مشهورترین ها

10 سواحل مشهور دنیا | خلیج والویس بی تا بهشت سفید

افزایش بازدید در گوگل

مشهورترین سواحل دنیا

اگر به مسافرت و گردش علاقه مندید، باید سواحل زیبای فراوانی را دیده باشید. در جای جای جهان مناطق بکر و دیدنی بسیاری وجود دارند که گویی تکه ای از بهشت هستند. حال از شما همراهان همیشگی Bestfarsi می خواهیم که ما را همراهی نمایید تا مشهورترین سواحل دنیا را با هم بشناسیم.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۱۰. ریودوژانیرو، برزیل | Rio de Janeiro beach

ریودوژانیرو یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور برزیل است، که سواحل زیبا و دلفریبش سالانه جمعیتی میلیونی را برای بازدید و گشت و گذار به آن جا می کشاند. در اطراف ساحل رشته کوه های سلسله وار و به رنگ سپید نمایی شگفت انگیز را ایجاد نموده و هر ساله فستیوال های باشکوهی را در این ساحل معروف دنیا برگزار می کنند.

سواحل مشهور دنیا,مشهورترین سواحل دنیا,ساحل معروف دنیا

۹. ساحل شلی، استرالیا | Shelly Beach

یکی دیگر از سواحل مشهور و محبوب گردشگران در جهان ساحل شلی در کشور استرالیا می باشد. این ساحل علاوه بر جاذبه های گیاهی و تفریحات بی نظیر، انواع گونه های آبزیان را نیز در خود جای داده که همچون یک آکواریوم طبیعی برای بازدید کنندگان به شمار می رود.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۸. سواحل شهر استراندیر، ایسلند | strandir beach

در بخش های غربی جزایر ایسلند، شهری زیبا با سواحلی بی نظیر به نام استراندیر وجود دارد، که نمایی بهشت گونه را به تصویر می کشد. یکی از ویژگی هایی که این ساحل را به شهرت و محبوبیت رسانده، وجود ایستگاه اتوبوس و فرودگاه در منطقه ساحلی می باشد. بازدید کنندگان به محض پیاده شدن از اتوبوس یا هواپیما می توانند از مزایای گردشگری ساحل استفاده نمایند.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۷. خلیج والویس بی، نامیبیا | walvis bay beach

کشور ساحلی نامیبیا با خلیجی زیبا به نام والویس بی، یکی از سواحل مشهور دنیا و مشهورترین مقاصد گردشگری جهان محسوب می گردد. وجود دریا در کنار ساحلی شنی و گسترده ، امکان موج سواری و اسکی برشن ها را برای توریست ها فراهم می آورد. ضمن اینکه ماهی گیری در کنار شنای تماشایی دلفین ها لحظات فراموش نشدنی را ایجاد خواهد نمود.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۶. ساحل هول هوماله، مالدیو | Hulhumale beach

جزایر مالدیو در تمام بخش هایش سواحل دیدنی و بی نظیری دارا می باشد، اما مشهورترین و زیباترین ساحلش به نام هول هوماله، نمایی منحصر به فرد و رویایی را پدید آورده است. مالدیو یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران و علاقه مندان به سفرهای دریایی بوده و توریست ها با قدم زدن بر شن های سفید و درخشان ساحل، اوقات دلپذیری را سپری خواهند نمود.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۵. ساحل ناتادولا، فیجی | natadola beach

جزیره ویتی لوو در کشور فیجی، یکی از ساحل های مشهور دنیا به نام ناتادولا دارد، که با شن های سفیدش مکانی رویایی برای ورزشکارانی که در رشته های سوارکاری، والیبال و فوتبال ساحلی فعالیت می کنند، به شمار می رود. شن های نرم و روان این ساحل به هیچ عنوان آب را در خود نگه نداشته و به محض خارج شدن از آب خشک می شوند.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۴. ساحل نانگوی، زنگبار | nungwi beach

ساحل تماشایی نانگوی در زنگبار، یکی دیگر از مشهورترین سواحل دنیا محسوب می گردد و سالانه بیشترین گردشگران را به دامان خود می کشاند. در بخش ساحل تا مساحتی حدود یک کیلومتر به سمت دریا، را با سکوهای بتونی و آلاچیق های چوبی برای استراحت و اقامت توریست ها تعبیه کرده اند، که بسیار پر طرفدار و دل پذیر می باشد. ماهیگیران هر روزه صبح خیلی زود برای جمع آوری تورهای خود به دریا رفته و مسافران می توانند ضمن تماشای صید، از ماهی های تازه برای صبحانه خود استفاده نمایند.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۳. بهشت سفید، استرالیا | whitehaven beach

ساحل شگفت انگیز” وایت هیون” در کشور استرالیا، با زیبایی خارق العاده اش، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می گرداند. در بخش جلویی ساحل نمایی که با کف های سفید پوشیده شده، گویی ابر را با دریا آمیخته و تصویری اعجاب انگیز را ایجاد کرده است. ضمن اینکه این منطقه عنوان پاکیزه ترین ساحل دنیا را نیز به خود اختصاص داده.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۲. پارک ملی تایرونا، کلمبیا | tayrona national park beach

پارک ملی تایرونا، در کشور کلمبیا یکی از مشهورترین سواحل دنیاست، که در زیبایی بی مثال می باشد. این ساحل بخشی از یک منطقه محافظت شده و زیستگاه گونه های متفاوت جانوران خشکی و دریایی بوده که به عنوان یک باغ وحش بدون حصار نیز شناخته می شود. شاید باور کردنی نباشد اگر بگوییم سالانه میلیون ها نفر برای تماشای کوسه ها از نزدیک به این کشور سفر کرده و با پوشیدن لباس غواصی و شنا در قسمت های کم عمق به بازدید کوسه ها می پردازند.

ساحل معروف دنیا,ساحل های مشهور دنیا,سواحل مشهور جهان

۱. ساحل ماهو، سنت مارتین | Maho Beach

ساحل ماهو، زیباترین ساحل در کشور سنت مارتین می باشد، که در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است. هواپیماهایی که به فرودگاه برای فرود می روند در نزدیک ترین فاصله با افرادی که در ساحل نشسته اند، قرار می گیرد. در برخی موارد فشار هوایی که از موتور هواپیما ایجاد می شود مردم را به درون آب پرتاب کرده و یا موجهای بزرگی را به سمت ساحل هدایت می کند.

نظر شما در مورد ساحل های مشهور دنیا چیست؟ شما چه تجربه ای از این سواحل دارید؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا