مشهورترین ها

10 تا از مشهورترین مدل های جهان

افزایش بازدید در گوگل

آشنایی با معروف ترین مدل های جهان

صنعت مد طی ۳ دهه اخیر به صورت کاملا جدی و هدفمند پیگیری شده و به یکی از مهم ترین بخش های خبرساز و درآمدزا دنیا تبدیل گردیده است. سالانه میلیون ها نفر برای کسب شغل مدلینگ به موسسه های مربوطه مراجعه کرده و خود را با معیارهای این کمپانی ها تطبیق می دهند.

اشخاصی که به عرصه مد وارد می شوند، باید از فاکتورهای مشخصی همچون تناسب اندام، قد بلند، زیبایی صورت، جذابیت رفتار و عضلات ورزیده برخوردار باشند.

شاید در نگاه اول زندگی مدل ها بسیار راحت، ساده و بدون زحمت به نظر برسد، اما در واقعیت آن ها باید به تعهداتی که به کمپانی های طرف قراردادشان دارند، پایبند بوده و از هر نوع تغییر در سیستم زندگی و ظاهری خود امتناع ورزند. به طور مثال آن ها نباید از هر نوع خوراکی و غذایی استفاده نمایند و یا ورزش روزانه خود را ترک کنند. حال بیایید با ۱۰ تن از مشهورترین مدل های جهان آشنا شویم.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۱۰. مارک واندرلو | Mark Vanderloo

مارک واندرلو مدل ۴۷ ساله که بدون شک از معروف ترین مدل های جهان به شمار می رود، با ظاهری جذاب و اندامی بسیار ورزیده و متناسب توانسته خود را در لیست برترین ها قرار دهد.

برند مشهور هوگوباس از سال ۲۰۰۵ تا به حال با مارک به صورت فشرده و مداوم همکاری کرده و بیشترین فروش خود را مدیون او می داند. ثروت هنگفتی که واندرلو از راه شغل مدلینگ به دست آورده اور را در فهرست پر درآمد ترین اشخاص سال ۲۰۲۰ نیز گنجانده است.

زیباترین مدل های دنیا,مشهور ترین مدل های زن جهان,مشهورترین مدل های جهان

۹. کارا دلوین | Cara Delevingne

کارا جاسلین دلوین بانوی هنرمند بریتانیایی که در عرصه مدل، خوانندگی و بازیگری حضوری فعال دارد، متولد سال ۱۹۹۲ می باشد. او در خانواده ای اشراف زاده و بسیار ثروتمند به دنیا آمده و از ۱۰ سالگی علاقه خود را به حرفه مدلینگ نشان داد.

چهره زیبا و استایل جذابش همواره سوژه اصلی مطبوعات و مجلات مد قرار گرفته و تا به حال با کمپانی های ووگ، کیت ماس و ویکتوریا سکرت همکاری خوبی داشته است و هم اکنون از مشهورترین مدل های جهان محسوب می شود.

مشهورترین مدل های مرد جهان,معروف ترین مدل های جهان,بهترین مدل های جهان

۸. نوا ملیز | Noah Mills

نوا میلز مانکن و بازیگر کشور آمریکا متولد سال ۱۹۸۳ تورنتو می باشد و با قد بلند، چهره ای خاص و جذاب در کنار عضلات ورزیده و شکم شش تکه توانسته در عرصه مد و رقابت با سایر همکارانش یک تنه بتازد و گوی سبقت را از رقبا برباید و به یکی از مشهورترین مدل های مرد جهان مبدل شود.

میلز در سال ۲۰۲۰ یکی از ۱۰ مرد جذاب دنیا شناخته شد که به دلیل رنگ خاص چشمانش بسیار مورد توجه مردم و رسانه قرار گرفت. نوا در یک مصاحبه مطبوعاتی عنوان کرد که مدلینگ برای او یک شغل نیست، بلکه با تمام عشقش به آن می پردازد.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۷. هیلی بالدوین | Hailey Baldwin

هیلی رود بیبر که با نام هنری بالدوین به هنر مدلینگ می پردازد، متولد سال ۱۹۹۶ آریزونا می باشد. او که در خانواده ای هنرمند رشد کرده با استفاده از نام پدرش استفان بالدوین، هنرپیشه پرسابقه هالیوود، به دنیا سینما پا بگذارد و بعد در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی و جدی هنر خود را در عرصه مدلینگ به نمایش گذاشت.

ازدواجش با جاستین بیبر تا مدت ها این زوج جوان را در راس اخبار مطبوعات قرار داد. نام هیلی بالدوین در جمع ۱۰ زن زیبای جهان از سوی فهرست جهانی بی دابلیو سی ، ثبت گردیده است و همینک از بهترین مدل های جهان است.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۶. ماتیاس لوریدسن | Mathias Lauridsen

ماتیاس لوریدسن مدل اهل کشور دانمارک متولد سال ۱۹۴۸ می باشد که برای نخستین بار با برند جیکوب به دنیا مد و فشن معرفی گردید.

او که از سال ۲۰۰۳ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده با قد ۸۹/۱ ، رنگ موهای طلایی تیره، و رنگ چشمانی که سبز و طوسی است، توانسته عنوان جذاب ترین مرد دانمارک را نیز از آن خود نماید.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۵. میراندا کر | Miranda Kerr

بانوی هنرمند بعدی با نام میراندا کر با اصالتی استرالیایی، متولد سال ۱۹۸۳ سیدنی و یکی از جوان ترین مدل های دنیا می باشد.

میراندا از سال ۱۹۹۷ تا کنون فعالیت حرفه ای و موفقی را از خود به نمایش گذاشته و با برند ویکتوریا سکرت شهرت بسیار بالایی برای خود به دست آورد. نام میراندا هر ساله جزو ثابت زنان جذاب و زیبا منتخب مردم و رسانه ها قرار می گیرد.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۴. دیوید گندی | David Gandy

دیوید گندی جذاب و یکی از مشهورترین مدل های مرد جهان، انگلیسی تبار متولد سال ۱۹۸۰ با ظاهری کاملا عضلانی و چهره ای مردانه نام خود را به عنوان متفاوت ترین مرد سال در جراید مد و فشن به ثبت رساند. صورتی معمولی با نگاهی نافذ به سرعت توجه کمپانی های بزرگ مد را به سمت دیوید کشاند.

در عرصه ای که صورت ظریف، چشمان رنگی، موهای روشن و پوستی شفاف و لطیف را از مردان به نمایش می گذاشت، تصویر گندی با سیمایی کاملا مردانه، ریش، چشمان جدی و پر ابهت، قدی بلند و اندامی ورزیده جلوه ای خاص و جدید را به مردم معرفی کرد.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۳. جیجی حدید | Gigi Hadid

جلینا نورا حدید که با نام هنری جیجی یکی از مشهور ترین مدل های زن جهان، متولد سال ۱۹۹۵ لس آنجلس می باشد. او جزو افرادی است که از سنین بسیار کم در حوزه مد شروع به کار کرده و تا به حال در مسیر موفقیت پا بر جا مانده.

نخستین بار جیجی ۲ ساله با برند گس به جهان مد شناسانده شد و در سال ۲۰۱۴ نام خود را در فهرست ۵۰ مدل برتر دنیا قرار داد.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۲. جن کرتا خارنا | Jon Kortajarena

جن کرتا خارنا از مشهورترین مدل های جها و بازیگر اسپانیایی متولد سال ۱۹۸۵ می باشد، که به صورت کاملا اتفاقی و به تشویق چند تن از دوستانش به عرصه مد وارد شد.

او با چهره ای نسبتا معمولی توانسته جذابیت فراوانی برای رسانه ها و مردم پیدا کند. اکثر جراید نگاه خاص و نافذش را یکی از مهم ترین دلایل محبوبیتش می دانند. هوش بالا و استعداد خارق العاده اش او را به جمع برترین های فشن ملحق ساخته.

بهترین مدل های جهان,بهترین مدل های دنیا,جوان ترین مدل های دنیا

۱. آدریانا لیما | Adriana Lima

آدریانا لیما از زیباترین مدل های دنیا و اهل برزیل متولد سال ۱۹۸۱ از ستارگان برند ویکتوریا سکرت می باشد.

او در سن ۱۵ سالگی توانست عنوان برترین مدل سال را از آن خود نماید و در مسابقات سوپر مدل جهان بر سکوی دوم ایستاد. موفقیت های پی در پی چهره ای پول ساز و خاص را از او به نمایش گذاشت.

به نظر شما مشهورترین مدل جهان کیست؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا