سرگرمی

معرفی برخی از نژادهای برتر سگ

افزایش بازدید در گوگل

شناخت جزئی سگ دوبرمن پینشر

سگ نژاد دوبرمن پینشر، سگ های بسیار معروفی هستند که محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران سگ ها دارند. این سگ ها برای بار اول در کشور آلمان با یک دید بزرگ نسبت به سگ های نگهبان پرورش داده شدند. گفته می شود که این سگ ها به صورت ترکیبی از سگ های نژاد تریر و روتوایلر به همراه سگ پینشر بوجود آمده‌اند. بسیار باهوش بوده و انرژی زیادی را از خود نشان می دهند. به همین ترتیب می توانند به عنوان یک سگ نگهبان به راحتی تمام وظایف خود را به نحو احسنت انجام بدهند.

در صورتی که در یک آپارتمان زندگی می کنید و قصد خرید یک سگ خانگی را دارید سگ دوبرمن پینشر گزینه مناسبی نخواهد بود و این به خاطر اندازه بزرگ آنها است. این سگ ها همواره باید مکان کافی برای انجام فعالیت های روزانه خود را در دسترس داشته باشند. آنها می توانند از ۱۰ تا ۱۳ سال زندگی مفید داشته باشند و این میزان می تواند با توجه به نوع تغذیه و میزان کارهایی که انجام می دهند به حداکثر مقدار خود برسد. با توجه به فعالیت بسیار زیاد و نوع این نژاد، بسیار مناسب برای نگهداری در خانه های حومه شهرو مزرعه ها هستند.

سگ دوبرمن پینشر,سگ دوبرمن پینچر,سگ فنجانی

سگ فنجانی چند نژاد دارد؟

سگ فنجانی همانطور که از نام آنها مشخص است، سگ های بسیار کوچکی هستند که به عنوان سگ های میکرو هم شناخته می شوند. این نوع از سگ ها طرفداران بسیار زیادی دارند و با توجه به ظاهر کوچک و زیبای خود می توانند خیلی راحت خود را در دل بیننده جای دهند. مهم ترین نکته در مورد این سگ ها این است که نژاد مشخصی برای آنها وجود ندارد و می توانند در نژاد های مختلفی پرورش داده شوند. البته سگ هایی که به عنوان سگ های فنجانی پرورش داده می شوند، باید از نژاد سگ هایی با اندازه کوچک مانند سگ پامرانین باشند. در صورت کلی سگ های فنجانی بین ۰.۵ تا ۲.۵ کیلوگرم وزن دارند و ارتفاع آنها در حالت حداکثر به ۴۳ سانتی متر می رسد. برای پرورش این نوع از سگ ها از روش های مختلفی استفاده می کنند که برخی از این روش ها برای سلامت سگ ها بسیار ضرر دارد. ممکن است در اولین نگاه بسیار زیبا به نظر برسند ولی با فهمیدن عواقب پرورش این سگ ها دیگر ظاهر و باطن زیبایی را به شما نشان نخواهد داد. در نهایت این سگ ها قیمت بسیار بالایی دارند.

عکس سگ دوبرمن پینچر,فروش سگ دوبرمن پینچر,سگ دوبرمن پینشر

پیت بول تریر آمریکایی، سگ محبوب نگهبان

سگ های پیت بول تریر آمریکایی برخلاف ظاهر بسیار خشنی که دارند می توانند حیوانات خانگی بسیار مناسبی در نظر گرفته شوند. این سگ ها به عنوان سگ های نگهبان برای محافظت از گله در مزارع پرورش داده شدند و تا مدت زمان طولانی برای این منظور استفاده می شدند. پس از گذشت مدت زمانی و دیدن رفتار بسیار عالی آنها با کودکان، متوجه شدند که می تواند در دسته سگ های خانگی قرار داده شود حتی برخی موارد دیده شده است که از آنها برای نگهبانی از کودکان استفاده می شود. این نژاد سگ در گروه سگ های نژاد تریر قرار می گیرند و می تواند به مدت ۱۲ تا ۱۶ سال عمر کنند. با توجه به علاقه بسیار زیادی که سگ های پیت بول تریر آمریکایی از خود به انسان ها نشان می دهد، می توان گفت که از جمله سگ های طرفدار انسان ها هستند. در صورتی که در زمان بلوغ آنها، آموزش هایی در مورد ارتباطات اجتماعی به آنها داده شود می توانند بسیار عالی با سایر افراد ارتباط برقرار کنند. برای نگهداری هر چه بهتر و توجه به سلامتی این سگ ها باید به نیاز های ورزشی آنها توجه شود. همواره بهتر است آنها را روزانه به مدت یک ساعت برای پیاده روی به بیرون از خانه ببرید.

سگ دوبرمن پینشر,سگ دوبرمن پینچر,سگ فنجانی

شناخت سگ داکسهوند

سگ نژاد داکسهوند یا داشهوند به دلیل داشتن بدنی کشیده و باریک شبیه به سوسیس، به سگ سوسیسی هم معروف است. این سگ به عنوان یک سگ شکاری شناخته می شود و همواره در دسته سگ های شکاری قرار می گیرد. مشخصات ظاهری در انواع نر و ماده در این سگ متفاوت بوده و از اندازه های آنها قابل تشخیص است. ذکر این نکته مهم الزامی است که سگ داکسهوند به طور کلی به مدت ۱۲ تا ۱۳ سال عمر می کنند. با توجه به موهای کوتاهی که دارند می توان گفت که ریزش موی نسبتا کمی داشته و نیاز به نظفت خیلی زیادی نخواهند داشت. از سلامت جسمانی و انرژی بسیار خوبی برخوردار هستند و ارتباط خوبی هم با کودکان برقرار می کنند.

از دیگر مزیت های این نژاد سگ می توان به هوش بالای آن اشاره کرد که قابلیت یادگیری را در آن چندین برابر افزایش می دهد. بسیار مهربان و وفادار است و گزینه های خوبی برای انتخاب به عنوان حیوانات خانگی برای خانواده های دارای فرزند در نظر گرفته می شوند. ولیکن می توان نکات منفی هم در رفتار آنها مشاهده کرد که از جمله آنها می توان به لجوج بودن و تحرک بسیار زیادشان اشاره کرد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا