک نیک در طبیعت نیز از بهترین ایده های غافلگیر کننده در روز ولنتاین می باشد، که همواره رویایی ترین لحظات را در پی خواهد داشت.

مقداری غذا و خوراکی و نوشیدنی خوشمزه تهیه نمایید و در ماشین به خوبی پنهان کنید، بعد وقتی که با عشق تان به دل طبیعت می روید با رسیدن به محیطی زیبا و سرسبز بساط پیک نیک را رونمایی کرده و سورپرایزی خوشحال کننده را برایش فراهم آورید.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۶. ارسال گل در روز عشق

اگر عشق تان در محل کار یا منزلش است می توانید در روز عشق یک سبد گل را سفارش داده و به محل حضورش ارسال نمایید. البته فراموش نکنید که یک کارت تبریک را نیز در میان گل ها قرار دهید، این حرکت بهترین سورپرایز برای روز ولنتاین است.

شریک عاطفی شما با دیدن هدیه ای زیبا به طور قطع غافلگیر شده و تمام روز را به انتظار گذراندن لحظات عاشقانه و رویایی در کنارتان منتظر خواهد ماند. به یاد داشته باشید، برای زمان دیدار نیز برنامه ای جالب و سرگرم کننده را در نظر بگیرید.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۵. اگر از هم دورید به دیدارش بروید

چنانچه به دلیل شرایط کاری مجبورید در دو شهر جداگانه زندگی کنید، برای روز عشق حتما برنامه ریزی نمایید تا در کنار عشق تان باشید. قبل از هر اقدامی ابتدا او را مطمئن کنید که نمی توانید به دیدارش بروید، بعد با یک سبد گل یا هر هدیه ای که متناسب با سلیقه بانو یا آقا است، به دیدارش رفته و او را غافلگیر نمایید.

در یک رابطه عاطفی مهمترین اصل گذراندن اوقات مشترک در کنار یکدیگر بوده و شما را در استحکام بخشیدن به رابطه ها یاری می بخشد.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۴. با هم به تماشای فیلم بنشینید

فیلم دیدن نیز می تواند یک سورپرایز برای روز ولنتاین به شمار برود، رفتن به سینما و تهیه  دو بلیط برای تماشای یک فیلم عاشقانه لحظات نابی را برای شما و عشق تان ایجادخواهد نمود.

اگر شرایط رفتن به سینما را ندارید، دیدن فیلم در منزل نیز خالی از لطف نیست. چیزی که در طراحی سورپرایز مهم شمرده می شود، خلق برنامه هایی است که شما را در کنار یکدیگر قرار می دهد.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۳. یکی از آرزوهای کودکی عشق تان را برآورده نمایید

با مشورت گرفتن از اعضای خانواده یا دوستان یکی از آرزوهایی که عشق تان در زمان کودکی برایش با اهمیت بوده را شناخته و برایش محقق سازید. ببینید چه اتفاق یا خواسته ای او را در دوران بچه گی خوشحال می کرده.

به طور مثال خرید عروسکی شبیه به اسباب بازی مورد علاقه اش یا درست کردن یک کلبه چوبی به یاد لحظات پر از نشاط کودکی. البته تزئین کلبه با قلب و روبان قرمز و خرس های کوچک عروسکی نیز می تواند به میزان غافلگیری بیافزاید.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۲. تابلوی خاطرات برایش درست کنید

از تمام لحظات عاشقانه ای که با هم داشتید و عکس گرفته اید، یک تابلوی خاطرات زیبا درست کرده و برایش هدیه ببرید. زمان آشنایی و تجدید خاطره دیدارهای نخستین را مرور و با هم اوقاتی خوش را سپری نمایید.

ایده های ولنتاین,ایده های ولنتاینی,سورپرایز برای روز ولنتاین

۱. او را به یک تفریح هیجان انگیز دعوت کنید

دعوت به یک تفریح هیجان انگیز مانند بانجی جامپینگ، سقوط آزاد، موج سواری یا هر فعالیتی که در دسترس دارید، می تواند روزی پر از غافلگیری های فراموش نشدنی را برای شما و عشق تان فراهم آورد. از هر ایده ای که سبب خوشنودی او می شود استقبال نمایید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا