اعزام دانشجو

بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکان

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکی کجاست؟

در سال های اخیر یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت دندان پزشکی شناخته شده است، این رشته با توجه به موقعیت شغلی خوب و متعددی که دارد توانسته یک رشته محبوب برای مهاجرت باشد.

یک دندانپزشک می تواند در بیمارستان یا کلینیک و یا مطب شخصی خود کار کنند و اقامت کار آفرینی درآن کشور را بگیرند، بعضی از کشور ها شرایط خوبی برای پزشکان و دندان پزشکان فراهم کرده اند.

ویژگی هایی مثل حقوق بالاتر و سطح زندگی و امکانات رفاهی نسبتا خوب در این کشورها باعث شده تا دندانپزشکان زیادی خواهان مهاجرت باشند، که البته گاهی قوانین خاص خود را نیز دارند و بسته به موقعیت و شرایط تان باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

مهاجرت دندانپزشکان,مهاجرت دندانپزشکان به آمریکا,مهاجرت دندانپزشکان به دانمارک

برای دریافت اقامت دندان پزشکی باید به قوانین و شرایط آن کشور توجه کنید به عنوان مثال بعضی از کشورها محدودیت های سنی برای اقامت دندان پزشکان دارند یا بعضی از آنها امکان مجوز حضور هم زمان خانواده را همراه شخص صادر نمی کنند و برای دریافت مجوز اقامت آنها چند ماه زمان لازم است‌.

انتخاب یک کشور به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان به عوامل گوناگونی بستگی دارد به عنوان مثال به میزان حقوق و مزایای ویژه‌ای که برای دندانپزشکان در نظر می گیرند.

از جمله بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکان می توان به کشورهای کانادا، امریکا، فلاند، دانمارک، سوئد، نروژ، هلند وغیره اشاره کرد.

البته دریافت اقامت کاری دندانپزشکی در کشورهای اروپایی کار چندان راحتی نیست، شما برای شروع به کار و دریافت اقامت در کشورهای اروپایی و امریکا باید مدرک زبان داشته باشید.

آزمونهای تخصصی که با شرایط ویژه این کشورها برگزار می شود شرکت کنید و نمره قبولی را در این آزمون ها را به دست آورید تا بتوانید مجوز کار در این کشورها را دریافت کنید، همچنین به مدارکی نظیر معادل سازی نیاز دارید.

برای اینکه بتوانید یک کشور را به عنوان بهترین کشور برای دریافت اقامت دندانپزشکی برای خود انتخاب کنید، باید ابتدا با یک مشاور یا موسسه مهاجرتی مطمئن در این خصوص صحبت کنید و شرایط زندگی و همچنین شرایط کاری یک دندانپزشک آنجا بررسی کنید و به یک انتخاب درست برسید.

مهاجرت دندانپزشکان به کانادا,مهاجرت دندانپزشکان,مهاجرت دندانپزشکان به آمریکا

دلایل محبوبیت مهاجرت دندانپزشکان به آمریکا

آمریکا را می‌ توان جزء بهترین کشورها برای مهاجرت دندانپزشکان دانست، زیرا یکی از کشورهای پیشرفته و دارای بهترین امکانات رفاهی زندگی است و از بهترین امکانات تحصیلی و دانشی برای خود دار می باشد.

از این رو خیلی از دانشجویان دندانپزشکی و دندانپزشکان خواهان مهاجرت به این کشور هستند، زیرا کشور آمریکا یک موقعیت مناسب برای پیشرفت و رشد آن ها به شمار می رود و بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان ایرانی است.

برای کار در این کشور ابتدا باید از طریق یک کارفرما دعوت شوید و ویزای کاری دریافت کنید.

بعد از آمدن به این کشور مدارک تان را معادل سازی کنید، که این معدل سازی براساس آزمون های ویژه ای که در آمریکا برگزار می شود صورت می گیرد.

متقاضیان باید در دوره‌ های خاصی شرکت کنند تا بتوانند در این آزمون ها نمره قبولی را به دست آورد و مجوز کار در این کشور را دریافت کنند.

نکته مورد توجه برای دریافت اقامت دندانپزشکی در آمریکا داشتن مدرک زبان انگلیسی است، ویزایی که به دندان پزشکان مهاجر از کشورهایی به جز کانادا می دهند H1B است.

برای اینکه بتوانید این نوع ویزا را دریافت کنید باید شرایط ویژه ای داشته باشید حداقل باید دارای مدرک کارشناسی ارشد باشید تا به شما این ویزا تعلق گیرد.

همچنین باید ازیک آژانس اعتبار سنجی تایید مدرک تان را بگیرید و نمره قبولی را در آزمون های مد نظر کشور آمریکا دریافت کنید، تا بتوانید به عنوان دندانپزشک در این کشور شروع یه کار کنید.

مهاجرت دندانپزشکان,مهاجرت دندانپزشکان به آمریکا,مهاجرت دندانپزشکان به دانمارک

مزیت های مهاجرت دندانپزشکان به دانمارک

تعدادی از دانشجویان خواهان این هستند که تحصیلات خود را در خارج از کشور تکمیل کنند و در عین حال هزینه های زیادی برای آن ها به همراه نداشته باشد، به علاوه ی اینکه دارای مدرک معتبر باشد، تا بعد از آن بتواند در کشورهای مختلف جهان با آن مشغول به کار شوند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید،این است که برای تحصیل در کشور مورد نظر باید زبان آن کشور را بلد باشید، حتماً قبل از انتخاب کشور مقصد دانشگاه ها هزینه ها و شرایط زندگی در این کشورها را بررسی کنید.

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت دانشجویی دندانپزشکی کشور دانمارک است، که از لحاظ کیفیت تحصیلی دارای رتبه نسبتاً خوبی است.

از شروط ادامه تحصیل در این کشور این است که باید معدل دیپلم تان قابل قبول باشد، همچنین نمره شیمی بالایی در دوران دبیرستان کسب کرده باشید و دارای مدرک زبان انگلیسی باشید.

گاهی نیز دانشجویان بعد از دریافت مدرک خود به عنوان یک دندانپزشک قصد مهاجرت به دانمارک دارند، که یکی از آسان ترین شرایط را برای دریافت اقامت دندانپزشکان را دارد، این کشور شاخه‌های مختلف دندانپزشکی نظیر تکنسین بالینی،کارشناس بهداشت دهان و دندان، متخصص پروتز را پذیرش می کند.

از مزایای دریافت مهاجرت دندانپزشکی به دانمارک می توان به این موضوع اشاره کرد که شرایط سختی برای سن وجود ندارد و افراد بین ۱۸ تا ۷۵ سال میتوانند با ارائه مدارک دانشگاهی خود و البته سابقه کاری شان برای ‏کار در این کشور درخواست دهند.

همچنین شرایط تمکن مالی برای حداقل یک سال زندگی در این کشورها داشته باشند، با داشتن شرایط بالا که ذکر شد میتوانید ویزای کاری دانمارک را برای ۳سال دریافت کنید و به عنوان دندانپزشک در این کشور مشغول به کار شوید.

میزان تمکن مالی در این کشور قیمت های متفاوتی دارد و این قیمت ها به این بستگی دارد که تنها یا با خانواده قصد مهاجرت به کشور دارید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت دندانپزشکان به دانمارک شامل کپی از تمام صفحات پاسپورت،مدرک دانشگاهی و ریز نمرات، ترجمه مدارک به زبان دانمارکی و انگلیسی مدارک، پرداخت هزینه ها مدرک ثبت اطلاعات بیومتریک و غیره می باشد.

مهاجرت دندانپزشکان,مهاجرت دندانپزشکان به آمریکا,مهاجرت دندانپزشکان به دانمارک

کانادا یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت دندانپزشکان

یکی از کشورهایی که حرفه ی دندانپزشکی در آن خیلی طرفدار دارد کانادا است، که از طریق آن می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد.

یکی از ویژگی های مهمی که باعث شده، مهاجرت دندانپزشکان به کانادا زیاد باشد این است که درآمد سالانه دندانپزشکی در این کشور بالا است.

البته یکی از نکات مهم برای مهاجرت دندانپزشکان زبان این کشور است که حتما باید بلد باشید،برای مهاجرت به کانادا باید مدارک خود را معادل سازی کنید.

البته چون معادل سازی مدارک در این کشور نسبتاً دشوار است بعضی از متقاضیان برای اینکه بتوانند به عنوان دندانپزشک کار کنند، برای گرفتن تخصص در کانادا اقدام می‌کنند و پس از فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک در این کشور مشغول به کار می‌شوند.

همچنین متقاضی باید تمکن مالی خود را ثابت کند برای اینکه بتوانید در کشور کانادا به عنوان یک دندانپزشک کار کنید، باید یک سری مدارک را تکمیل کنید تا به شما مجوز کار بدهند‌.

مرحله اول باید گواهی مثبت از هیئت ملی معاینه دندانپزشکی کانادا دریافت کنید؛ یا به عبارتی برای کار در کانادا به عنوان یک دندانپزشک باید دارای مدرک لیسانس یا دکتری دندانپزشکی باشید و این مدرک توسط سازمان NDEB تایید شود.

سپس در طی مدتی که منتظر تایید شدن ‏ ‏NDEBهستید، یک حساب در اکسپرس برای خود باز کنید و همچنین در این مدت یک رزومه قوی برای خود جمع کنید و مهارت های زبان خود را تقویت کنید‌.

برای اثبات تسلط به زبان انگلیس یا فرانسوی در یک آزمون بین المللی شرکت کنید.بعد از اینکه تایید مدارک NDEB را گرفتید، می توانید برای دریافت مجوز کار دندانپزشکی خود در کانادا درخواست دهید که نتیجه این درخواست می تواند مثبت باشد و از شما درخواست می شود تا در آزمون نهایی دندانپزشکی این کشور شرکت کنید.

با دریافت این مدرک مجوز تان کامل می شود و بعد یک دعوتنامه ازطریق اکسپرس اینتری دریافت می‌کنید و در نهایت می توانید به عنوان یک دندانپزشک در کانادا کار خود را شروع کنید.

مهاجرت دندانپزشکان,مهاجرت دندانپزشکان به آمریکا,مهاجرت دندانپزشکان به دانمارک

شرایط اصلی فنلاند برای مهاجرت دندانپزشکان

فنلاند بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان است، زیرا مزایای زیادی برای این حرفه در این کشور وجود دارد.

از جمله مزایای آن می‌ توان به حقوق بسیار بالا دندانپزشکان، ساعت کاری کم و رفاه بالای زندگی در این کشور اشاره کرد‌.

برای اینکه بتوانید در فنلاند به عنوان یک دندانپزشک کار کنید، نیاز به تاییدیه سازمان والویرا دارید و همچنین باید در دوره های کارآموزی سه ماهه آنها شرکت کنید، یکی از شرایط مهم برای کار در این کشور به عنوان کادر درمان، پزشک و دندانپزشک بلد بودن‌ زبان رسمی این کشور یعنی فنلاندی یا سوئدی است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا